Luotettava mies

anu-1964

Olen miettinit että vieläköhän Suomessa on miehiä jotka täyttäisivät nämä kriteerit vai onko kaikki jo sukupuuttoon kuolleita.

-Ei ole päihderiippuvainen
-Ei käyttäyty väkivaltaisesti
-Uskollinen
-Osaa arvostaa toisia ihmisiä eikä ole oman navan tuijjotaja
-Pitää perheen kanssa yhdssä touhuamisesta
-Uskaltaa näyttää tunteensa avoimesti
-Rehellinen pitää sanansa

Jos tällaisia miehiä on niin luulen että kaikki on hyvinkin varattuja sillä omalle kohdalleni ei ole kyllä sattunut.

13

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Unelmiesi mies:)"

      -Ei ole päihderiippuvainen - En mutta otan kyllä joskus kännit
      -Ei käyttäyty väkivaltaisesti - En mutta ssatan kyllä korottaa ääntäni ja jopa käyttytyä uhkaavasi tarpeeksi pahan riidan aikana
      -Uskollinen -Ehdottomasti vaikka joskus kätseeni viivähtääkin kauniissa naisessa
      -Osaa arvostaa toisia ihmisiä eikä ole oman navan tuijjotaja - liian pini napa tuijotettavaksi:)
      -Pitää perheen kanssa yhdssä touhuamisesta -Rakastan lapsia vaikka joskus ne saavatkin hermot tiukalle:)
      -Uskaltaa näyttää tunteensa avoimesti -Joskus(hyin hyvin harvoin) jopa itkee raavas mies:)
      -Rehellinen pitää sanansa -Joskus jopa parisuhteen uhallakin vaan kun ei voi perua sanojaan

      Jos tällaisia miehiä on niin luulen että kaikki on hyvinkin varattuja sillä omalle kohdalleni ei ole kyllä sattunut. - Varattu ilman muuta.
      Mutta mutta sikäli että haluamasi asiat minussa kohdallaan niin silti minussakin paljon vikoja kuten meissä kaikissa

    • voin luottaa häneen

      "Anu", minulla on tuollainen mies! toiselle ei hyvä ja täydellinen kelvannut minulle hän kelpasi ja mikä parasta; hän on unelmieni mies!....aivan Samuli Edelmanin näköinen..


      Rakastan häntä mielettömästi.

      http://www.youtube.com/watch?v=mQedOObEqEE

      • anu-1964

        Onnittelen sinua tosi paljon että olet löytänyt itsellesi kumppanin jotka ovat todella harvinaisia yksilöitä nykyään.Toiset eivät osaa arvostaa hyvää miestä ,mikähän vikana :)


      • vapaa ja onnekas

        Ootko hänen exältään kysynyt miksi ei kelvannut, vai luotatko vain miehen sanaan?
        Omallakohdallani kävi myös niin etten kysynyt vaan pidin miestä täydellisenä ja sain umpi narsistin josta irrottautuminen oli tehtävä rajusti.
        Jos koskaan tulee tunne että liian hyvä, niin sitä hän myös on.
        Kuitenkin : onnea


      • rapuneito45
        vapaa ja onnekas kirjoitti:

        Ootko hänen exältään kysynyt miksi ei kelvannut, vai luotatko vain miehen sanaan?
        Omallakohdallani kävi myös niin etten kysynyt vaan pidin miestä täydellisenä ja sain umpi narsistin josta irrottautuminen oli tehtävä rajusti.
        Jos koskaan tulee tunne että liian hyvä, niin sitä hän myös on.
        Kuitenkin : onnea

        Samalainen kokemus täällä, liian hyvää se olikin ollakseen totta. Narsisti, josta oli todella vaikeeta päästä eroon.


    • susa -1972

      Ei ole tullut vastaan. Aina joku paha vika, esim. itsekeskeisyys, valehtelija, jälkeenjäänyt peräkammarin poika, luonnevikainen, pinnallinen snobi, ei huolehdi itsestään... Siis tuon sinun listasi lisäksi.

      Ei tällä iällä enää mitään hyvää löydä. Hyvät meni jo silloin parikymppisenä. Vain huonot kiertää. Ihan pienenä mahdollisuutena pidän sitä, että joku toinen voi pitää jotain muuta ominaisuutta huonona, jota minä en pitäisi tai en siitä niin välittäisi... Jos joku pistäisi pikkuviallisen miehen siis kiertoon .. ;-)

    • se joku

      Kyllä niitä on, siksi lähden 43-vuotiaana afganistaniin, koska en ole löytänyt ketään naista elämääni. Eihän mulla ole enää mitään hävittäväänkään.

    • anu-1964

      Harmi että lähdet kauas pois nyt taasen yksi kunnon mies vähemmän täällä Suomen maassa.Onnea matkallesi :)

      • se joku

        Anulle tiedoksi olen se tavallinen suomalainen hetero luterilainen mies (Joka nyt sattuu palvelemaan armeijassa).


    • anu-1964

      Se joku onko pitkäaikainenkin pesti afganistaniassa?

    • sinkkumies 25v

      tääl ois sanansa mittainen mies. 2 pitkää suhdetta takana, jotka molemmat päätty naisen pettämiseen. itellä ei suhteessa ollessa ollut kuin yhden naisen numero puhelimessa, jos tämä ei oo uskollisuutta niin mikä on. sinkku oon ja eteläsuomesta. yksikään nainen ei soittele eikä viestittele. oon täysin vapaa.

    • haavoitettu nainen

      Juokse pakoon, jos mies/nainen on liian hyvä ollakseen totta! Sain kokea yli 40-vuotiaana, mitä on ihmisen pahuus ja itsekkyys. Sinisilmäisenä, ihmisen hyvyyteen uskovana ehdin naimisiin kunnes vasta vallankäyttö, alistaminen ja narsistinen puoli tuli esille. Kukaan ulkopuolinen ei uskonut minua aluksi, koska hän on niin miellyttävä muille paitsi "rakkailleen". Pelkäsin niin paljon. Enää en uskalla mennä treffipalstalta miestä etsimään, enkä muutenkaan ole valmis luottamaan mieheen. Mies etsii jo uutta uhria. Kumpa voisin varoittaa, mutta en voi. En usko, että kukaan nainen kelpaa hänelle, sillä kukaan ei halua vain miellyttää, kehua, pönkittää miehen itsetuntoa, joka on oikeasti olematon, vaikka näyttää muuta ulospäin. Kukaan ei suostu seksiorjaksi. Kukaan ei vaan jaksa, kun mikään mitä teet ja sanot, ei ole oikein hänen mielestä. Terveessä Rakkaudessa ei ole pelkoa! Ihana oli saada vapaus! Piti olla rohkea. Ihana olla vapaa!

    • tavallinen ...

      Vikaa teissä naisissakin. Aikani treffipalstalla haeskelin ja jouduin toteamaan että vaikuttavin tekijä seuran löytymiseen oli lompakon paksuus, vaikka tärkeimpinä hakukriteereinä usein käytitte näitä tyypillisiä. Rehellinen, luotettava, yhden naisen mies.
      Lisäksi monet teistä tekivät sen että ottivat toisen ja jopa kolmannen profiilin käyttöön, ja jatkoivat haeskelua. Kun yhteydenpitomme oli siirtynyt yksityisemmälle tasolle, ette osanneet pysähtyä silloin kun olisi ehkä ollut hyväksi. Sitten tajusin että profiilista täytyy tehdä sellainen että lompakon etsijät eivät siihen tartu. Laitoin siihen enemmän itseäni, ehkä hiukan surullinenkin hahmo. Ei ollut tunkua linjoilla, mutta yhtähän minä vain olin etsimässä. Nyt oltu puolitoista vuotta kimpassa, hyvin menee ja aina vain paranee.
      Silloin pari vuotta sitten oli vielä helppo selvittää käytettiinkö samalta koneelta useampaa profiilia, nyt se ei ehkä enää onnistu, sen verran systeemit muuttuneet.
      t: eero ATK Guru

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe