Uutta sinkuille

Rantakärpänen

Sekä mies,- että nais-sinkut voivat tulla tähän tilaisuuteen mukaan. Tilaisuus on 10.8.2011, kello 18:00-19:00. Matinkylän rannalla Espoossa. Minä ja muut sinkut voivat kohdata ja tutustua toisiinsa tilaisuudessa.

6

307

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkku-67

Hauskaa =) Missähän päin on ajatus treffata...kaikki hujan hajan pitkin rantaa toisiaan etsien? vai jossain Mereneidon lähettyvillä? vai?

• Rantakärpänen

Kohtaamiset tapahtuu rantahiekalla ja koska kahvila on vieressä, niin esimerkiksi sinne voi mennä jatkamaan halutessaan.

• idis hyvä, mutta

:( eikö nyt mitään helpompaa paikkaa... Helsingin keskustaan, josta on hyvät yhteydet koko pks seudulle, kauemmaskin. En kyl millään jaksa arki-iltana lähteä turistina etsimään Matinkylää, saati sen rantoja.

• Rantakärpänen

Pidän luultavasti seuraavan kerran vastaavanlaisen tilaisuuden Hesassa.

• sinkku-67

Apua, unohdin koko jutun. Nyt vasta tuli mieleeni, enkä viidessä minuutissa, enkä edes tunnissa ennätäisi paikalle..asun hieman maalla, eikä autoa käytössä juuri nyt. Voi sun harmitus. Kertokaa paikalla olleet, minkälaista teillä oli.

• Rantakärpänen

Voin ihmetellä miksei kukaan tullut paikalle. Toivoin, että olisin saanut tutustua kehen tahansa haluan, mutta jostain syystä on ollut huonoa tuuria. Toivon, että jatkossa minun ei tarvitse enään ihmetellä yksinäisyyttä, vaan toivon että kohtaan ne ihmiset, jotka haluan. Toivon keinoja yksinäisyyden torjumiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4298
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      136
      2999
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2332
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      44
      2218
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1873
    6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      91
      1802
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1586
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1529
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      147
      1367
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      32
      1200
    Aihe