Aikooko joku vielä viime vuoden flopin jälkeen katsoa tuota surkeasti ohjattua p-ohjelmaa?! Viime vuoden "voittajan" tiesi alusta asti. Onkohan tänä vuonna ujutettu mukaan taas talon "oma-mies", joka yllätys-yllätys voittaa jälleen, vaikka kansa kuinka vastaan haroisi. Viime vuosi mulle riitti, enkä enää osta sikaa säkissä. Kyllä asukkaiden pitäisi olla tavallista kansaa eikä jotain PK-seudun "teen-mitä-tahansa-ollakseni-julkkis"-tyyppejä. Ja herrjeestas ei enää koskaan Nousiaisen naamaa ruutuun!
En kato enää!
10
126
Vastaukset
- 24/7 todellakin
Hyvä läppä ;) Tulit asian kuitenkin yänne kertomaan, joten en usko hetkeäkään, ettet kattoisi!
- mie katon aina bb
Silti katot ko oot niin utelias
- tänävuonna paremmin
viime vuosi oli kyllä aika huono, mutta jos tänävuonna olisi parempi :) Eikä se Niko enää voi tulla kun jo kahtena kautena jo ollu. Toivattavasti ei muitakaan vanhoja asukkaita. Kaikki uusia vaan.
- hfhdhd
tänä vuonna eri tuotantoyhtiö eli alkuperäinen endemol mikä omistaa koko bb brändin. sen takia kaikki muuttuu..tänä v ei tule vanhoja taloon.. asumaan ainaka,.jotain uutta ovat keksineet mutta emme tiiä viäl ootellaan ja jännätään
- setttesttstse
Sama tuotanto on tänäkin vuona. Räiskäle siellä puikoissa edelleen on.
- hyvästi bb
ei jaksa enää tuo roska kiinnostaa kun ohjelma on joka vuosi mennyt vain tylsemmäksi ja tylsemmäksi... Viime vuonnakaan en paljoa katsonut mutta tänä vuonna tuskin sitäkään... Ei enää kiinnosta seurata julkisuuden hakuisten nobodyjen elämää mitä kaikki taloon menijät enemmän tai vähemmän ovat.
- 1+1
24/7 tilattu ja aion varmasti kytätä joka ainoa hetki kun on mahdollista!
- nimimerkki124362
Onkohan koko 'bb-viihdeohjelma' jonkinlainen ihmisten totuttaminen ajatukseen, että on ihan ok muka, että jokainen kansalainen kyylää toisiaan ja raportoi kaiken sosiaalisiin medioihin tai ilmiantaa viranomaisille: jalkakäytäväamiraaleille (poliisi, pyydystää köyhiä) tai taikaministeriön joukoille (ambulanssit, pyydystävät superolentoja). Pitäisiköhän kansalaisten vaatia lakiin ihmisoikeuksien palauttamista, ne kun on jo lakiteknisesti viety salaisilla laeilla.
- simplex..
se on vaan yks tavallista pidempi kestoinen viihde ohjelma
- iso-heska
mä ainakin haluan nähdä kikuleja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592