Mistä löytyisi hyvä hieroja tai urheiluhieroja Nokialta. Sellainen, joka myös kuuntelisi asiakasta ja tämän toiveita.
Hyvä hieroja Nokialta
8
5012
Vastaukset
- Apua saanut
Tiedän ainakin yhden hierojan, joka on tosi mukava ja pätevä ja ottaa asiakkaan huomioon eli sellainen kuin hieroja/urheiluhieroja Maria Karhu ja se ottaa vastaan Nokialla Kauppakatu 1-3. Tässä sen hierojan nettisivut www.hierojamariakarhu.fi. Kannattaa kokeilla.
- Mainosko?
Nokian uutissa olleessa mainoksessa luki että aloittaa toimintansa tänään. Miten olet jo ehtinyt käydä?
- Stressiniska
Mainosko? kirjoitti:
Nokian uutissa olleessa mainoksessa luki että aloittaa toimintansa tänään. Miten olet jo ehtinyt käydä?
Olen käynyt hänellä kotona kokeilemassa.
- Stressiniska
Stressiniska kirjoitti:
Olen käynyt hänellä kotona kokeilemassa.
Niin ja voin mainostaakin, koska itse ainakin koin hyväksi.
- apua saanut
Stressiniska kirjoitti:
Niin ja voin mainostaakin, koska itse ainakin koin hyväksi.
tässä vastaan aivan vieraan nimimerkillä, sorry "stressiniska". Mutta käy toki sinäkin kokeilemassa, niin tiedät onko ok vai ei.
- valitsinnimimerkin
apua saanut kirjoitti:
tässä vastaan aivan vieraan nimimerkillä, sorry "stressiniska". Mutta käy toki sinäkin kokeilemassa, niin tiedät onko ok vai ei.
http://hieromo.fi/nokia/
Kentän tulee sisältää muutakin kuin linkkejä.
- Juha822222
Hierojan "Nokian kurssi" laskee ja nousee, laskee ja nousee...siis kun naispuolis.....
- suosittelen
Niemen Seppo Nokian Liikuntakeskuksella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331961
- 1211395
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401170Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3001111Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni631102- 491069
- 1411069
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470937Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet94907Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58839