kumman ostan kun en ite oikein osaa päättää.ja millä maaperällä traxxas slashillä voi ajaa?
Traxxas Slash Pro 2WD Short-Course vs Traxxas Stampede XL-5 RTR
5
484
Vastaukset
- KyoshoValtaan! :D
Näytä Kuvaa & Videoo. En voi kertoo ennen... Ite harrastan noita RC juttuja ja kehotan ettei kannata ostaa traxxasta. hirvee homma ajaa läpi ja hajookin helpommin. ja vaikeempia ohjaus tateja. Ostaisit kyoshon. Jonkun Kyosho Subaru iprezeran.Sähköllä toimii mut hyvä on. ja kyosho on laadukas. laadukkaampi kun himoto ja traxxas.
- Traxxasboy
Kyosho on vaan ylihinnoiteltu traxxas, menee rikki ja osia ei oikeen saa. Jos väkisin haluat Traxxasin ostaa ostaisin tämmöisen missä on 2.4ghz radiot:
http://fi.eurorc.com/product/1404/traxxas-slash-rtr-110-24ghz--akku - 8+14
vaihdoin kyoshon traxxakseen enkä oo hetkeäkään katunu osia saa helposti ympäri maailmaa jos osaa yhtään nettiä käyttää.
Eikä näistä kannatta täällä kysellä mee mieluummi rc foorumeille lueskelemaan oikeeta faktaa tääl yleensä huutelee vaan parin merkin fanboyt.
Slashilla voit ajaa hiekalla ja asfaltilla ja on helpompi/mukavampi ajaa kuin spede koska maavara on alhaisempi mutta hyviä vaihto ehtoja kumpikin jätät vaan nuo kyoshon paskat kaupan hyllylle.
Eikä oo muuten menny revosta mitään hajalle vaikka on otettu korkeaa hyppyä lumi vallilta suoraan jäälle. - hei sinä ???
mä ehkä san traxxas slashin takavetona.
onkse hyvä - 8+14
Kyllä taka tuuppi slashia on kehuttu mulla on itelläni traxxas revo 1/16 lrp shark 18 ja team losin mini baja ja tulossa 4x4 slash kaikki ollu erittäin mukavia ajaa ja huoltaa ja osia saa ympäri suomea varsinkin traxxakseen. Voit sä toki jonkun kyoshonkin ostaa mut sitä päätöstä tuut kyl katumaan kun joudut ensin maksamaan liikaa autosta ja sen jälkeen liikaa vara osista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356