Onko 171cm poika/mies lyhyt? En siis kasva enää ja tuntuu että juuri tämän pituuden takia en kelpaa kenellekkään..pelkkii yhden illan juttuja jne.Painan 64 kiloa että oon ihan normaalipainoinen kyllä
171 senttinen mies
13
714
Vastaukset
- Tyttötällainen...
En sanoisi, että 171cm on lyhyt sillä tunnen lyhyempiäkin poikia/miehiä (: Serkkuni on nimittäin 23-vuotias ja 165cm ja tyttöystävä löytyy... Ja sitäpaitsi se on vaan kaavoihin kangistunut muotti, että miehen pitäisi olla pidempi kuin tyttöystävänsä, joten avoimin mielin matkaan ja tsemppiä (:
- hyvät mitatt
EI....ole lyhyt....ei yhtään....
mun mielestä soot ihan sopivaa kokoa...sentti sinne tai tänne ei tunnu missään.
ite oon 181cm pitkä ja painoa on 88kg ja voisin olla paljon kevyempi .
Jos saisin itse päättää kokoni niin vaihtaisin ilomielin päittäin sun kanssa.
Toi ois tosi kiva olla just 170cm ja vielä noin kevyt..sopiva...täydellinen koko.
varmasti oot seksikäs kun olet alasti....Ihan varmasti kelpaat monelle...usko pois ! - poikavaan:DD
mää oon 167cm ja 15 vuotias :/
- erästyttövain
Ite oon kans sen reilu 170cm ja painan jotain 63kg :) Oon siis 16-vuotias tyttö. Haluaisin olla ehkä vähän pidempi vielä, mutta sille ei voi mitään jos ei enää kasva. Ja turhaan murehdit omaa pituuttas, sillä jos et kelpaa ton pitusena jollekkin niin se ihminen ei oo vaivannäön arvonen :D
- Waahtosammutin
Ei saa sanoa, että on lyhyt kun on ihan normi mitoissa! >:( Sä oot pitkä!
Mä oon 145 cm 13 vuotias, ja pituusennuste on 155, että silleen....- deyy1
no ennustees on 155 ainaki! itellä kasvu loppunu aika päivät sit ja 152 oon.
- hgfhgf
Tunnen jätkän, joka on 165cm, oma isäni on 169cm...
Molemmat miehekkäitä. Itse kelpuuttaisin hyvinkin sinun pituisesi. Ite oon 16v tyttö ja about 160cm. Joten, minusta 6-26cm pidempi mies on hyvä. Sinne väliin säkin meet:) - jupchih
Täydellinen pituus, ainakin minulle, olen siis 156 cm enkä tästä enää kasva. Jätkän ei tarvitse olla pitkä ollakseen miehekäs ja me lyhyet tarvitaan miehiä joita suudellessaan ei tarvita tikapuita :)
- 172cm täällä
Minkä ikäinen olet? Voit kasvaakkin vielä ja entä sitte vaikka onkin 171 lyhyt? oon 172 elikkäs sentin pidempi enkä tuskin enää kasva.ikää kun on 18 ja kohta pamahtaa 19 täyteen...mut arvaa mitä? ei häiritte päivastoi
- eagaaaaaaaaa
Hohhoijaa mää oon 156 joten oo onnellinen...
- hukkapätkä
trololoo oon 171 cm pitkä ja painan 77 kg, tosin käyn salilla eli ei ole ylimäärästä läskiä ja oon 22 vuotias :S
- girl -96
Ei 170 ole yhtään huono pituus. Monet ovat sinua lyhyempiä. Ja jos on tyttökaverin saaminen pelkästä pituudesta kiinni, niin täytyy sanoa että voi luoja on teillä päin sitten epäkypsiä naisia. Kumminkin todennäköisesti et vain ole löytänyt tyttöä jonka kanssa synkkaisi.
- foreveryounggggg
et oo :) mul on kaveri ,joka on 180cm ja seurustelee suunnillee samanmittasen jätkän kaa ku sinä. mun kaveri on siis nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486278Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694235- 443551
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213216- 1972960
- 402642
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132509törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202492- 1531526
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251498