Scenic v.2003... vikaveikkaus!

h moilanen

Pari vikaa ilmennyt ja kysyisin oliko viisaammilla ehdotuksia mikä vikana:
1. Auto alkaa täristä kun ajaa moottoritiellä reilua 100 km/h ja tulee alamäki eli kun tämmöisessä vauhdissa hellittää jalan kaasulta. Tärinä erittäin voimakas.
Autoon vaihdettiin juuri raidetangon päät. Voisiko liittyä ohjauskulman säätöihin vai voisko ko. esim. vetoakselin vika. Ainakaan rengaspaineessa ei vikaa.
2. auton perusääni on ollut jo ainakin vuoden aivan kuin olisi diesel. Kyseessä 2 l bensa. Auto läpäisee pakokaasutestin.

olen kiitollinen veikkauksista.

7

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rellunpippana

nokkapyörä on mennynnä rikki siis se säätyvä nokkapyörä.. jakopää auki ja nokkapyörän vaihtoon niin pääset dieseveroista... tärinä vois kyllä tulla kytkimestäkin jos vetopäällä ei jurraa.......

• h moilanen

Tattis... Voiko olla kytkin kun ei pienissä nopeuksissa täristä yhtään?

• mppeh

Kytkin on mahdollinen.

• scenaarikko

Voisi suositella www.ago.fi Haynesin korjauskirjan hankkimista. Sitä tutkimalla löytyy apu useimpiin ongelmiin - vaikkei ehkä juuri tuohon :)
      Joka tapauksessa autoa kannattaisi huoltaa ja hoitaa mahdollisimman paljon itse, silloin se pysyy paremmassa kunnossa, ja itsellä säilyy tuntuma, mistä mahdollinen vika saattaisi johtua. Useimmat merkkihuollot ovat laadultaan lähinnä ala-arvoisia, työt jätetään tekemättä, mutta laskutus pelaa sitäkin tehokkaammin.

• SRane

Autokorjaamo Kujala Vantaan Korsosta on pääsääntöisesti huoltanut 2004-mallista Scenic II:stani ja en omasta mielestäni ole joutunut maksamaan valohoidosta. Kohta 170000 km mittarissa ja lähinnä vaan kuluvaa osaa on vaihdettu uusiin merkkiosiin tai vastaavaa laatua oleviin tarvikeosiin. Ja autohan on miytä mukavin ajaa.

• jampex

Toinen hyvä vaihtoehto pk-seudulla Kujalan lisäksi on lentoaseman lähellä sijaitseva Autotaito

• Louis Renoo

Ja susirajan ulkopuolelta taas löytyy edullinen ja luotettava Makkosen yleisautokorjaamo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe