Onko tämä paljon alkoholia 2,5 viikossa?

Vänttinen.V

6x24 päkkiä 4,6% olutta
3 litran Tapiota
2 Rommia vahvuudelta 54%
Tuon verran tuli nimittäin vedettyä äskettäin ja vieläkin taistellaan huonoa oloa vastaan:D

19

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on

Eihän tuo ole vielä mitään. Tosin yksin kalja enemmän niin huoleen olisi jo aihetta. Onneksi kuitenkin pysyit vielä kohtuudessa.

• Vänttinen.V

No se yksi kalja varmaan ois vieny sen rajan yli:D

• Vänttinen.V

Mutta rehellisesti?:)...

• öhöhöh..

Itse join entisessä elämässä tuossa ajassa 20-25 kpl puolen litran pulloa Viron terävää viinaa, ja kaljaa kyytipojaksi. Usein sessiot noin pullo/päivä-tahdilla kestivät kuukausia.
      Se on aika paljon, ja siitä tulee todella tautiseksi kun kuolokaan ei korjannut kitumasta.

• maister

Ja minä join päivässä 100litraa pirtua raakana

• Nuori lääkäri

Ei nuo määrät ole vielä paljon. Ei riskiä.

• ?

Viina on jo vammauttanut aivosi, ja luulet olevasi joku muu.
        Oletko välillä Kiinan keisari, tai 25-vuotiaalta näyttävä 55-vuotias?

• svdw

selvästi kyllä riskirajojen yli ja ihmiset ootte iteki huolissanne mut piilotatte sen tommoseen läpän heittelyyn

• Vänttinen.V

haukutko minua vammaiseksi?:)..Sinun pointti jäi vähän piiloon..

• ?

Etkö näe viestissä olevaa nuolta, joka kohdistaa viestini "nuorelle lääkärille"?

• ? ?
        ? kirjoitti:

Etkö näe viestissä olevaa nuolta, joka kohdistaa viestini "nuorelle lääkärille"?

Viina saa sinut puhumaan typeryyksiä.

• Vänttinen.V

No onnkesi en ole noin typerä..

• juon minäkin

Eipä tuo juopolle ole paljoa, mutta kyllä ne määrät siitä kasvavat, kun oikein ammattilaiseksi päädyt. Niin, mikäli sisuskalut eivät poksahda ennen aikojaan.

Suurin osa ihmisistä ei juo noin paljoa edes vuodessa, ainakaan noita väkeviä. Voit ylpeillä kuuluvasi jo ihan "isojen poikien" kerhoon, jota toiset katsovat sivusta hämillään, säälien ja peläten. Sitten lopuksi olet itse vain hämillään, itsesäälin täyttämä ja peloissasi.

Älä ihmeessä mene kenellekään kertomaan juovasi noin paljon, paitsi sitten asiaan vihkiytyneille. Muut pitävät tuollaista nolona ja typeränä toimintana!

• xdsdce

Paskanmarjat ne mihkään kasvaa ja tuotakaan määrä se ei ole juonut

• bgfbngfg

lässynlää
        Alan miehetkään juo kun sen pari pulloa päivässä ja puiston penkillä istuvat.

• scvfgsrhbnyrg

No nyt on taas ihan höpöhöpöjuttuja.

• scdfg

Taasko näitä "aloitan uuden ketjun ja keksin sinne jotain" juttuja?

• fesefsesfefeffe

Mites se oli et yli 6 alkoholiannosta kerralla menee yli riskirajan :D mut eihän tuo kauheasti edes ole 2,5 viikkoon

• Jonex2

Tyhmää tommosen kaljan kanssa lotrata. Jallua ja Tapioo vaan pari-kolme isoo pulloo päivässä niin johan alkaa tapahtuun... voihan sitä tietty aina muutaman olusenkin väliin heittää, mutta viinaa sen olla pitää pääasiassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1466
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1023
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      382
      857
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      155
      843
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      719
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      631
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76