"ilmainen bussi Viru hotellin edestä Rocca Al Mareen"

?????

Oletteko käyttäneet? Tai kysytään uudelleen, oletteko mahtuneet kyytiin? Perheen kanssa oltaisiin käytetty tuota mainostettua bussia niin se oli jo tupaten täynnä kun tuli Viru hotelllin eteen. Kun sen reitti kulkee terminaalien kautta - Viruun - Rocca Al Mareen.
No, Rocca Al Maresta päästiin kyllä bussin kyytiin, kun se tuli liian aikaisin pysäkille, ovet oli auki ja ihmisiä meni sisään. Tosin ainut miinus oli että kuski otti kyytiin ihmisiä niin paljon kuin vaan mahtui.
Koko bussin mainostus on naurettava koska harva mahtuu kyytiin, ainakaa Virun pysäkiltä. Miksi busseja ei voi laittaa menemään useampaa, sekä suoraan satamasta että virusta.

11

1290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tallinnakävijä

"Miksi busseja ei voi laittaa menemään useampaa, sekä suoraan satamasta että virusta. "
      Olisitte menneet sieltä satamasta kyytiin. Hyvin olen aina mahtunut kun olen sieltä hypännyt kyytiin. Ja miksi ei voi laittaa useampaa bussia, no miksi Suomessa julkinen liikenne ei ole ilmaista? Ehkä siksi koska se bussi ei kulje ilman palkkaa ansaitsevaa kuskia ja ilman bensaa mihinkään. Rocca al Mareen kulkee kuitenkin ihan tavallisia busseja, takseja jne.

• matkaaja61

Teille jotka ette mahdu mukaan Virusta, menkää Kaubamajan eteen ja trollibussi 6 :lla pääsee Rocca al Mareen 20-25 minuutissa.Lippuja R-kioskista siitä Kaubamajan kulmalta.
      Noh, lippujen hinnat: 10 kpl / 8 euroa.
      No joo, jos on paljon porukkaa ei kyllä kannata bussilla mennä, joten taksilla vaan ja tässä halvan ja luotettavan taksifirman nr: 3726380000 maksatte korkeintaan 8 euroa tällä firmalla.

• LeeviLettunen

Huono tuuri täytynyt olla ko. kerralla, koska itse olen käyttänä Prisma-bussia useita kertoja ja kyydissä on ollut vain kourallinen ihmisiä. Matkustajamäärissä lienee huomattavan suuria eroja ja niiden ennakoimisenkin voi kuvitella suht vaikeaksi. Siksi ei varmaan kannata useita busseja varata reitille, kun ilmaispalvelusta on kuitenkin kysymys.

• PekkaKuuppa

Älkää hyvät ihmiset tungeksiko sen karjalauman ja etuilevien maalaisten kanssa jotka ei osaa ottaa muita ihmisiä huomioon kun ovat pellolta vaan menkää taksilla ei paljon maksa mittarilla.

• 99999999999999999988

Eihän nää Suomalaiset persaukinaiset älyä mitään,,,,, sikailevat vaan

• prisma bussi
    • Jalkaparat

Olenpa minäkin useita kertoja käyttänyt tuota Prisma-bussia ja aina joutunut seisomapaikalle. Kyllähän sen hyvin jaksaa seistä Satamasta Viruun. Toisin on kun olet kierrellyt muutaman tunnin Roccan ostoskeskuksessa niin totta tosiaan haluaisi päästä bussissa istumapaikalle. Ei taida Prismalla mennä niin hyvin että kannattaisi hommata isompi bussi reitille.

• suklaakakkuaja kahvi

Eiköhän se ole niin, että Rocca al Maren yrittäjät maksavat yhdessä tämän ilmaisen bussin.Sama idea kuin Ikealla Helsingissä: ilmainen kuljetus.
      Hyvää asiakaspalvelua.Turha on valittaa täällä, vaan antakaa palautetta sinne minne se kuuluu.

• ei bussia

Paljon maksaa taksi satamasta Roccaan? 3 aikuista 2 taaperoa rattaissaan

• matkaaja61

Älkää ottako niitä sataman takseja, taksat kolminkertaiset minun kokemukseni mukaan.
      Tässä luotettava taksifirma jota käytän, ja arvioini mukaan Rocca al mareen kympin paikkeilla. jos soitat tähän firmaan.
      Muista että kun soitat, hän kysyy nimesi, häipyy vähäksi aikaa , ja kun vastaa taas antaa taksin rekisterinumeron, mikä on siis taksisi numero ja hän kertoo kuinka monta minuuttia joudut odottamaan!

Tässä numero: 3726380000

• Tallinnankävijä

Oon mennyt useita kertoja tuolla Prisma-bussilla, onhan se tupaten täynnä mutta aina on sekaan sopinut vaikka Virun edestä onkin kyytiin hypännyt. Suosittelen kyllä myös Kaubamajan edestä lähtevää trollibussia, niihin saa kertalippujakin Ärrältä, ei maksa kun jotain 1-2e/lippu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1438
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1400
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      83
      979
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      905
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      78
      888
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe