mistähän löytäisi -96 neonin ajovaloumpiot kun ei niitä enää valmisteta,vanhoja ei kannata ostaa kun ovat yhtä himmeät kun nykyisetkin.olen kysellyt autovaraosa keskukset ym.vai voiko siihen vaihdattaa jotkut muut umpiot jollakin konstilla?
tiedän tyhmä kysymys varmaan,mut jotain täytyis keksiä,kun ei autos muuta vikaa.
ajovaloumpiot neon
6
283
Vastaukset
- tuikut
koita aluksi hammastahnalla hioa ja jos ei tehoa,niin on erilaisia laikkoja joilla saat nuo todella hyviksi.netistä löyyy ohjeita kyllä.
- nonono
ei mitään hammastahnaa vaan haet motonetistä valmiin paketin jolla saat umpiot kiillotettua,itse tein kans ja hyvä tuli.
- gfgfhfghgfdfg
mikhän ko paketti on?hioma?mitä
- nonono
Tuote
60-2396
Nimike
Turtle Headlight Restorer Kit ajovalojen kirkastaja
Hinta
15.90 € - nonono
niin ja hio tarpeeksi kauan,muutaman minuutin nysvääminen ei auta.lisäks jos löytyy porakone niin siihen kiillotuslaikka/kartio niin tulee hyvä.
- valoa....
toissapäivänä hain ja valot on hyvässä kiillossa.neon 2000
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606414- 1003312
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212258
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271801
- 251560
- 491442
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321408