Mulla on ollu nyt muutaman viikon ajan semmosta, että ku oon kävelly semmosia pitempiä matkoja, eikä kuitenkaan ees mitään kovin pitkiä: kämpältä kaupunkiin ja takas = ~2,5km, niin kämpälle tultua levossa, tai kävellessä/tehdessä normaaliaskareita heti reissun jälkeen tuntuu molemmissa takareisissä yhtäaikaa tasaisia lihasnykäyksiä. Ne on isompia ko tavallisesti joskus vain toisessa "elohiirimäinen" hetken kestävä nykinä. En kävele mitenkään erityisen kovaa vauhtia, mutta kuitenkin kun "rauhotun" ja en kävele niin vauhdikkaasti enää, niin nyintä alkaa. Joskus sitä kestää kauemmin ~15min, joskus vain pari. Nyintä häiritsee, vaikka ei aiheuta kipua. Yritän venytellä silloin nyinnän aikana takareisien lihaksia, silloin ei tunnu nyintää, mutta venyttelyn jälkeen taas tuntuu. Eilen myös kävellessäni ~2km ja mennessäni istumaan kavereiden kanssa penkille (oltiin kauemmanki aikaa), niin jonkin ajan kuluttua tuntui sekä säärten, että myös pohkeidenkin lihaksissa nyintää. Takareisissä ei tuntunut, mutta säärten ja pohkeiden lihakset nykivät molemmat tasaisin välein ja yhtäaikaa molemmat jalat (pohjelihaksen nykiessä molempien pohjelihakset nykivät samalla tavalla samaan aikaan ja säärilihakset samoin.) Eli osaako joku sanoa mitä tämä voisi olla? Mietin magnesium, natrium, kalium...yms puutetta? Ei ole ennen ollut näin isoja lihasnykäyksiä näin usein.
lihasnykäykset jaloissa liikunnan jälkeen
20-v.tyttö/nainen
1
813
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikö kukaan tiedä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1353786Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362454Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442098Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171071Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701041- 46915
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63876En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31865- 43790
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97772