Lesbon ihastumisen merkit

listataan

Hei, paljon on puhetta joka palstalla, että mitkä ovat naisen ihastumisen merkit, jos on ihastunut mieheen ja päin vastoin.

Kyselisin uteliaana, mitkä ovat teidän mielestä naisen ihastumisen merkit/käyttäytyminen, kun on ihastunut naiseen?

Laittakaa ihmeessä listaa, mitä olette huomanneet! :)

94

12701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olovipahvi

      silimät laajennee, puna niskassa lissäintyyt,kainalot kostuupi,olut käsi alakaapi nykiä ylös alas ku suuta kuivii,tässä alakuun jottai,mitteis sulla ?

    • niin graavia

      Omat käytöshäiriöt pitävät sisällään verbaalista tulvintaa, kosketusvarkauksia, reviirillisiä rajanylityksiä, katseisiin hukuttautumisia yy-äm-äs paheksuttavaa toimintaa...

    • udelias.

      Meinaako se yleensä aina sitä, että kun usein vaivihkaa koskettaa (tai aina kun mahdollisuus) ja tulee aina viereen olemaan/kyhnäämään, niin olis niin kun ihastumista ilmassa? Vai toimiiko noin -ei- ihastunut -hetero?

      • Lepa_Lepakko

        Minä en uskalla edes koskettaa häntä. Jännitttää ihan hitosti hänen seuransa :) T. rakastunut lepakko :)


      • 13+6

        mun mielestä noin ei toimita kuin ihastuneena tai jos kyse on lemmikistä :)


      • 14+7
        Lepa_Lepakko kirjoitti:

        Minä en uskalla edes koskettaa häntä. Jännitttää ihan hitosti hänen seuransa :) T. rakastunut lepakko :)

        Samat sanat :)


      • 5+6=11

        ei se aina meinaa, mulla ainakin tuollainen on tapana kavereidenkin kanssa..


      • Lepa_Lepakko
        14+7 kirjoitti:

        Samat sanat :)

        Ettet vain olisi lepa lepakon ihastus? ;)


      • 10 + 13
        Lepa_Lepakko kirjoitti:

        Ettet vain olisi lepa lepakon ihastus? ;)

        Ei kun minä olen. Hän ei koske minuun enkä minä häneen, joten on ihan ilmiselvää, että hän tietää ihastuksestani ja on ihan hulluna minuun. ;)


      • lulituli

        ei meinaa
        tempperamentti ja luonnekysymys


    • sivustakääk

      sit voiko olla niin et jos muuloin ihastuksissaan änkeis koko aika toisen liki niin jos ei voi / saa osottaa kiintymystä nii toimiikin juur päinvastoin, silleen kylmästi tjn.

      • 8+7

        joo, siis mulla on tästäkin kokemusta: suotuisissa olosuhteissa ollaan ihan iholla, mutta jos esim ympärillä on ihmisiä, jotka ei ikimaailmassa saa huomatamitään, koska se olis suuri kauhistus(!), niin sitten dissataan ja ollaan ihan v'***n ääliötä


    • Kymppi plus yks

      Kaipa ne ihastumisen merkit on aikalailla samanlaiset kuin heteroillakin. Siinä tapauksessa ainakin jos kumpikin tietää että molemmat osapuolet on kiinnostunut naisista.

      Kosketus, viipyvä katse, KATSE ylipäätään! Ja mitä tuohon kosketukseen tulee niin... kyllä sen sitten tietää! Tungoksessa "pysyn perässä"-kosketus alaselkään/vyötäröön. "Meinasin horjahtaa - otin susta tukea" -kosketus, joka jäi päälle pikkuisen pidemmäksi aikaa. "Oi, kun ihana kaulaketju" -kosketus, jossa samalla voi herkästi hipaista kaulaa tai rintaa. Tossahan noita! :)

      Täytyy varmaan itekkin kokeilla noita seuraavaksi kun johonkuhun ihastuu! :)

      • kauhee kihnuttaja

        Ah, astuit kokemusmaailmaani :) Listaan vois lisätä sellaisen tungostoimintamallin, jossa väenpaljoudessa esim. jonossa seistessä tulee ihan selkään kiinni niin että nännit riipii toisen selkärankaa...grrr ;) tai ojentaessa jotain, kädet koskettavat tavallista kauemmin (ja ylipäätään koskettavat!) ja tukkakosketus on jo tosi intiimiä... esim taas jossain jossa ei voi puhua ääneen tai ei kuule toisen puhetta, niin voi nojautua ihan luvan kanssa niin lähelle toista, että hiukset koskettavat toisen hiuksia... onhan näitä :))


      • hauska ketju
        kauhee kihnuttaja kirjoitti:

        Ah, astuit kokemusmaailmaani :) Listaan vois lisätä sellaisen tungostoimintamallin, jossa väenpaljoudessa esim. jonossa seistessä tulee ihan selkään kiinni niin että nännit riipii toisen selkärankaa...grrr ;) tai ojentaessa jotain, kädet koskettavat tavallista kauemmin (ja ylipäätään koskettavat!) ja tukkakosketus on jo tosi intiimiä... esim taas jossain jossa ei voi puhua ääneen tai ei kuule toisen puhetta, niin voi nojautua ihan luvan kanssa niin lähelle toista, että hiukset koskettavat toisen hiuksia... onhan näitä :))

        Välillä olen ihan tahallani jäänyt jumittaan jossain ovensuussa tai ruuhkassa, kun on tuntunut niin hyvältä, kun Hän on vähän ohjaillut tai hellästi tuupannut kädellä selästä pitäen :P Että ihminen voikin saada kiksit niin pienestä... Hän ei taida tajuta, että tuollaiset hetkoset merkitsevät mulle koko maailmaa... tai sitten tajuaa, mutta kiusaa pienempäänsä... mokoma.


    • posketon

      No mites sellainen ihminen joka koskettelee kaikkia? Koskettelee paljon muakin, ja on mielestäni flirtti, mutta epäilen heteroksi.

    • varmasti*

      On sellasiakin heteroita, jotka koskettelee kaikkia, miehiä että naisia, lapsia ja lemmikkejä...

      • posketon

        Niin, silloin hänen kosketuksestaan ei voi päätellä mitään :(. Tekee sitä kaikille, joten vaikka saan silityksiä minne milloinkin, poskiin, hiuksiin, jalkaan, käteen...ei se merkkaa mitään jos ihminen on taipuvainen koskettamaan kaikkia? Ehkei samassa määrin mutta sittenkin
        Minä raukka vain ihastuin :(, muistakin syistä tosin


    • menetetty peli

      Kertokaa onko nämä ihastumisen merkkejä vai ei. Epäilen et nainen johon ihastuin on hetero ja mulle vaan kauhean ystävällinen mutta näillä sai mut ihastumaan:
      - silmäniskut
      -ohikulkiessa pitkä katse ja hymyilyä
      -pieniä huomionosoituksia vrt. muiden kanssa normikäytös
      - lentopusuja
      -hellittelynimiä

      • Life_

        Tuohan on ihan avointa flirttiä. Mikä ei välttämättä meinaa ihastusta. Jos nainen on rempseä ja ei lainkaan ujo niin silloin se on varmaan suhun ihastunu, mutta jos se on ujo niin en usko että on ihastunut kun noin huolettomasti ja avoimesti flirttailee.


      • en sitten tiedä
        Life_ kirjoitti:

        Tuohan on ihan avointa flirttiä. Mikä ei välttämättä meinaa ihastusta. Jos nainen on rempseä ja ei lainkaan ujo niin silloin se on varmaan suhun ihastunu, mutta jos se on ujo niin en usko että on ihastunut kun noin huolettomasti ja avoimesti flirttailee.

        Aika jännä vastaus, ku mä taas tulkitsisin asian ihan toisinpäin. Eli että jos on luonteelta rempseä niin ton tyyppinen käytös voi olla yleistä muitakin kohtaan, ystävällistä, ehkä jos haluaa vaikka rohkaista toista sillai kaveriluonteisesti ilman että ajattelee siitä mitään sen enempää. Ja jos rempseyden lisäksi on humoristista sorttia niin voi ottaa kaiken huomionosoituksen sillai vaan leikkinä heterotyyliin. Näin mulle on ainakin käynyt.
        Jos taas on ujosta ihmisestä kyse niin tollanen on niin suoraa ilmaisua että täytyy olla jo todella ihastunut, jotta ujo uskaltaisi noin suorasukaisesti osoittaa huomiotaan. Näin ajattelen itse ujona.


      • 21
        en sitten tiedä kirjoitti:

        Aika jännä vastaus, ku mä taas tulkitsisin asian ihan toisinpäin. Eli että jos on luonteelta rempseä niin ton tyyppinen käytös voi olla yleistä muitakin kohtaan, ystävällistä, ehkä jos haluaa vaikka rohkaista toista sillai kaveriluonteisesti ilman että ajattelee siitä mitään sen enempää. Ja jos rempseyden lisäksi on humoristista sorttia niin voi ottaa kaiken huomionosoituksen sillai vaan leikkinä heterotyyliin. Näin mulle on ainakin käynyt.
        Jos taas on ujosta ihmisestä kyse niin tollanen on niin suoraa ilmaisua että täytyy olla jo todella ihastunut, jotta ujo uskaltaisi noin suorasukaisesti osoittaa huomiotaan. Näin ajattelen itse ujona.

        Samaa mieltä sun kanssa! Jos on muuten rempseä, humoristinen ja flirttailevaa sorttia, niin ihastuessaan voi mennä täysin jäihin. Näin sanon minä, rempseä ja flirttaileva leppis! :) Jos taas on ujo luonne ja kaikki flirtti yms. on harvinaista, niin siinä tapauksessa sen täytyy olla kerännyt kaikki rohkeutensa että uskaltaa tollasta tehdä.


      • Mahdollinen hetero
        21 kirjoitti:

        Samaa mieltä sun kanssa! Jos on muuten rempseä, humoristinen ja flirttailevaa sorttia, niin ihastuessaan voi mennä täysin jäihin. Näin sanon minä, rempseä ja flirttaileva leppis! :) Jos taas on ujo luonne ja kaikki flirtti yms. on harvinaista, niin siinä tapauksessa sen täytyy olla kerännyt kaikki rohkeutensa että uskaltaa tollasta tehdä.

        Tuo sopii myös aika hyvin heteronaisen merkkeihin... Siis lepakolla leikittelevän. Sellaisen, joka heittää mielellään itsevarmaa flirttiä ja nauttii lesbon vaikeasta tilanteesta. Näihin omaa naiseuttaan testaaviin heteroihin olen törmännyt usein vuosien varrella. Onhan se tietenkin imartelevaa, jos heteronaiset flirttaavat tai vastaavaa, mutta se kannattaa ottaa kohteliaisuutena. Voihan tuo kuvailemasi tietenkin kieliä oikeastakin ihastuksesta, kukapa tietää. Usein olen kuitenkin havainnut, että lesbot ovat arempia huomionosoituksissaan, kuin heterot.


      • Brouken haaaart
        Mahdollinen hetero kirjoitti:

        Tuo sopii myös aika hyvin heteronaisen merkkeihin... Siis lepakolla leikittelevän. Sellaisen, joka heittää mielellään itsevarmaa flirttiä ja nauttii lesbon vaikeasta tilanteesta. Näihin omaa naiseuttaan testaaviin heteroihin olen törmännyt usein vuosien varrella. Onhan se tietenkin imartelevaa, jos heteronaiset flirttaavat tai vastaavaa, mutta se kannattaa ottaa kohteliaisuutena. Voihan tuo kuvailemasi tietenkin kieliä oikeastakin ihastuksesta, kukapa tietää. Usein olen kuitenkin havainnut, että lesbot ovat arempia huomionosoituksissaan, kuin heterot.

        Hetero se olikin, olit oikeassa. Ei muuten olisi noin leikitellyt. Välittänyt ei oikeasti, koskaan, eikä koskaan tule musta välittämäänkään. Siipeeni sain, ja on niin vaikeaa nousta...


      • 6+7
        Mahdollinen hetero kirjoitti:

        Tuo sopii myös aika hyvin heteronaisen merkkeihin... Siis lepakolla leikittelevän. Sellaisen, joka heittää mielellään itsevarmaa flirttiä ja nauttii lesbon vaikeasta tilanteesta. Näihin omaa naiseuttaan testaaviin heteroihin olen törmännyt usein vuosien varrella. Onhan se tietenkin imartelevaa, jos heteronaiset flirttaavat tai vastaavaa, mutta se kannattaa ottaa kohteliaisuutena. Voihan tuo kuvailemasi tietenkin kieliä oikeastakin ihastuksesta, kukapa tietää. Usein olen kuitenkin havainnut, että lesbot ovat arempia huomionosoituksissaan, kuin heterot.

        Mun mielestä tollaset lentopusut on jo niin överi, että se kyllä paljastaa, ettei ole kyse ihmisestä,jolla on oikeasti jotain pelissä.

        Ei kukaan oikeesti lentopusuilla flirttaile, ihan totta. Ja silmäniskutkin on vähän samaa kaliiberia. Itse oisin lähinnä vain hämmentynyt moisesta tai huvittunut, varmaan naurattaisi.

        Nuo pitkät katseet ja erityisen huomion osoittaminen olisi enemmän sitä oikeaa kiinnostusta, mun mielestä.


    • menetetty peli

      Hän on ennemmin avoin, rempseä, huumorintajuinen...mut ei hän kyllä tuollaista muille näytä heittelevän :S

      • 6+7

        Kurjaa, et oli pettymys. Se varmaan tykkää susta ihmisenä, mut ei sit vaan siinä mielessä :/


    • Opettele lukemaan

      Kyllä pitäisi aikuisten ihmisten sen verran osata lukeaa että tajuaa ihastuksen. Ujous/ liika puhe. Katse joka jää liian pitkäksi aikaa asumaan toisen silmiin. Koskettaminen keinolla millä hyvänsä, hipaisut, sipaisut, tönäisyt. Kauniit puheet, sivistyneet sanat, juoman/ruuan/jonkun lipun tarjoaminen... jne

      • Valkoinen orkidea

        Ystävällisyyttä ei pitäisi aina tulkita muuksi kuin ystävälliseksi eleeksi ja haluksi tutustua/sada seuraa aina silloin ja tällöin.


    • Kaaamalan ihastunu!

      Mä olen ihastunut työkaveriini, ollaan molemmat suht rempseitä, avoimia ja koskettelevia mutta jotenkin...itse käyn kaulailemassa häntä suht usein, saatan silitellä kun puhuu, hän saattaa nojata päätä mua vasteen, silittää kättä tai reittä, ottaa käsistä kiinni muuten vaan ja pitää... Kehuu usein mun ulkonäköä, ja viihdytään toistemme seurassa, kiusoitellaan aika paljon.

      Mutta mä en tiedä onko tää vaan ystävyyttä? No sitä sentään ainakin. Vinkkejä?

      • 15+20

        Uuh kuulostaa ihanalta :3 Oispa mullakin jonkun kanssa tuollanen meininki :') grrr..
        Kuulostaa enemmän kuin ystävyydeltä.


      • Kaaaaamalan ihastunu
        15+20 kirjoitti:

        Uuh kuulostaa ihanalta :3 Oispa mullakin jonkun kanssa tuollanen meininki :') grrr..
        Kuulostaa enemmän kuin ystävyydeltä.

        Välillä kuulostaa juuri siltä kuin ilmassa olis enemmänkin ja tiiän et hän valtavasti musta tykkää mutta sitten tulee taas tipahdus maan pinnalle. Onkin hetero. Loppuu sellaiset eleet. Kosketuksia ja hassuttelua on, mutta pitkät katseet katosi. Kiusottelua ja kauniita sanoja. Mutta silti vain ystävyyttä kai sit kumminkin. Minä itte oon rakastunu.


