Pääsin aikoinaan kesätöihin pieneen arkkitehti toimistoon. Sitä veti aika nimekäs ja menestynyt pariskunta. Silloin niillä oli hiljaisempaa ja kesällä muut oli lomautettuna joten me olimme siellä kolmestaan. He olivat keski-ikäisiä hyvännäköisiä, minä taas niin nuori kuin mies vain olla voi.
Loppu tulos oli kuitenkin että minä olin töissä aina alasti ja mies pani minua naisen seuratessa sivusta. Hassua oli tekojen säännöllisyys, aina sama kellon aika.
Nakuna töissä
oppila asd
4
6474
Vastaukset
- osastopäällikkö
Miten niin hassua toi säännöllisyys, työajalla asiat hoidetaan tiettyinä aikoina, muuten ei työnteosta tule yhtään mitään.
- Älä kerro satuja
Mene muualle sepittämään noita homoilujuttujasi.
Eihän kukaan arkkitehti penikkaa pane työaikana nimekkäällä arkkitehdilla riittää parempaa tekemistä toimistossaan kuin paneskelu. - SAFA-xxx
Meinaatko ettei arkkitehdit harrasta seksiä?
- buumanni
Eikö tämä ole joku novellisivusto. Nyt joku apukoululainen sepustaa muistilappua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184381Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161550- 771525
- 1591493
- 10931
- 75809
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106777