mistähän löytäisi -96 neonin ajovaloumpiot kun ei niitä enää valmisteta,vanhoja ei kannata ostaa kun ovat yhtä himmeät kun nykyisetkin.olen kysellyt autovaraosa keskukset ym.vai voiko siihen vaihdattaa jotkut muut umpiot jollakin konstilla?
tiedän tyhmä kysymys varmaan,mut jotain täytyis keksiä,kun ei autos muuta vikaa.
ajovaloumpiot neon
6
288
Vastaukset
- tuikut
koita aluksi hammastahnalla hioa ja jos ei tehoa,niin on erilaisia laikkoja joilla saat nuo todella hyviksi.netistä löyyy ohjeita kyllä.
- nonono
ei mitään hammastahnaa vaan haet motonetistä valmiin paketin jolla saat umpiot kiillotettua,itse tein kans ja hyvä tuli.
- gfgfhfghgfdfg
mikhän ko paketti on?hioma?mitä
- nonono
Tuote
60-2396
Nimike
Turtle Headlight Restorer Kit ajovalojen kirkastaja
Hinta
15.90 € - nonono
niin ja hio tarpeeksi kauan,muutaman minuutin nysvääminen ei auta.lisäks jos löytyy porakone niin siihen kiillotuslaikka/kartio niin tulee hyvä.
- valoa....
toissapäivänä hain ja valot on hyvässä kiillossa.neon 2000
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805549
- 1263897
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423695- 663414
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72379- 252151
- 2022065
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91658