mua on alkanu kiinnostaa että onko meitä 3.tammikuuta syntyneitä? (onhan niitäkin) en vaan oo törmänny vielä yhteenkään=)...olis kiva tietää=)
3.tammikuuta??
14
1862
Vastaukset
- N24
No Michael Schumacher on syntyny 3.1.! ;o)
- miuki
olen syntynyt kyseisenä päivänä:)
- naina
minun tyttäreni tuli maailmaan 03.01.2004
- bLuE
naina kirjoitti:
minun tyttäreni tuli maailmaan 03.01.2004
kyllä hyvän päivän pääätti tulla maailmaan...Onnee sulle ja trinsessalles!! =)
- Tuisku
bLuE kirjoitti:
kyllä hyvän päivän pääätti tulla maailmaan...Onnee sulle ja trinsessalles!! =)
Juhuu!
Löytyipäs sentään meitä 3.1. syntyneitä!!
Onko muut yhtä kolhuille alttiita kuin minä??!!
Luita on poikki useasti...
Trinssessa on hyvän päivän lapsi!!! - bLuE
Tuisku kirjoitti:
Juhuu!
Trinssessa on hyvän päivän lapsi!!!mä oon ainakin aika "onnettomuusaltis"...tänää töissä kissanruokapurkit hyökkäs päälle...ja tossa huulen yläpuolelle on mustelma...jälleen kerran=)
- miuki
Tuisku kirjoitti:
Juhuu!
Trinssessa on hyvän päivän lapsi!!!oon onnettomuuksille altis! ei ole luita poikki ollut mutta esim.selkä murtunut ja tikkejä on ollut useamman kerran. no mutta sitkeesti tässä hengissä on tullut pysyttyä!
ihanaa että maailmaan syntyy pienokaisia kyseisenä päivänä!
Hauskaa ja turvallista juhannusta kaikille!!
- aviovaimo
mun mieheni on syntynyt 3.1..joten kyllä niitä löytyy ;-)
- Hip
3.1. syntynyt naiskauris ilmoittautuu :)
- muru
tääl on myös 3.1.syntynyt neiti kauris
- Kata
poikaystäväni on syntynyt 3.1 :)
- Kauriita
Täällä myös yx 3.1. syntynyt kaurismies. Minkähän ikäistä porukkaa on mahtanut vastailla? Itse olen syntynyt 1972.
- Ysikasitrulez
Täällä 3. Tammikuuta syntyny kaurisnainen vuonna 1998!
- Anonyymi
Tunnen erään ihanan myös joka syntynyt 3.1..mies kauris ja tosi komea sellainen ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522095
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3321293Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.921199- 1521094
- 68941
- 35928
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31869Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta24814Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59807Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46779