    • bitty

      Entä pepulle taputtaminen? Onko selkeä viesti vai harrastetaanko sitä normaalien tuttavien kesken?
      Ja katsooko naiset toisiaan pitkään suoraan silmiin jos eivät ole parhaita kaveruksia, vai onko tämä merkki ihastumisesta? Puhuessa katsoo toistuvasti suoraan silmiin ja kauempaa myös, muttei hymyillen ja flirttailevasti vaan vakavasti. Olen hämmentynyt tästä katseesta - mitä se tarkoittaa? Joskus itse "hukun" siihen katseeseen, enkä pysty pitkään katsomaan vaikka tahtoisin, sillä pasmat menee sekaisin.

    • tuijottelija..

      tiedän täsmälleen mitä tarkoitat. minäkin hukun ihastukseni silmiin, saatan tuijottaa vain silmiä kun hän puhuu..yritän sitten sanoa jotain yhtä järkevää takaisin ja taas..:D

    • Jennii81

      Ne on ne katseet ja muutkin eleet mitkä ovat selkeästi osoitettu ihastuksen kohteelle;)

    • 16+7

      Oih, ihana kertomus, kiva lukee välillä onnistuneistakin jutuista :)

    • mot2

      Kyllä vaan, ihana lukea positiivisista kokemuksista!
      Suosittelen koulussa tai töissä ihastuneille näitä atk-juttuja, pääsee kivasti kumartumaan tai nojautumaan puolihuomaamatta unelmien naista kohti :)
      Tai sitten kun kävelet hänen edellään kapeaa käytävää tai menet ovesta ja hän seuraa vähän matkan päässä, niin voi tehdä äkkipysähdyksen ja mukamas muistaa yhtäkkiä jonkun olemattoman asian, ja voilá, hän on ihanasti törmännyt sinuun ja parhaimmassa tapauksessa hän viipyy takanasi hiukan liian kauan ja tunnet hänen koko vartalonsa selkääsi ja peppuasi vasten ja ehkä vielä hänen kuuman hengityksensä niskassasi... Jos hän menee tästä hämilleen ja punastuu, tai sitten hymyilee, niin tiedät että mahiksia on ;)

      • E-savo datanomi

        Mielenkiintoinen lukea sinulta ja tässä muiden kirjoittajat:).Niin voisi kyllä vaikuttaa atk-juttuja mikäli helposti ehkä ihanasti.Olen itse yhä koulussa ja nyt vielä viisi viikossa työharjoittelussa koulullani atk-hommat.Toki maanantaisin ja torstaisin söpö nainen tulee aina kanssani koko päivän,mutta epäilen itse jopa että hän voi ehkä olla ihastua minuun ja puhuimme aika mukavia asioista myös huumorilla.Olin silloin ajatuksissa,että vaikea usko kun joku olisi ihastua minuun vaikka onkin hän itse hetero nainen mutta en ole koskaan törmännyt kuin nyt:).Hymyillen melko usein saattoi ihastumisen merkki ja jos punastua välillä niin minusta tuntuu kyllä jotakin sitä:).Rakastumisen merkki tietenkin jos tuijottaa pitkään tavalla.Toki olimme sattumalta samaa aikaa menossa eri kumpikin suuntaan,mutta katsoin taaksenpäin ja hän katsoi myös taaksen päin minuun ihan kuin elokuvassa;).Siksi minulle ihan "yllättävä" uskomaton juttu.Voisin sanoa,että olen aina suosittu tyyppi tai erikoinen tyyppi mutta en osaa selittää miksi he minusta ajatellut.Olin kyllä kaupungilla melko usein katselemassa,mutta jopa naiset kassamyyjät hymyillen minulle ja ehkä joskus puhua minulle "välittömästi".

        Ihastuminen aina ihanin asiaa;)

        "Disco 2 Dance" :D


    • body milk

      Kun se nainen nousee tuolista niin se penkki on märkä

      • %

        No nyt nappas !!! Kerran ihmettelin, kun ihastukseni kanssa istuimme kahvilassa vieretysten, miksi hänen tuolinsa oli selvästi märkä, kun hän nousi ylös. Tuolissa oli selkeästi märkä laikkä (ei siis lätäkkö:)) Läikkä näkyi selkeästi tuolin maalatulta pinnalta, koska valaistus tuli siihen sopivasti. Voisko oikeesti olla siitä kysymys ? Olen pitkään empinyt onko ihastus molemminpuoleista, koska joitain selkeitä merkkejä, kuten tuijjottelu, silmien räpyttely minulle liioitellusti jne., on ilmassa.


      • hah-hah-haa
        % kirjoitti:

        No nyt nappas !!! Kerran ihmettelin, kun ihastukseni kanssa istuimme kahvilassa vieretysten, miksi hänen tuolinsa oli selvästi märkä, kun hän nousi ylös. Tuolissa oli selkeästi märkä laikkä (ei siis lätäkkö:)) Läikkä näkyi selkeästi tuolin maalatulta pinnalta, koska valaistus tuli siihen sopivasti. Voisko oikeesti olla siitä kysymys ? Olen pitkään empinyt onko ihastus molemminpuoleista, koska joitain selkeitä merkkejä, kuten tuijjottelu, silmien räpyttely minulle liioitellusti jne., on ilmassa.

        et oo tosissas XD Jos sillä oli vaan ihan hitonmoinen soija.. siis persehiki, you know ;)


    • Jennii81

      Ja yks minkä oon kuullu toimivan, on yleisten kulkuneuvojen "hyväksi käyttö";) eli jos tapaat ihastuksesi vaikkapa bussissa, ratikassa, junalla yms ja asemilla/pysäkillä niin ei muuta kun rohkeasti juttelemaan vain:) Niistä pienistäkin höpöttely matkoista saattaa kehkeytyä vaikka mitä;)

    • mitä tehdä

      Itse olen tosissani kiinnostunut työkaveristani, ja ajoittain näytänkin sen hänelle, mutta sitten taas jokin saa minut ajattelemaan toisin, kuvittelenko vain .... hän hakeutuu lähelleni/viereeni aina kun voi, pitkät katseet on välillämme kohdanneet muutaman kerran...tunnen kuinka hän lähellä ollessaan katsoo minua, mutta aina en uskalla vastata siihen katseeseen, vaikka kuinka haluaisin, koska ympärillämme on yleensä niin paljon ihmisiä. Joka kerta, kun näen hänet haluaisin vain olla hänen lähellään... joskus taas rauhassa, mutta kuitenkin hänen lähettyvillä.... ajatukseni ovat ajoittain todella sekavat....

      • 5+19

        Tiedätkö pitääkö hän naisista? Onko hänellä puolisoa tai perhettä?
        Pitkät katseet voivat merkitä paljon muutakin, mutta yleensä ne kertovat kiinnostuksesta. Isoin kompastukivi meille kuitenkin taitaa olla se, että joskus heteronaisetkin katselevat, vaikka oikeasti eivät tahdokaan muuta kuin katsoa. Parasta olisi yrittää päästä johonkin tilanteeseen hänen kanssaan kahden kesken ja onkia niin paljon tietoa kuin vain mahdollista. Olisiko esimerkiksi yhteisessä työssä mitään tilaisuutta päästä olemaan kahdestaan?


      • +++

        iske kiinni, kyllä se susta tykkää


    • %

      Mites tuollaista yliliioiteltua ja pitkään kestävää silmien räpytystä hymyllä maustettuna pää kallellaan voisi tulkita.

    • mitä tehdä

      Minun mielestäni hän pitää naisista... Kaikki ihastuksen merkit ainakin viittaavat siihen....

      • 12*7

        Tietääkö ihatuksesi että pidät naisista? Kynnys lähestyä ns. heteroa voi olla aika suuri. Itse avoimesti lesbona en ala heteroherkkupaloja käännyttää, vaan jos nainen on oletettavasti "hetero" aloitteen on tultava hänen puoleltaan.Koita ehdottaa vaikka jotain kahdenkeskeistä tekemistä vapaa-ajalla, niin saattaisit päästä paremmin kartalle missä mennään.


      • 1+2
        12*7 kirjoitti:

        Tietääkö ihatuksesi että pidät naisista? Kynnys lähestyä ns. heteroa voi olla aika suuri. Itse avoimesti lesbona en ala heteroherkkupaloja käännyttää, vaan jos nainen on oletettavasti "hetero" aloitteen on tultava hänen puoleltaan.Koita ehdottaa vaikka jotain kahdenkeskeistä tekemistä vapaa-ajalla, niin saattaisit päästä paremmin kartalle missä mennään.

        Ymmärrän hyvin kantasi. Sitten on kuitenkin näitä "avoimesti lesboja" jotka omasta mielesään ovat hyvinkin avoimesti ja itsestään selvästi lesboja, mutta ei kuitenkaan muiden mielestä! Ja siinä sitten pähkäilee! Ja toinen kuvittelee että eihän musta ny voi erehtyä!


    • 445566

      "mitä tehdä", voi kunpa sä puhuisit musta! ;D Mä tykkään naisista, mutta susta en oo varma, vaikka me toisiamme katellaankin aika tiiviisti töissä... Et sä ainakaan mun katseista ole pahastunut ja voin kertoa, että sun hymysi saa mut joka kerta NIIN heikoksi!

      • mitä tehdä

        Mä puhun nimenomaan susta


      • 445566
        mitä tehdä kirjoitti:

        Mä puhun nimenomaan susta

        Okei, arvaa mitä? Mä olin tänään ihan tahallani sun tiellä!


      • mitä tehdä
        445566 kirjoitti:

        Okei, arvaa mitä? Mä olin tänään ihan tahallani sun tiellä!

        Kävi mielessä :)


      • mitä tehdä
        mitä tehdä kirjoitti:

        Kävi mielessä :)

        Mun sanat ei riitä kertomaan, mitä sun kosketus merkitsi mulle!


