Eli televisio ilmoittaa ei singaalia kyseessä samsung lcd telkka hd redy malli : ss05, tietokoneessa ati radeon hd 5450, hp:n kone ja win 7. Olen koittanut resuluution säätöä myös 1366x768, olen ottanut näytönohjaimen skaalauksen päältä ja päälle, ei auta. hdmi johdolla ei näy ja myöskin dvi johdolla ei näy. Uusimmat atin ajurit on ladattu myöskin, ja ei näy. Erikoisuutena on, että jos liitän dvi johdon samsungin mini läppäriin, niin simsalapim kuva tulee heti ilman mitään erikois säätöjä. Voiko nyt perskeles olla niin et telkan pirulainen hiolii vain samsungin tuotteen ja ovat asettaneet jonkun aivan skeida resoluution tuolle telkulle ottamaan vastaan.
Pää halkeaa oikeasti ja olen todellakin ennekin näitäö yhdistellyt, mut ei sentäänsä näin vaikeata ole ollut.
Kinkkinen ongelma tietokoneesta kuva televisioon
onko guruja olemas?
2
169
Vastaukset
- TuttuaHuttuaMacista
Oletko kokeillut VGA-liitäntää? Vaatii ehkä adapterin DVI/HDMI-liitäntöihin, jos näytönohjaimessa ei ole VGA-ulostuloa. Toinen vaihtoehto on käydä TV:n asetukset läpi ja eiku manuska käteen vaan.
- PCTV:hen
Niin, olethan määrittänyt ohjuspaneelin kautta Samsungin päänäytöksi ja muuttanut suoisitellun resoluution siihen. Näkyykö ohjauspaneelissa molemmat näytöt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2064975
- 373372
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352898Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1412773- 252428
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.682257Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää192138Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?311810Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s411762Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.821425