Pitääkös se paikkansa että Ylen ja muiden kotimaiset kanavat ja niiden signaali toimitetaan Canal Digitalille normaalisti antenniverkon kautta, sen sijaan että vietäis kuidulla? Jotain tuollaista mm. dvd plazalla annetaan ymmärtää.
Eli signaalireitti olisi siis katsojalle asti: Yle->Digita->antenniverkko->Canal Digital->Thor-satelliitti->Canal Digitalin asiakkaan digiboksi
Jos noin on, ei bitrate ainakaan kasva, tai voi kasvaa mutta kuvanlaatu ei parane (vaikka Canal Digital toisin ehkä väittääkin). Mitä enemmän noita muunnoksia on matkalla, sitä varmemmin kuva voi oikeastaan heikentyäkin.
Ainakin Viasat taitaa tehdä noin jos noihin keskusteluviesteihin on uskominen, joku nimittäin kyseli Viasatilta asiaa..
Mä kysyn tätä lähinnä siksi että oon miettinyt josko alkaisi tallentamaan ohjelmat satelliitin kautta, mutta jos tuo yllä mainittu pitää paikkansa, eipä satelliitistakaan sen parempaa Yle, MTV3, Nelonen kuvaa saa. CD:n kortti on ollut jo vuosikaudet ja boksikin on, mutta boksini ei ole tallentavaa mallia (tallennus hoituu dvd-laitteella joskin ostoslistalla on tallentava sat-boksi mallia korttipaikallinen mutta ei-Conax-linkitettävä), joten en itse voi tällä hetkellä vertailla ja testata asiaa suoraan tiedostoja tutkimalla.
Yle ja muut kotimaiset satelliitissa (Canal Digitalilla)
bittivirtaa..
0
215
Luetuimmat keskustelut
- 831029
- 73862
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4526- 29523
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61515Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508