Polttarit

OnkelmaSulhanen

Eli eli. Oli tuossa sitten polttarit ja kävi niin että kaveriporukka oli hommannut minulle ns. maksullista seuraa. Olin aika kännissä ja luulen että ilman kumiakin tuli sitten laiteltua. Nyt on vähän paha tilanne kun häätkin on ensi viikonloppuna ja en tiedä uskallanko olla tulevan morsiammeni kanssa ilman kumia :( Testien tuloksia ei varmaan saa niin nopeasti että tietäisi onko tautia vai ei? Miten voisi selittää kumin käytön hääyönä? Vai vedänkö varman päälle ja juon itseni niin känniin häissä ettei tarvitse sitten hääyönä puuhastella mitään? Tosin siitäkin tulee varmaan sanomista, mutta eipä tarvitsisi sitten selitellä kumin käyttöä ja varmaan seksijututkin olisi hyvän aikaa jäähyllä joten saisi rauhassa odottaa testien tuloksia.

8

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfgmkuytrdcvb

      No voi vittu mikä provo! Ja jos ei ole provo niin olet ihan helvetin paska!

    • OnkelmaSulhanen

      Tämä tarina on tosi, valitettavasti. Onneksi morsiammellani on nyt paljon tekemistä häiden takia, niin tuskin se tässä viikolla alkaa seksiä pyytämään. Olen ajatellut että sillä stradegialla mennään että juon lärvit häissä, ei tarvii selitellä sitten... :(

    • 9874524158754284

      Paljon onnea tulevalle avioparille ja yhteiselle elämälle.

      • alökaöfjsdklka

        Kiitos kiitos. Hyvin tämä tuntuu menevän, kuten ajattelinkin niin kiirettä on morsiammella pitänyt, ei ole seksijuttuja ollut. Huomenna vetäisi ihan tolkuttomat lärvit, olen järjestänyt tiukkaa viinaa itselleni hääpaikalle jemmaan. Tavoite on että omin jaloin en tuolta lähde. Testeissä on käyty, jos mitään ei löydy niin sitten palaillaan taas normi seksielämään.


    • rwtreyter

      Miten kehtaat!!! SENKIN S***!!!

    • Nainen 84

      Juu, ei varmaan kannate kauheesti selitellä tulevalle vaimollesi ja varsinkaan vaarantaa tämän terveyttä vain sen takia että olet S***! Oletkohan harkinnut olla menemättä naimisiin, kun et kerran tulevaa vaimoasi rakastakaan, miksi ihmeessä oletkaan päätynyt ajatukseen avioliitosta. Etköhän tekisi morsmaikullesi suuren palveluksen kun päästäisit sen rauhassa etsimään kunnollisen miehen rinnalleen ja sinä pääsisit vetelemään paljaalla ilman selittelyjä kellekään.

      • Onkelmasulhanen

        Miten niin en rakasta? Tottakai rakastan ja välitän, siksi en vaarantanutkaan sen terveyttä. Ihan hyvin meni suunnitelma, olin ihan naamat häissä eikä tarvinnut sitten tehdä mitään yöllä. Onneksi siellä oli muutkin kännissä niin morsiankin leppyi nopeasti. Keksin että vetelen kortsulla sillä tekosyyllä kun on haava esinahassa (tein itse paperilla).


      • totta vai tarua
        Onkelmasulhanen kirjoitti:

        Miten niin en rakasta? Tottakai rakastan ja välitän, siksi en vaarantanutkaan sen terveyttä. Ihan hyvin meni suunnitelma, olin ihan naamat häissä eikä tarvinnut sitten tehdä mitään yöllä. Onneksi siellä oli muutkin kännissä niin morsiankin leppyi nopeasti. Keksin että vetelen kortsulla sillä tekosyyllä kun on haava esinahassa (tein itse paperilla).

        HIV-testien tulokset saadaan ensimmäisen kerran 3 kuukauden päästä ja koska olet ollut prostituoidun kanssa, joka suostuu seksiin ilman kumia, olet erittäin isossa riskiryhmässä. Siis, aina tulokset eivät näy 3 kuukaudenkaan päästä, vaan testi pitää uusia sekä 6 että 12 kuukauden päästä, että voidaan olla varmoja asiasta. Voi siis olla, että sinulla on HIV ja tartutat sen vielä yli puolen vuoden päästä vaimoosi.

        Melko varmaa olisi tämmöisessä tapauksessa, että prostituoidulla olisi
        - klamydia, suomen yleisin seksitauti
        - kondylooma, ei näy testeissä, voi kantaa ja levittää oireettomana, hyvin yleinen
        - herpes miljoonalla aikuisella sukuelinherpes hsv 2 ja 80% ainakin kantaa hsv1, molemmat voi esiintyä ristiin joten herpes 1 myös alapäässä. Ei näy kun pidemmän ajan jälkeen vasta-ainekokeissa, mitkä täytyy erikseen pyytää ja maksaakin todennäköisesti, koska pitää mennä yksityiselle.

        Vaarannat siis vaimosi terveyden minimissään seuraava vuoden ajan ilman kondomia, ja siitä eteenpäin et anna hänen itse valita riskiään etkä mitä hän ajattelee ennen häitä pettämisestä prostituoidun kanssa.

        Miehistä vain alle 20% oikeasti käy koskaan maksullisissa, joten sinä olet poikkeus. Yleensä se on nuorena, sinkkuna. Olet siis harvinainen silläkin tavoin. Harva mies myöskään pettää juuri ennen häitään huoran kanssa. Kaikilla tavoin et siis ainakaan ole ihan mikä tahansa mies.
        Harva myöskään haluaa perustaa avioliittoaan valheelle ja pystyy noin hyvällä omalla tunnolla kierosti selittelemään asiat omaksi parhaakseen.
        Jaa-a, melkoisen saaliin olisi muija tämmöisessä tapauksessa saanut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe