Pientä kevennystä

Koska eräät henkilöt käyvät täällä melko usein herjaamassa minua ottaessani kantaa yhteiskunnallisiin asioihin, ajattelin laittaa tähän väliin pienen kevennyksen kymppiuutisten tapaan:

Naiset ovat usein olleet kiinnostuneita henkilökohtaisista ominaisuuksistani, joten erään kerran sitten kerroin eräälle heistä salaisuuteni: Kun vielä olin työssä terveydenhoitoalalla, kävimme tutustumiskäynnillä lääketehtaassa. Tietysti aloitimme tutustumisen pirtu- ja lääkekonjakkiosastolta ja sieltä siirryimme varsinaiseen lääkkeidenvalmistussiipeen. Kuinka ollakkaan tipahdin vahingossa Viagrapataan ja tapahtui ns. Obelix-ilmiö. Tunnettuahan on että tuo muinaisten roomalaisten kauhu putosi pienenä taikajuomapataan, eikä hänen sen jälkeen tarvinnut nauttia taikajuomaa ystävänsä Asterixin tapaan, vaan hänelle jäi pysyvästi päälle taikajuoman yliluonnolliset vaikutukset, ja minulle siis, hmm.. No niin, siinä se tarina..:-)

19

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauska kevennys

    • minä itse

      Voi ressukkaa!

    • hämmästyksissään

      Eipä nayttäny von lagerpumppa kovin lonkka/selkä sairaseläkeläiseltä pe yönä.

      • Tulin,Näin,TeinTöitä

        Ei tarvitse olla fyysisesti vajaakuntoinen, että pääsee työkyvyttömyyseläkkeelle. Henkinen vajavaisuustila riittää.


    • von Lagerbom

      Ai jaa.. Pitäisikö olla täysin liikuntakyvytön ollakseen työeläkkeellä?

      • von Lagerbom

        Työkyvyttömyyseläkkeellä siis..


    • aika touhuu

      Tuskin sä suurta kunnioitustakaan liikkumisellas herätät. Me työssäkäyväthän sun elämises maksetaan. Mutta rappaa sä, me käydää töis, et saat kuleksii .

    • Kyllä naurettiin :D

      Heittääkö Lager pummi taas viagrat huiviin ja lähtee baariin kuten viime perjantaina? Kauhee isku päällä ja kaikki olis kelvannu, iällä ja näöllä ei välii.
      Mihin se uusi nuorikko on mahtanu tällä kertaa jäädä? Eikös se vastikään synnyttäny?

      • van Linkerplomma

        Hei nyt on jääny sult kesä uusinnat tattomati. Nuorikko otti ritolat yli vuosi sitten ja uusi kihlattu vast´ikään joten kiertokulku on nopeaa, heh heh...


    • vin Linkkupimppa

      No nii o. :D Ilmankos se yrittiki iskee yli 50 muijaa nakkilassa taannoin.
      Oli sillä yritystä, sitä ei voi kieltää hehehehheheh, meinas vissii, et
      ei ainakaa tuu lissää ruokkomaksui. hahahahh

      • vin Linkkupimppa

        Ups, tais tul liioteltuu ku jäi veee pois siis yli 50v.muijaa. HAHHAHHHA


      • vin Linkkupimppa kirjoitti:

        Ups, tais tul liioteltuu ku jäi veee pois siis yli 50v.muijaa. HAHHAHHHA

        Herra tää ei ketään hylkää , naiset kapakoissa oottaa ylkää. Saanti ain on herral varmaa, oli paljas taikka sitten karvaa. Vaikka sul ois paha mieli, toimii herral viel myös kieli. Ja josei sul ois enää, asiaa, muista; naiset aina antaa herral rasiaa..:-)


    • van Linkerplomma

      Mut hei, Paroni von Münchhausen on itte 55v. isoisä joten nuortahan tuo sitte yritti

      ...veellä tai ilman ; )

    • Just meeeee

      Joo ei siinä mitää, siis sen naisen iässä sinänsä, mutta kun tietää, että tälle rakkauden lähettiläälle kelpaa kaikki 20-60 vuotiaat, niin onhan se hienoa, että on kaikkiruokainen. Saattaa vielä joskus käydä niin, että vanha sanonta toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä osoittautuukin vääräksi tuolla ikähaarukalla. Vai on se isoisä, eikös sillä ittelläänkin ole noita imeväisiä pitkin poikin maakuntaa?
      On siinä kerkeeväinen mies kun ajatellaan, että omien puheittens mukaan on lonkastaan/selästään sairaseläkkeellä, niin ihmeen ripee se on liikkeissään. :D

    • ko_kenut

      Täysi luuseri rakastelu hommissa ja ei todellakaan toiminut edes hänen mainostama kieli, että sellasta..... Ei edes yhtä Naista tyydyttänyt, saatika sitten hänen niin monia mainostamiaan, siksi kai Naiset häipyykin rinnalta, kun ei edes kunnon sexiä tältä luuserilta saa... Mutta yrittänyttähän ei laiteta.....

      • ko_kenut 2

        Tämän kirjoittajan kirjoitus on niin totta kun olla ja voi...


    • von Lagerbom

      Ottipa se nyt lujille kun ei Jämsän akka kelvannut. Piti ihan prepaidöiittymäkin hankkia että sai salaa lähetellä viestejä kun niin vaan on edelleen rakastunut. Tuollainen käytös juuri osoittaa sen häiriintyneisyyden josta silloin sähköpostitse sinulle kerroinkin. Hae nyt jotain apua itsellesi..

    • kaikkea meitä on

      Pistääkö kiireeks? Palstaa vaihtamalla tappelet täälläkin ja näet Jämsän akkoja joka palstalla, kai tuohonkin tautiin on jonkun värisiä pillereitä olemassa.
      Menet vaan ihan vaikka terveyskeskukseen ja sanot, että aina kun avaan suomi 24:sen niin eri nimimerkeillä oleva jämsän akka ahdistelee ;D
      Pitäydytäämpä Laakeri tosiasioissa, koskaan ei kukaan exäsi ole vaivautunut palstalla sinulle vastaamaan, ei koskaan. Olen seurannut vuosia näitä sinun nyhveröjuttujasi näillä saiteilla säälin, inhon ja hämmästyksen sekaisin tuntein, sitten yhden kerran näin sinut eräässä baarissa livenä, jossa epätoivoisesti yritit iskeä ihan kaiken ikäisiä naisia, tosin ei kukaan lähtenyt mukaasi, ei niin kukaan.

    • von Lagerbom

      :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe