Mitäs mieltä ootte...

Maailmaa miettinyt

Semmosesta, että voiko bulimiasta parannuttua alkaa laihduttaan terveellisesti?
Olen 14.v, minulla on Bulimia ja se on paranemaan päin. Oksentelemisen lopettaminen ei ole ollut helppoa varsinkaan kun en vieläkään näe itseäni laihana (163cm/59kg) Siispä, sitten kun olen täysin terve, niin voinko alkaa laihduttaa terveellisesti? Vai onko siinä liian suuri riski sairastua uudestaan?
Ihan muuten niille hulluille jotka tietosesti haluavat jonku syömishäiriön niin älkää edes auttako semmosen tulemista! Puhun kokemuksesta kun itse aikoinaan aloin tahallisesti oksentaa, siittä ei tullut mitään muuta kuin syömishelvetti. Ruoka on kuitenkin kaikille välttämätön asia niin ei sen kanssa kannata alkaa pelleilemään, tulee vaan paha olo ja siittä voi seurata kaikkee muuta semmosta kuten esim oksentelusta:Sydänvikoja, muitten elintoimintojen häiriöitä, hammas ongelmia, ruokatorven verille kuluminen jne.. Itselläni on ollut vaikka mitä tuon taudin takia. En suosittele kenellekkään edes leikillään harkitsemista!!!


Ymmärtäähän sen että kaikki haluaa olla laihoja, kun se on ihan törkeen kaunista, mutta siihen on terveellisiä keinoja! Tv:stä, lehdistä ja kaikkialta pitäis poistaa tuo laihuus ettei maailma oikeesti eläin siinä uskossa että kaikkien täytyis olla semmosia luurankoja.
Ihminen on sopiva jos hän vaan hyväksyy itsensä semmosena ku on, ei sillä ole väliä vaikka on tukevampi jos vaan on itte tyytyväinen elämäänsä:) Jokainen on uniikki yksilö, eikä sen pitäis yrittää tehä ittestänsä jonkun muun näköstä.. Jotkut on laihoja, jotkut pulleita, jotkut "normaaleita", kaikki on erilaisia, mitä sitten, jokainen elää vaan kerran eikä elämä oo tarpeeks pitkä tuhlattavaks painonsa itkemiseen. Loppupeleissä ihmisen tehtävä on vaan kehittää maailmaa ja lisääntyä:)

1

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skym

      On se mahdollista mutta ei heti parantumisen jälkeen. Parantuminenkin on niin pitkä prosessi että sitä on vaikea edes sanoa että koska se tarkalleen ottaen tapahtuu. Mutta paranemisen jälkeen pitää kyllä olla jonkin aikaa että ei edes yritä, ja vasta sitten kun on turvallista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1345
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      76
      888
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      807
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      737
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      688
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe