~ Sinä ~

~~ ♥

Olla riittävän rikki
ollakseen pehmeä

Olla riittävän hajalla
nähdäkseen kaiken kauniin

Elämänpyörä on paradoksi
niinkuin sinäkin

~~ ♥

My Favorite Movie Scenes - Indecent Proposal
http://www.youtube.com/watch?v=IvwpotOzxvM

14

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajatus vain

      otakoppi.. asiaa
      Kaikki eivät vain tajua, että
      rikkinäinen on kaikessa haavaisuudessaan
      ymmärtävämpi kuin yksikään kovaksi keitetty.
      Jokainen joka kestää särkyä,
      eheytyy ja kaunistuu arpineen.
      Sydämen arvet ovat valitettavasti ne kauneimmat
      jos ne on kyennyt käsittelemään.


    • *laudi*

      Isku sattuu tekee mustelman

      Arvet sydämen..
      niitä ei näe
      mutta niistä kasvaa timantteja
      ..asioita arvoja
      ..joitten mahtia ei mitata rahassa..



      http://www.youtube.com/watch?v=W3Gt2qlLllM

      Katson tummuvaa tunturia..
      rauhaa kiireenkin keskellä.

      • Iskuista sydämeen syntyy arvoja.
        Arvoja siitä kuinka voisi olla
        kun on paremmin...
        Ilman varjoa ei ole valoa
        ja pimeässä valo loistaa kirkkaimmin...

        ... Kotkalla on hieno tapa lentää.
        Se liitää ilmavirtojen mukana ollenkaan
        käyttämättä omia voimiaan...luottaa ilmavirtoihin...hieno tapa...

        ( Jes 40:31,32)
        "Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;
        mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy."

        *
        (Ps. 103:5) " joka sinun halajamisesi tyydyttää hyvyydellään, niin että sinun nuoruutesi uudistuu kuin kotkan."


        Kiitos palautteestasi Laudi ja kivaa päivää sinulle sinne tunturien kupeelle ! :)

        T: (*J*)

        Fredi - Valkoinen kotka
        http://www.youtube.com/watch?v=MhLElfePcUY


    • eba

      ○ aluks voi olla vaikeeta, mut kyl siihe tottuu, mä tiedän kulta et meil on jotai yhteistä juttuu. me rakastetaan toisiamme ikuisesti taino niin se ainaki toisillemme luvattii, lupaa ettet jätä mua pysy luonani, sä oot mun suojani. kyl se täst lähtee ku päästää vauhtii eikä meitä erota ees kuolema ku ollaan kahestaa eikä pelätä meille tarkotettuja suojia & tulevia murheita ja huolia
      ○ kauan oon kestäny,osaon lähteny, toiset takas tullu mut mä. mäen lähe pois sun luotas kulta sä oot mun sydän ja laiffi. kukaa ei voi estää sitä paitsi kuolema jota ei tuu olee jos ollaan yhes eikä päästetä irti, meiän elämä tulee olee parasta mitä ikin on ollu joten pidä kiinni ja älä irti päästä hullu !

    • Hmmm...

      Mielenkiintoinen ja raikas runovastaus sinulta...tykkäsin :))

      Hali päivääsi !

    • tosiviisas

      Tuplapeukut ja triplapeukut alaspäin. Luulet olevasi joku viisas ja kaiken tietävä...Luulotautikin on tauti.

    • Kiitos sinulle mielenkiintoisesta palautteestasi mutta jäin kyllä tässä
      nyt vähän vaiheeseen.. että oliks tää mun runo susta hyvä vai huono...

      Noh.. mutta eihän kaikkien ajatuksia ja aivoituksia voi parhaalla tahdollakaan ymmärtää eikä kannatakaan...

      Hyvää yötä sinulle ! :)

      • tosiviisas

        Näsiviisas ja huono oli!!!!!!!!!!!!!!


    • Aijjaa...vai sellasta mielipuolta siellä...

      Mutta mitähän mahtaa tarkoittaa sana "Näsiviisas"...
      Näsinneulan ja Näsijärven kyllä tiedän ja Teivon raviradan...mutta
      "Näsiviisas" on ihan uus juttu..niin se Suomen kieli vaan muuttuu..voi miten IHQA...

    • tosiviisas

      jaa että sellainen mielipuoli siellä...sinähän olet se viisas olevinaan ja olisithan sen näinkin käsittänyt...mutta sinulle tietämättömälle tiedoksi NÄSIVIISAS = NÄSÄVIISAS

    • Aijjaa..aina sitä uutta oppii... :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe