Tietääkö kukaan kännykkäohjelmaa jolla saisi luettua Suomalaisten laskujen viivakoodit ja lähetettyä ne PC:lle, siis aivan oikea viivakoodinlukija tekee? Nyt olisi ohjelma hakusessa joka toimisi Nokia N8-puhelimen ja PC:n välillä.
Viivakoodinlukijaohjelmiahan on monia mutta harva lähettää koodit PC:lle ja vielä harvempi lukee pitkiä laskuista löytyviä viivakoodeja. Androidille löysin yhden toimivan mutta Nokialaiselle ei taida vastaavaa löytyä?
https://market.android.com/details?id=com.kinoni.barcode.pro
Kännykästä viivakoodinlukija laskujen maksuun
5
7679
Vastaukset
- jejeeeeeeee
sampopankin android-appsi osaa lukea koodit automaattisesti
- viivakoodinlukija
Tämä kysymys kiinnostaa itseänikin! Ajatus n8:n käytöstä viivakoodinlukijana käy mielessä vähintään kerran kuukaudessa... silloin sille olisikin käyttöä oikein kunnolla ;)
- Mursulan Väinö
Jotakin löyty:
http://www.youtube.com/watch?v=iHuz1lxy6O0
Haje hakusanoilla:
barcode scanner Nokia N8 - JPi
Nokia-kaupasta löytyy, haulla "QR code":
(mobiletag application may not work well on devices doesn ’t have autofocus in the camera)
A universal scanner allowing you to scan 2D barcodes QRCODE DATAMATRIX FLASHCODE or 1D UPC EAN13 and access to multimedia content - Shop Savvy
Shop Savvylla saattaisi onnistua. Se on tosin tarkoitettu vain huvin vuoksi (ja myös säästämisen vuoksi vaikken itse sen avulla ole säästänyt ;) viivakoodien lukemiseen.
Sen saa Android-marketista ja kannattaa kokeilla vaikkei nyt välttämättä onnistukkaan laskuja maksamaan.
-Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693