    • mitä tehdä

      "445566" Saattaa olla :) Ainakin kirjoituksesi viittaa siihen :)

      • 445566

        "mitä tehdä", missä päin Suomea vaikutat? ;)


      • mitä tehdä
        445566 kirjoitti:

        "mitä tehdä", missä päin Suomea vaikutat? ;)

        Etelä-Suomessa :)


      • 445566
        mitä tehdä kirjoitti:

        Etelä-Suomessa :)

        Niin mäkin! ;)


    • käyhän se niinki

      Mä en omalla kohdallani korosta sen enempää kuin peittelekään omaa suuntautuneisuuttani... Musta ehkä ajattelee, että olen jotenkin sukupuoleton. Noh, ystävyys heteron kanssa alkoi kehittyä vahvemmalle pohjalle ja erilaisia henkilökohtaisuuksia tuli puhuttua, mutta ei tätä homoteemaa. Noh numero kaksi, utelias ystävä alkoi olla hurmaava, kosketteleva ja flirtti (siis kaikkea sitä mitä tässä ketjussa on tullut esiin) ja mä dorka menin leikkiin mukaan. Tätä jatkui niin kauan kunnes se sama ystävä pakotti mut vähän niinku selkä seinustaa vasten kertomaan, että jees box, miehet ei kiinnosta jne. Noh numero kolme, siihen jäi... vastaus saatiin ehkä kyseenalaisi keinoin, eikä sen koommin ole paljon lämpöä jaettu siltä suunnalta.

      • sama kuin äskön

        Ja tän tarinan opetus: ei välttämättä ole ihastusta, voi olla ihan vaan pelkkää kyltymätöntä uteliaisuutta... tai kyltymisen raja tulee siinä, kun paljastuu, että toinen on kuin onkin homo.


      • :):):)

        Oletko keskustellut kyseisen ystävän kanssa kahden kesken.Jos hän on kästtänyt,jotain väärin ja luulee,että et ole kiinnostunut hänestä?


    • Särkynyt sydän

      Kaikki olikin vain leikkiä toisen tunteilla...

    • 100% hetero

      Muutama kuukausi sitten minua (heteroa) alkoi yksi lesbo/bi piirittämään pitkillä katseilla, "ihme jutuilla" joita oli tällä sivustolla lukenut eli ihastumisen merkit. Alussa olin hyvin vaivaantunut tällaisesta käytöksestä, pitkistä katseista ym. Koska mielikuvitus saattaa olla välillä hyvinkin voimakas tunne, niin halusin ottaa selvän asiasta. Seurailin tilannetta ja lopuksi päätin kirjoittaa tänne, täältä kirjoitukseni "bongattiin" ja kyseinen henkilö tunnisti itsensä. Pitäisikö näin heterona sanoa, että on aika imartelevaa, että joku nainen on kiinnostunut sinusta.... lähdin leikkiin mukaan vähäksi aikaan, mutta lopetin sen myös nopeasti..... kuten sanotaan on kuuluisia kysymyksiä, joista selviää paljon... nyt tämä lesbo/bi kuvittelee, että minä haikailen hänen peräänsä..... MITÄ V****A!!

      • 100% lesbo

        Kummallisen paljon vietät aikaasi täällä lesbo-sivustolla............


      • kuraa

        toivottavasti se nainen raiskaa sut.


      • Touhuako?

        Jos olet 100% hetero niin mitä sitten oikein teet tässä palstassa??Olet sitten väärässä palstassa.Älkää haukkukoon tänne..Hei haloo!


      • Lepakkogirl
        kuraa kirjoitti:

        toivottavasti se nainen raiskaa sut.

        Voi kiestus!!"se raiskaa sut" niin älyttömän juttu.Syö lääkkeesi sitä..


    • Wink?

      Auttakaa mua!
      Mä en osaa enää iskeä enkä flirttailla. Tarjolla olisi sellainen vasta kaapista kurkistelemassa oleva nainen, joka on kiinnostunut musta, mutta olen torjunut hänet aiemmin, koska olin itse varattu tuolloin. Itse olen avoin lesbo ja tiedän että se kiehtoo sitä aivan suunnattomasti, ja itse lähinnä hihittelen hiljaa kuinka kaapissa se onkaan. Niin söpöä :)En halua liian "ronskisti" edetä, vaan pikkuhiljaa, enkä siis mitään suhdetakaan välttämättä halua, tuskin se toinenkaan. Mä en tiedä mitä mulle on tapahtunut, ehkä olen niin ihastunut. Jotenkin tuntuu että se odottaa että "viettelisin" sen. Mutta kun en pysty olemaan mitenkään sellainen kun jäädyn sen edessä ihan totaalisesti! Kamala tilanne, kun tietää että tärppäis mutta en halua sen olevan niin helppoa.....

      • kaamee tilanne

        Sä siis oot ihastunu naiseen ja tiedät et tärppäis helposti. Kuulostaa pahalta ja vaikealta. En tiedä miten sua oikein neuvois.


      • Wink?:lle

        Missä tää tapahtuu? Toivoisin olevani hän, jonka edessä jäädyt...


      • Wink?:lle 2
        Wink?:lle kirjoitti:

        Missä tää tapahtuu? Toivoisin olevani hän, jonka edessä jäädyt...

        Heräs mielenkiinto täälläkin! Missä tää nyt tapahtuu? Miten oot edennyt vai ootko mitenkään? Samanlainen jumittava kissan hännän veto meneillään...


    • Wink?

      LÄhinnä pointtina etten sitä säikytä. Eli täytyy siksi käyttää toisenlaista lähestymistapaa. Ja pelkään että ylitän sen rajan että säikäytän sen. Silläpä kyselin apuja, jos joillain olisi samanlaisia kokemuksia...

      • UteliasUlpu

        Oletko jo edennyt asiassa?


    • sannaaa91

      Mun kolme kaveria on ollut ihastuneina muhun. Yksi bi, hetero ja lesbo. Hetero oli elämäni suurin imartelu. Ihastunut eläessään muutamaan tyttöön ja olin yksi niistä. Kaikki näistä katselivat pitkään. Pyrkivät lähelle ja olivat yhteydessä yhtenään. Omat tunteeni eivät tosin olleet kaveris suurempia ja tilanne olikin lähinn- kiusallinen. Itse olen pahaksi onnekseni korvia myöten ihastunut heteroon. En ole nähnyt häntä kohta kuukauteen. En siltikään voi unohtaa hänen suloista hymyyän, yli söpöjä kasvojaan ja lailla kauniin siluetin liukuvaa kroppaa..;/ toivon kovasti et vielä joskus ihastuisin naiseen joka tykkäisi musta..... Sori kauhee valitus, viesti.

    • sannaaa91

      Mun kolme kaveria on ollut ihastuneina muhun. Yksi bi, hetero ja lesbo. Hetero oli elämäni suurin imartelu. Ihastunut eläessään muutamaan tyttöön ja olin yksi niistä. Kaikki näistä katselivat pitkään. Pyrkivät lähelle ja olivat yhteydessä yhtenään. Omat tunteeni eivät tosin olleet kaveris suurempia ja tilanne olikin lähinn- kiusallinen. Itse olen pahaksi onnekseni korvia myöten ihastunut heteroon. En ole nähnyt häntä kohta kuukauteen. En siltikään voi unohtaa hänen suloista hymyyän, yli söpöjä kasvojaan ja lailla kauniin siluetin liukuvaa kroppaa..;/ toivon kovasti et vielä joskus ihastuisin naiseen joka tykkäisi musta..... Sori kauhee valitus, viesti.

      • sannaaa91

        taas tuli kahdesti ;s


    • Wink?

      Uteliasulpu: Enpä ole en... en oikein tiedä miten. Kohta tuntuu että ainoa vaihtoehto on heittää se olalle ja viedä mukanani, heh. no ei tod. Tai sit mä vaan oon. ja odotan siltä jotain edistystä. Joo... se vois olla hyvä. Mennä sen tahdissa, sen ehdoilla =)

      humalassa varmaan jotain edistystä tapahtuisi. En muutenkaan oo mikään mahti-iskijä-beibe, jokapaikan höylä. varsinkaan nyt, kun on mukana vähän suorituspaineita.


      Mutta siis asiasta kolmanteen. Musta on jotenkin outoa lukea näitä juttuja, että monet lesbot on leikkiny toisten tunteilla ja aiheuttanut toisille traumoja. Mulla ei tulis mieleenkään tehdä sellasta kellekään. En tiiä muista, mutta ei mun kukaan tutuistakaan sellanen ole. Joten rohkaisun sana kaikille epätoivoisille: Eivät kaikki lesbot vaan pelleile!

      • 20+9

        Miks sä otat paineita jos sä tiedät varmasti, että toinen on kiinnostunut? Anna mennä vaan! Ei ne kaapissa olijatkaan mitään lasia ole, ja yleensä rehellisyys tuottaa tulosta.


    • Mielestäni.

      Tietysti pitkiä katseita myös merkkejä kun jos rakastumisen merkki niin tuijoittaminen pitkään.Tähän asti minulla todella vaivautui välillä,koska ihastuin kyllä heteroon naiseen,mutta hetero naisella jotenkin outoja esim.välillä on hieman pitkiä katseita minuun päin..Hymyjä juu vaikuttaa.En itse tiedä vielä onko hän ihan kiinnostunut minusta vaiko pelkkä tavallinen "kaverina"..Huomasin jotakin kyllä hänestä esim.puhumisen sanoja aivan "huolestuneelta" mikäli en ole koskaan vastaava nähnyt tai kuulin asiasta.En mitään koskenut häneen ja hän ei koske minuun jo yli puoli vuotta.Tunnemme jo aika lähes paljon asioista,mutta voi olla tietämättä jotain emme puhuneet ollut.Ihmettelin itse myös,että kaverillani aina toisten kanssa porukka seurassa ruokailussa mutta minä ja heteronainen ei koskaan kuin kerran..Heteronainen aina toisessa paikassa syömässä eli koulun oikealle puolella "kahvila" ja minä "napostella" paikassa..En tiedä miksei hän myös voisi tulla napostellaan.Onko hänellä vaivautua jotakin tai ei uskalla minun takia koska hän tietää kyllä olevani lesbo..Hän sanoi ettei homo tai lesbo mitään vastaan.Hmm..Ihastumisen merkit voi ollakin : flirtti,hymyjä,katseita,koskematta toisistaan,silmäniskut mut en ole varmaan muuta mitä.Ihastun kyllä yhä heteronaiseen,mutta pystyisinkö vain luopua tai päästä yli ihastumisestani..En tiedä onko hän huomannut minusta jotain..

    • beibee

      entäs sitte, kun kaveri tulee tosi lähelle siis ihan naaman eteen juttelee ja kattoo silmiin ja nojaa muhun ja hymyilee ja semmone flirtti ilme kasvoil koko aja. Aina kun kävelee ohi ja huomaa mut on tosi iloinen ja hymyilee ja kattoo silmiin ihanasti. Ollaan iha hyviä ystäviä ja nähään jokapäivä ja tuo toistuu aina, juttu kulkee ja haluaa tulla mun kaa juttelee. Myös tosi paljon kummankin puoleista kiusoittelua. En osaa tulkita tätä ollenkaan ???

      • exihastunut

        Entäpä sitten kun tuijottelee työpaikalla jatkuvasti, tekee asiaa työhuoneellesi, hymyilee sokerisesti, hankkiutuu juttusille yms. ja on vielä takuuvarmasti leba ja sitten kun innostut kertoo, että onkin varattu... kivat sille. Jos kohtaat yhtään epäilyttävää käytöstä, tuntuu että kaikki ei oo kohdallaan, älä mene lankaan.


    • aamunavaus

      Mulla on kokemusta naisesta, joka flirttaili ja leikki: roikotteli liekassa ja imi kuiviin. Olin heikkona häneen. Nyt tiedän, että sellainen "heikotus" ei ole kovin kauaskantoista. On myytti, että rakkaus on sydäntäsärkevää, tuskallista kärsimystä. Kokemuspohjalta olen päätynyt ottamaan vakavasti vain sellaiset tunteet, jotka tekevät vahvaksi. Olla "vahvana" johonkin (ihmiseen), se on mun elämäni kopernikaaninen kumous.

      • 1+16

        Amen.


    • Heikkona naisiin

      Tota mulla on ihan kamala ongelma. Oon parisuhteessa miehen kanssa ja nyt työpaikalle on tullut erittäin kuuma nainen joka koko ajan vilkuilee minua ja palavereissa tuijottaa suoraan silmiin hymyillen. En ole ikinä ihastunut mieheen tällä tavalla mutta tämä nainen on jotain aivan uskomattoman ihanaa.
      Muutama kuukausi sitten olin tämän naisen kanssa työpaikan bileissä tiiviisti yhdessä ja joimme tietenkin alkoholia jonkun verran. Tämä nainen halasi minua muutamia kertoja ja pyysi että joku kerta lähtisin hänen kämpille katsomaan L-koodia. Hän seurusteli todella pitkään miehen kanssa mutta sanoi että "se on ihminen johon rakastutaan ei sukupuoli".
      Onko hän pelkästään ystävällinen vai onko hän ehkä kiinnostunut musta??? Auttakaa joku koska mulla sekoo pää.
      Se mua mietityttää kun hän koko ajan hymyilee ja katsoo suoraan silmiin häiritsevän pitkään.

      • heikkona naisiin

        Lisäyksenä vielä että jyväskylässä asustelen että jos joku tunnistaa itsensä ;)


    • ja heh heh

      Just joo.

    • ja heh heh

      Selvästi pelkästään ystävällinen... Jos olisi kiinnostunut, olisi varmaankin pyytänyt sua katsomaan jotain muuta sarjaa.

      • heikkona naisiin

        No hyvä juttu :)

        oon sitä 5 vuotta vanhempi joten onkin parempi ettei tapahdu mitään. Ehkä se on toi työympäristö mikä villitsee baatissa kun ollaan töissä :)


      • heikkona naisiin
        heikkona naisiin kirjoitti:

        No hyvä juttu :)

        oon sitä 5 vuotta vanhempi joten onkin parempi ettei tapahdu mitään. Ehkä se on toi työympäristö mikä villitsee baatissa kun ollaan töissä :)

        Typo siis baarissa.


      • heikkona naisiin

        Olit väärässä koska ennen työpäivän alkua ajattelin kysyä suoraan mitä hän musta ajattelee ja tämä nainen vastasi ujosti että on vähän ollut ihastunut muhun muttei ole halunnut tehdä mitään koska olen parisuhteessa miehen kanssa. Nyt on kyllä ihan hemmetin hyvä fiilis :) ehkä oli virhe kysyä täältä kun olisin suoraan voinut heti kysyä mutta kiitos vastauksesta kuitenkin :)


    • mie vaan

      mitäs sitten sellanen, kun joku kiusottelee jatkuvasti hyväntahtoisesti, vitsailee kustannuksella jne.. ja usein "pelleilee" sellasta ujoa ihastunutta niin että pikkuhiljaa tulee lähemmäksi ja on koskettavinaan muttei uskalla ja sitten silittää reittä ja sanoo että siinä oli vaan jotain likaa, ja silittelee pitkään ja seisoo lähellä ja usein katsoo suoraan silmiin ja sivusilmällä...

      hän on parisuhteessa kyllä miehen kanssa, mutta silti hämmentää..

    • välikysymys

      Miten jo kirjoitettu viesti voidaan poistaa?

    • aseksuaaliko

      Voi luoja. Muutun tiiliseinäksi jo silloinkin, kun toinen lesbo katsoo minua tietäväisesti silmiin silleen "lesbo bongattu"-ilmeellä. Olisi tosi kiusallista, jos joku ryhtyisi katselemaan pitkään ja koskettelemaan ja flirttailemaan tai muuta vastaavaa ellen itse jo tuntisi vetoa kyseistä ihmistä kohtaan. Ja yleensä en tunne vetoa ketään kohtaan. :-D

    • Anonyymi

      oon homo lol

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe