Onnistuuko seksi rv39

ex-halukasko?

Halua vois ollakin, mutta mikään asento ei tunnu hyvältä, mahan takia. Selällään ei voi olla ja esim. takaapäin pelkään että sattuu, koska on alkanut paikat sattumaan. Kylkeä on vaikea kääntää jne. Tuntuu, että ei yksinkertaisesti pysty hengittämään...Huotoo on reilusti, äheltää sitten senkin kanssa.... Kaiken huippu oli eilen kun ihan rauhassa yritettiin niin alko verta vuotamaan nenästä.....Siihen meni neki seksihalaut. Muutenkin ehkä himan on ajatukset jo synnytyksessä ja mietti sisällä liikkuvaa vauvaa. En kuitenkaan viitsi/halua miestä pitää piinassa, että sitten ollaan jotenkin muuten asia hoidettu. Miten te muut.....

72

7207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ai pakko

      No jos et pysty niin älä hyvä ihminen sitten väkisin. Jos ei ukko jaksa tuon aikaa odottaa niin huh huh. Mites sitten snnytyksen jälkeen, hetikö meinasit antaa ettei ukko joudu olee piinassa? Kokeilkaa lusikkaa...kyljellään tai melkein kyljellään, nainen edessä,mies takana. Jos kerta on pakko vaik ei pysty!

      • dfdfdf

        Jaa ukko ei jaksa odottaa 9kk??? .Onpa malttamaton.


      • kukaa halua ewi
        dfdfdf kirjoitti:

        Jaa ukko ei jaksa odottaa 9kk??? .Onpa malttamaton.

        Moro, määä oon niikännisssä ettewi hiihhiiihihihiihih...ku mä löyä hiohihiabBbbbooorrooorro
        ,,


      • ....
        dfdfdf kirjoitti:

        Jaa ukko ei jaksa odottaa 9kk??? .Onpa malttamaton.

        Plus siihen vielä synnytyksen jälkeen muutama kuukausi.


      • .......

        vai että "huh huh" jos ei jaksa odottaa 9kk? tuohan on siis ikuisuus miehelle ilman seksiä, joka on tottunut saamaan vakituisesti. Meillä touhutaan melkeen joka päivä. Odotan ja toivon, että hommat jatkuu raskauden aikana myös, ellei pysty seksiin niin vähintään saa luvan ottaa poskeen. Jos sekään ei kelpaa niin etsin reikää sitten muualta.


      • he ha he
        ....... kirjoitti:

        vai että "huh huh" jos ei jaksa odottaa 9kk? tuohan on siis ikuisuus miehelle ilman seksiä, joka on tottunut saamaan vakituisesti. Meillä touhutaan melkeen joka päivä. Odotan ja toivon, että hommat jatkuu raskauden aikana myös, ellei pysty seksiin niin vähintään saa luvan ottaa poskeen. Jos sekään ei kelpaa niin etsin reikää sitten muualta.

        Eipä mikään ihme etten ole koskaan halunnut lasta kenenkään kanssa. Saanpahan ainakin pitää seksihaluni ja seksityydytykseni.

        Entäpä jos olisit itse siinä naisen asemassa?


      • Eräs lukija
        ....... kirjoitti:

        vai että "huh huh" jos ei jaksa odottaa 9kk? tuohan on siis ikuisuus miehelle ilman seksiä, joka on tottunut saamaan vakituisesti. Meillä touhutaan melkeen joka päivä. Odotan ja toivon, että hommat jatkuu raskauden aikana myös, ellei pysty seksiin niin vähintään saa luvan ottaa poskeen. Jos sekään ei kelpaa niin etsin reikää sitten muualta.

        Toivottavasti et koskaan saa lapsia, et ansaitse niitä. Viehättävä tapa myöskin nähdä toinen ihminen "reikänä".


      • Äiti ja vaimo
        ....... kirjoitti:

        vai että "huh huh" jos ei jaksa odottaa 9kk? tuohan on siis ikuisuus miehelle ilman seksiä, joka on tottunut saamaan vakituisesti. Meillä touhutaan melkeen joka päivä. Odotan ja toivon, että hommat jatkuu raskauden aikana myös, ellei pysty seksiin niin vähintään saa luvan ottaa poskeen. Jos sekään ei kelpaa niin etsin reikää sitten muualta.

        Voi luoja mikä mies :D Tuollaselle ei luojan kuulusi suoda vaimoa, eikä lapsia. Täysin alistamis meininki. Toivon, että tuollasen paskan raiskais joku mies, ja laittas ottaa myös poskeen. Ai ei kiinnosta vai, no vittuako sitä sulta kysytään !


      • sinäsenkintyhmeliini
        Eräs lukija kirjoitti:

        Toivottavasti et koskaan saa lapsia, et ansaitse niitä. Viehättävä tapa myöskin nähdä toinen ihminen "reikänä".

        no onpas sullakin ajatusmaailma, että lapset ansaitaan. ei kaikki niitä hirviöitä edes halua hankkia. kauheita melukoneita ja rahan imijöitä.


      • qwertyuiopåasdf
        Äiti ja vaimo kirjoitti:

        Voi luoja mikä mies :D Tuollaselle ei luojan kuulusi suoda vaimoa, eikä lapsia. Täysin alistamis meininki. Toivon, että tuollasen paskan raiskais joku mies, ja laittas ottaa myös poskeen. Ai ei kiinnosta vai, no vittuako sitä sulta kysytään !

        mitä se hippi ulisee? mikä ihmeen luoja? satuja.


      • Voi luoja varjele!!
        ....... kirjoitti:

        vai että "huh huh" jos ei jaksa odottaa 9kk? tuohan on siis ikuisuus miehelle ilman seksiä, joka on tottunut saamaan vakituisesti. Meillä touhutaan melkeen joka päivä. Odotan ja toivon, että hommat jatkuu raskauden aikana myös, ellei pysty seksiin niin vähintään saa luvan ottaa poskeen. Jos sekään ei kelpaa niin etsin reikää sitten muualta.

        Siis voi hitto mitä uusavuttomuutta!!! Mihin sä sitä emäntääs tarviit, vedä käteen, jos täytyy saada kermat lentämään, vai ootko ihan kädetön?! :D
        Itepähän oot muijas paksuks pannu, joten vi**uako itket jonku seksin perään!!!!!!
        YHYYYYYYYY!


      • Kysy lääkäriltä
        dfdfdf kirjoitti:

        Jaa ukko ei jaksa odottaa 9kk??? .Onpa malttamaton.

        Normaalisti ei tarvitse odottaa 9 kk. Meillä seksiä harrastetiin silleen pikkasen varoen ja ihan miltä tuntui hyvin. Joskus loppuraskauden aikana joutuu olemaan ilman seksiä. Silloin muut keinot käytössä. Lääkärin ohjein aina kuitenkin.


      • jepjepjep1111
        Voi luoja varjele!! kirjoitti:

        Siis voi hitto mitä uusavuttomuutta!!! Mihin sä sitä emäntääs tarviit, vedä käteen, jos täytyy saada kermat lentämään, vai ootko ihan kädetön?! :D
        Itepähän oot muijas paksuks pannu, joten vi**uako itket jonku seksin perään!!!!!!
        YHYYYYYYYY!

        luuserit ja rumat runkkaa. tosimies levittää siementä mahdollisimman moneen paikkaan.


    • onks pakko?

      Joo-o... Meillä on raskauden aikana sekstailtu tasan kerran... Aluksi oli niin järkyttävän huono olo 3 kuukautta, ja sitten ei vaan ole kiinnnostanut. Nyt rv 36 ja niin kankea on jo olo et ei kyllä senkään takia enää huvita. Onneksi mulla on ihana mies joka kestää olla ilmankin tän ajan. Oman käden apuun on raukka kyllä taitanut turvautua usein... :/ Jatketaan sitten taas synnytyksen jälkeen kun paikat on parantuneet. :)

      • totuudentorvi heh

        kuule...ei ne miehet ymmärrä, vieraalla reijällä käy, siks se jaksaa kärvistellä sun kanssas...Ja mitäs pahaa siinä on jo ap haluaa tyydyttää miehensä, eipä se hänestä vastenmieliseltä kuulosta. Ettei nyt olis huono omatunto pihtaamisesta???? Rakasteluahan on muukin kuin yhdyntä.....


      • mk

        Kyllä se rukkaus kuuluu naisen hoitaa jos raskauden aikana nainti onnistu eli joko nainen ottaa suihin tai hoitaa miehn käsillään kun kerran kimpassa olaan.
        Itsellani kun puolisoni oli raskaana niin seksiä oli paljon ja ei tarvinnut puutteessa olla ja noin vuorokausi ennen synnytystä oltiin vielä sillain ja naimallahan synnytyksen saa käyntiin koska miehn spermassa on jotain sellaista ainetta mikä käynistää synnytyksen. Synnytyksen jälkeen taas pitää yhdyntää odottaa sen verran että naisen paikat kestää sekisä ja normaalit ihmiset aikuis-iällä tarvitsee ja haluaa seksiä 2-6 kertaa viikossa ja sillä määrällä se parisuhdekkin toimii.


    • 2+17

      Meillä onnistui ihan loppumetreille saakka niin, että mä olin päällä. :) Poika syntyi 41 2, ja vielä muutamaa tuntia ennen vesien menoa onnistui noin. Eikä tuntunut ollenkaan huonolta.

      • Xtra halukas

        Ekan raskauden aikana harrastettiin seksiä ihan viimeiseen päivään asti, välillä kyljellään, välillä ratsastin, takaapäin. Selällänikin olin sängyssä tai pöydällä, tosin osittain kohotettu ja mies joko seisaaltaan tai polvillaan lattialla.

        Toisen raskauden aikana halut oli tapissaan jahka pahoinvointi oli helpottanut. Mieskin melkein vältteli mua. Joka päivä halusin seksiä ja mielummin kahdesti. Mikään ei riittänyt.

        Ei raskaana riittää ihan hyvin vaikka olisi vain kerran kuussa seksiä.


    • ex-halukasko

      niin no mähän mainitsin että mieli voi tehdä jos se ei olis niin vaikeeta, eli lähinnä näitä pikku vinkkejä olisin kaivannut, missään nimessä en ala pihtaamaan, koska rakastelu on muutakin kuin se akti, että muuten sitten mies tyydyttää minut ja minä hänet, pakko nyt kai sitten pidättäytyä siinä. Päälläkin on maha tiellä :) kokeiltu on. Lusikkaa on harrastettu, alkaa maistuun puulta.Viimeks seksi astutaas kuvioihin 2 viikkoo synnyttyksestä, ei ollut tikkejä, tai vuotoa.

    • onks pakko?

      Totuudentorvelle: tää menee nyt ap:n aiheen vierestä, mutta pakko kommentoida... Ei, mieheni ei käy vieraissa. En tiedä missä välissä hän sitä tekisi, kun tiedän tasan tarkkaan hänen työvuoronsa ja illat hän on kotona. Ei ole käynyt baareissakaan tai missään vähään aikaan. Joidenkin on vain vaikea ymmärtää sitä, että seksi ei välttämättä ole kaikille se tärkein osa parisuhdetta. (Oikeassa olet kyllä siinä, että vähän on huono omatunto ettei seksi ole huvittanut, missään muodossa, mutta eipä tuollainen asenne mua auta yhtään.) Mutta siis mun puolesta ap saa harrastaa seksiä niin paljon kuin haluaa, ei se multa ole pois.

      • totuudentorvi heh

        Ohoh, mistäs moinen kontrolli, että työvuorot on tarkasti syynätty ja iltasin kyhnytetään kotona ja luetaan sun kanssa käsikädessä vauva-lehtiä varmaan? Kyllä kuule hätä keinot keksii miten sitä vieraisiin päästään. Jos seksuaalisuus ei teillä, tai siis sinulla ole parisuuhteessa tärkeää, niin onko lapsenne keinoalkuinen, vai oletko niitä naisia, joille seki maistuu puoliväkisin kun halut saada vauva iskee ja kun testi on plussaa niin on hyvä syy pistää luukut kiinni? Aika itsekästä. Ja kuvittelitko oikeesti että normaali mies odottaa kiltisti sen 2-3vuotta lapsen syntymän jälkeen että pikkurouvan paikaton varmasti kunnossa ja univelat maksettu???? Ei odota. Mikä sun ikäs on? Alle 30v??? Eka lapsi? No kyllä se sullekin vielä valkenee miten lapsi parisuhdetta muuttaa, kun se lapsellinen kyhnääminen jää väkisin pois. Toisen kontrollointi, se se vasta raskaaksi alkaa käymään, mutta jokainenhan haluaa aika ajatella, ettei mun mies, mun mies rakastaa minua jne. Avaa kuule silmäs ja lopeta sen kosmon lukeminen.


      • okokjo
        totuudentorvi heh kirjoitti:

        Ohoh, mistäs moinen kontrolli, että työvuorot on tarkasti syynätty ja iltasin kyhnytetään kotona ja luetaan sun kanssa käsikädessä vauva-lehtiä varmaan? Kyllä kuule hätä keinot keksii miten sitä vieraisiin päästään. Jos seksuaalisuus ei teillä, tai siis sinulla ole parisuuhteessa tärkeää, niin onko lapsenne keinoalkuinen, vai oletko niitä naisia, joille seki maistuu puoliväkisin kun halut saada vauva iskee ja kun testi on plussaa niin on hyvä syy pistää luukut kiinni? Aika itsekästä. Ja kuvittelitko oikeesti että normaali mies odottaa kiltisti sen 2-3vuotta lapsen syntymän jälkeen että pikkurouvan paikaton varmasti kunnossa ja univelat maksettu???? Ei odota. Mikä sun ikäs on? Alle 30v??? Eka lapsi? No kyllä se sullekin vielä valkenee miten lapsi parisuhdetta muuttaa, kun se lapsellinen kyhnääminen jää väkisin pois. Toisen kontrollointi, se se vasta raskaaksi alkaa käymään, mutta jokainenhan haluaa aika ajatella, ettei mun mies, mun mies rakastaa minua jne. Avaa kuule silmäs ja lopeta sen kosmon lukeminen.

        Kyllä ne pystyy odottamaan;))


      • 87585
        totuudentorvi heh kirjoitti:

        Ohoh, mistäs moinen kontrolli, että työvuorot on tarkasti syynätty ja iltasin kyhnytetään kotona ja luetaan sun kanssa käsikädessä vauva-lehtiä varmaan? Kyllä kuule hätä keinot keksii miten sitä vieraisiin päästään. Jos seksuaalisuus ei teillä, tai siis sinulla ole parisuuhteessa tärkeää, niin onko lapsenne keinoalkuinen, vai oletko niitä naisia, joille seki maistuu puoliväkisin kun halut saada vauva iskee ja kun testi on plussaa niin on hyvä syy pistää luukut kiinni? Aika itsekästä. Ja kuvittelitko oikeesti että normaali mies odottaa kiltisti sen 2-3vuotta lapsen syntymän jälkeen että pikkurouvan paikaton varmasti kunnossa ja univelat maksettu???? Ei odota. Mikä sun ikäs on? Alle 30v??? Eka lapsi? No kyllä se sullekin vielä valkenee miten lapsi parisuhdetta muuttaa, kun se lapsellinen kyhnääminen jää väkisin pois. Toisen kontrollointi, se se vasta raskaaksi alkaa käymään, mutta jokainenhan haluaa aika ajatella, ettei mun mies, mun mies rakastaa minua jne. Avaa kuule silmäs ja lopeta sen kosmon lukeminen.

        Viestissäsi voi olla totuuden perää, mutta on todella kapeakatseista ajatella, että kaikki eläisivät tuon muottisi mukaan.


      • sdadasdsadsad
        totuudentorvi heh kirjoitti:

        Ohoh, mistäs moinen kontrolli, että työvuorot on tarkasti syynätty ja iltasin kyhnytetään kotona ja luetaan sun kanssa käsikädessä vauva-lehtiä varmaan? Kyllä kuule hätä keinot keksii miten sitä vieraisiin päästään. Jos seksuaalisuus ei teillä, tai siis sinulla ole parisuuhteessa tärkeää, niin onko lapsenne keinoalkuinen, vai oletko niitä naisia, joille seki maistuu puoliväkisin kun halut saada vauva iskee ja kun testi on plussaa niin on hyvä syy pistää luukut kiinni? Aika itsekästä. Ja kuvittelitko oikeesti että normaali mies odottaa kiltisti sen 2-3vuotta lapsen syntymän jälkeen että pikkurouvan paikaton varmasti kunnossa ja univelat maksettu???? Ei odota. Mikä sun ikäs on? Alle 30v??? Eka lapsi? No kyllä se sullekin vielä valkenee miten lapsi parisuhdetta muuttaa, kun se lapsellinen kyhnääminen jää väkisin pois. Toisen kontrollointi, se se vasta raskaaksi alkaa käymään, mutta jokainenhan haluaa aika ajatella, ettei mun mies, mun mies rakastaa minua jne. Avaa kuule silmäs ja lopeta sen kosmon lukeminen.

        Word. 1


      • fdkljfosdi
        okokjo kirjoitti:

        Kyllä ne pystyy odottamaan;))

        Oli pakko kommentoida tätä. Lukekaas vaan noita nettideitti sivuja ja miesten hakuja. Siellä ne kyselee seuraa seksikkäiltä laiheliineiltä, kun oma akka on raskaana. Ihan vaan vinkkinä... voi olla teidän miehetkin siellä! :D


      • paksuna45454545
        fdkljfosdi kirjoitti:

        Oli pakko kommentoida tätä. Lukekaas vaan noita nettideitti sivuja ja miesten hakuja. Siellä ne kyselee seuraa seksikkäiltä laiheliineiltä, kun oma akka on raskaana. Ihan vaan vinkkinä... voi olla teidän miehetkin siellä! :D

        Karua tekstiä, mutta tää on valitettavasti joskus se totuus! Tiedän tuttavaperheiden ukkoja, jotka ovat olleet vieraan naisen pedissä silloin kun oma vaimo on ollut synnärillä. Ukon on kuulema ollut pakko päästä tasaamaan paineita... On keksitty mahtavat tekosyyt, miksei pääse osallistumaan synnytykseen.

        Hyvä, että oma vaimo on edes päässyt laitokselta kotiin kun jo miehen pitäisi taas päästä pukille. Ja jos ei pääse niin vieras nainen kyllä levittää haaransa aina. Ja sitten leikitään niin onnellista perhettä että!

        Onneksi kuitenkin tästä maasta löytyy miehiä, jotka ovat jopa valmiita odottamaan sen 9kk ajan jos vaimoke ei yksinkertaisesti petipuuhiin kykene. Toisensa kun voi tyydyttää muutoinkin kuin vain itse yhdynnällä. Sormet, kieli tms. on myös keksitty ja näillä mentiin ainakin meillä aina toisinaan. Enkä tosiaan itse koe, että vaikka olenkin jonkun vaimo niin olisin velvollinen antamaan ukolleni paksuna ollessani aina silloin kun ukkoa sattuu panettamaan. Ihmisiä on erilaisia ja niin myös miehiä, onneksi...


    • vasta alkuraskaus

      Hei! Mulla koko ajan niin huono olo,etten pysty harrastamaan seksiä,pelkkä ajatuskin kuvottaa.Kannattaa tehdä sitä,mistä itse parhaalta tuntuu.Onhan niitä muitakin konsteja,saada mies laukeamaan.

    • Keksuaalisuus

      Se on se lusikka varmaan paras - meillä ainakin se toimi vielä synnytystä edeltävänä iltana. Tylsäähän se kai on aina samassa asennossa, mutta voihan siihen ottaa mukaan esim. lehtiä, leluja tai jonkun dvd:n. Kyllä mun mielestä olisi kuitenkin tärkeintä, että te molemmat nautitte seksistä, muuten tulee naiselle helposti vain katkera olo, kun pitää antaa toisen nylkyttää vaikka ei tunnu kivalta.

    • viel 2vk tavoitettuu

      kannattaa kokeilla sitä takaa päin jos tuntuu pahalta niin lopettaa. itselle kans liitoskipuja ja nivelet rutisee ja paukkuu ja särkee yms. mut ei takaa päin satu (mua) kun saan rentoutettua lantion muuten. ja "pöytäasento" voi olla sopiva... sinä selällään pöydällä ja mies seisoo. ei paina mahaan silloin. ai mut sanoitkin et selällään paha olla ... hmm.... no tota, muuten sama eli sinä "sikiöasennossa" ja mies seisoo...

    • minä...

      Eihän se maha edessä oo jos on miehen päällä pystyasennossa.

    • rv 34

      Oletteko kokeilleet niin että istut ihan esim pöydän tai pesukoneen kulmalla ja mies seisoo siinä sun edessä? Ite rv 34 vasta mutta toi asento tuntuu ittestä hyvältä kun on ollut noita selkäkipuja yms. vaivoja jo

      • 6 cm thick needed

        "Oletteko kokeilleet niin että istut ihan esim pöydän tai pesukoneen kulmalla "

        Pitääkö istua IHAN kulmalla vai IHAN kunnolla koneen päällä?
        Eipä sitä selkäkipuista, kankeaa ja kömpelöä köntystä juurikaan tee mieli painaa. Pahintahan raskaudessa on usein se, että jäädään melkein samanlaiseksi kuin raskauden aikana. Vatsassa on 3-4 kiloinen lapsi, mutta syödään, kuin se olisi 40-50 kiloinen se lapsi.


    • inhotus.

      Työpaikkaromanssit ovat yleisin tapa pettää/löytää uusi kumppani.
      Suuri osa raskaana olevien vaimojen miehistä pettää. Kaipa se on paniikkia tuevasta, halua olla vielä mies, eikä vain isä.

    • ex-halukasko

      Kiitos teille joilta sain kannustusta, kokeiltiin eilen taas tota ratsastusta....nauratti niin pirusti kun olin hieman kömpelö siinä könytessäni miehen päälle. Mulla on semmonen tapa että lantionpohjanlihaksia käyttäen saan miehen laukeamaan niin ei tartte kauaa "jyystää" koska en oli tosiaan pystynytkään kuin ihan siis pystysuorassa istuessa olemaan siinä....Mies sitten tyydytti muuten minut....Kyllä sitä jo toivoo omaa vartaloa takas...Iloinen asiahan se on, seksi nääs....

      • Vanha ryhis

        ex-halukasko:lle
        Minua alkoi ihan ääneen naurattamaan tuo sinun kuvailemasi "köntyäminen"miehen päälle ison mahan kanssa :D
        Omasta raskaudestani on jo 20 vuotta aikaa ja tuli niin muistoja mieleen rakastelusta ja ähellyksestä sen mahan kanssa.Nekin olivat todella hauskoja aikoja mieheni kanssa ja tosiaankin meinattiin välillä tikahtua nauruun kun rouva ryhävalas ryntäsi jälleen kerran väkisinmakaamaan miehensä "TÄÄLTÄ TULLAAN TAAS TÖMPSTÖMPS!" ;DDDDD


    • noooooooh.pedofiilit tykkää.kaks hannoo auki.

    • isoa mies

      Raskaana oleva vaimo on kaunis, haluttava, ihana! Vaikka olisi oma olonsa kuin elefantilla, mutta miehenä näen oman vaimoni kuin naiseuden ja kauneuden huipentumana kun hän on ollut raskaana. Halut hänellä ovat yleensä aivan mahdottomat, kosteusvauriovaara jatkuva :)

      Kaiken perustana hellyys ja rakkaus. Keinot löytyvät kun ottaa molemmat huomioon.

      Meillä rakastelu on onnistunut aina loppuun saakka. Yleensä loppuvaiheessa vaimo on ollut päällä, takaapäin ladatessa pitkä ja paksu kuulemma on epämiellyttävä :( Orgasmin saaminen raskaana olevalla naisella on yleensä helppoa, limakalvojen turvotus auttaa löytämään aivan uusia tuntemuksia.

      Monilla naisilla toki tilanne on se, että raskauden aikana on todellakin seksi viimeinen asia jota miettiä. Kannattaa kuitenkin huomioida mies, hellyys ja läheisyys ovat asioita, joita myös miehetkin kaipaavat. On itsekästä ajatella, että oloni on tällainen, en halua olla lähelläkään 9kk aikana. Mutta synnytyksen aikana ja sen jälkeen miehen läheisyyttä taas tarvitaan 24/7. Toisen huomioiminen ei ole miehen itsekkyyttä, vaan suhteeseen kuuluvaa normaalia systeemiä.

      • Miehet sikoja 99%

        Uskoni miessukupuolen järkeen ja tunteeseen palasi. Kiitos :D


    • Pitkä ja paku=)))) Heh. Vain pilimiehet heittää noin tyhmän kommentin.

    • Itsenäinen nainen

      Älä hyvä sisko rakas alistu siihen, että annat seksiä säälistä miehellesi - olitpa sitten raskaana tai et.
      Jos se ei tunnu sinusta hyvältä, niin tosimiehen kyllä pitää se kestää - menköön tumputtamaan!!!

      Itseäni ei kyllä ole koskaan panettanut niin paljon ja koko ajan, mitä raskaana ollessa. Siinä taisi olla kyllä miehenkin värkissä omat uudet tuntemuksensa ja turvotuksensa.

      Mutta jokainen tekee tyylillään. Kuuntele itseäsi, ja elät onnellisena.

      • Hyi helvatta...

        "Kuuntele itseäsi, ja elät onnellisena." Entä kun ei halua koskaan?? Inhottaa koko ajatus enkä ole edes raskaana.

        Inhottaa vielä enemmän kun joku kertoo pesukoneen kulmalla?? Mistä siihen saa suojaa, ettei paikat näy?
        Mulla menee heti viimenenkin halun ripaus jos joudun näkeen ukkoni kalusteet tai itseni siinä pantavana. Hyi helvatta...


    • mamiska35

      Olen rv 38 ja seksi sujuu mainiosti. Mitään kipuja eikä ongelmia ole, mies jopa ihmettelee kuinka mä vielä jaksan ;) Nautin suuseksin antamisesta suunnattomasti enkä tunne itteeni kömpelöksi vaikka olenkin jo aika iso tän masun kanssa. Eka pelkäsin, että mies alkaa vältellä mua mutta koko raskauden ajan seksi on ollut intohimoista ja mies on ollut tosi huomaavainen. Niin..ja eihän seksi tarkota että aina pitää olla sisäkkäin.. kaikenlainen hyväily, koskettelu ja läheisyys on aika kiihottavaa.. ;)

    • iq+qi

      Meillä on seksiä ollut ihan viimeiseen hetkeen asti, toisella kertaa oikein urakoitiin, että saatiin synnytys alkamaan. Ei varmaan tarvi sanoa, että kumpikin synnytys oli helppo, nopea ja ilman kivunlievitystä, senhän osoittavat kaikki tutkimuksetkin.
      Ensimmäisellä kerralla vatsa oli niin pieni, että kaikki kävi, toisella kertaa takaapäin oli helpointa ja mukavinta.
      Seksiä meillä on aina harrastettu yhteiseksi nautinnoksi ja synnytyksen jälkeistä "ajolupaa" on kärvistellen odottanut jo molemmat.

    • JK

      EIKÖ UKKO JAKSA ODOTAA

    • Harrastin ex-mieheni kanssa seksiä ihan viimeisille päiville asti ihan normaalisti. Tietenkin omalta kohdalta aktiivinen toiminta väheni, kun vatsa kasvoi. Ei siinä enää ratsastettu tai vaihdeltu asentoa, mutta tyydyttävää se oli silti. Viimeisten kuukausien aikana paras asento oli ehdottomasti kyljellään tai kontallaan.

    • Isä Ca Millo

      Meillä meni todella hyvin..kävin aina kun teki mieli, lähibaarissa iskemässä teinikissoja. Raskaus ei haitannut meillä seksielämää ollenkaan.

    • kolme lasta

      Kyljellään takaa päin. Eikä liian syvälle. Hyvä tulee ja on nautittavaakin. Rajua rakastelu on vältettävä ja varsinkin raskauden loppupuolella on oltava tietenkin hellästi ja vähän voi varoa, ettei siitin mene liian syvälle.

    • ilkka11

      mies sormella hyväilee pimpulaakun laukeaa nainen imaisee vähän miestä ,ei tartte nussia suhde toimii

    • Naurattaa!

      Voi varjelkoon näitä kirjoittelijoita, jotka liikkuvat näillä palstoilla vain yrittääkseen provosoida, loukata, ja aiheuttaa aivan yleisesti pahaa mieltä. Hei ihan totta, kannattaisiko etsiä jotain sisältöä elämään? Nauratti tätäkin ketjua lukiessa, kuinka monta höpöhöpö-kirjoitusta tähänkin mahtui: Kaikki raskaana olevien miehet pettää, iskee teinikissoja baarista, tyydyttävät halunsa muualla, eivät kestä katsella eivätkä koskea raskaana olevia vaimojaan ja blaa blaa! :DD Tutkittuja faktoja kaikki ilmeisesti. Onpa mennyt erikoiseksi perheellisten seksielämä... :D

      Niin siis, hölynpöly-haastajat, menkää tekemään jotain kehittävää.

      • kuvottaa ja kuvottaa

        Minua ei naurata yhtään, tekee pahaa, lähinnä naisten puolesta. Mutta itse ovat tiensä valinneet. Kammottavaa. Siis kuvottavaa. Miten näitä osuinkin lukemaan, ei tajua. Opin tie on katkera. Luulin että tiedän jo miten ällöttäviä ihmiset ovat.


      • EiParempaaTekemistä?
        kuvottaa ja kuvottaa kirjoitti:

        Minua ei naurata yhtään, tekee pahaa, lähinnä naisten puolesta. Mutta itse ovat tiensä valinneet. Kammottavaa. Siis kuvottavaa. Miten näitä osuinkin lukemaan, ei tajua. Opin tie on katkera. Luulin että tiedän jo miten ällöttäviä ihmiset ovat.

        Hei, osaan auttaa sinua: pysy poissa tällaisilta keskusteluketjuilta, niin menee pahoinvointi ohi. Myös meiltä muilta.


    • Taas raskaana =)

      Meillä kyllä seksi on sujunu ihan viimeisille päiville ennen synnytystä. Paras asento ainakin viimeisillä viikoilla on lusikka, mutta sellanenkin asento on loistava raskaana olevalle että nainen seisoo, mutta yläpäällä nojailee vaikka esim, pöytää vasten tai kontillaan ja sohvaa vasten ja mies tulee takaapäin =) Oon ollu raskausaikana todella paljon halukkaampi ku muuten "normaalisti". Ja eipä synnytyksenkään jälkeen olla paljoa odoteltu...vaikka on sanottu että ei ennen jälkitarkastusta saisi harrastaa seksiä, mutta nytkin tuli sitte harrasteltua taas ahkerasti kun synnytyksestä on 2kk ja olen taas raskaana =) Ollaan saatu 4 lasta 5 vuodes =)

    • Sinbad taikuri

      Taitaa ne itäisten maiden miehet ollakin viisaampia kuin täällä on luultu, niillä kun monilla on monta vaimoa...ei oo näitä ongelmia...

    • Pyllypyörimään

      Raskaana voi rakastella ainoastaan takaapäin.
      Eli seisaaltaan tai, sohvalla polviseisonnassa kädet selkänojan päällä ja mies seisoo lattialla tai sängyssä kyljellään polvet koukussa ja pylly pystyssä ja tietenkin ainoassa luonnollisessa asennossa, eli takaapäin.

      Se tuntuu yhtä ihanalta, ja joskus jopa ihannammalta, kuin ennen, koska minua ainakin halutti kokoajan.

      Tai sitten se tuntuu samalta, kuin läskeistä möhömahoista, eli nyt tiedät miltä möhömahoista tuntuu rakastellessa?

    • Kunhan ei kauheesti pöki niin ihan normaalisti se menee :p

      Sitä suositellaan loppu raskauden aikana synnytyksen käynnistämiseen.

    • MiesMualta55

      Noo,,.. eipä tuo sen kummemmalle tuntunu kuin ennen raskauttakaan tai sen jälkeen. Mutta kannattaa nyt sentään miettii haluaako sitä ruikkia syntymättömän lapsen silimille.. TÄH MITÄ .. HÄH !!! Hyi teitä :):)

    • YliEsikoisHoitaja

      Pyllynreikään kannattaa kyllä panna kunnolla. Kuitenkii ne lääketieteen opiskelijat työntää naureskellen sinne suoleen keski-ja etusormensa ja tunnustelee sitä vauvaa sit laitoksella koko ryhmä. Ei tunnu sit niin kummemmalle kun pylly on jo tottunu että sitä rassataan kunnolla.
      Ai niin.. ja ottaa ne fiksummat siitä sit vielä kuviakin salaa ja tietenkii lähettää ne heti nettiin saman tien kännykkäkameralla.:):)

    • auttava mies 48

      mikä sen kauniimpi ja haluttavampi kuin raskaana oleva nainen:)....

    • ++ moi ---

      Ekassa raskaudessa halutti enemmän kuin koskaan aiemmin. Mieli teki koko ajan ja yhdyntyöjä oli lähes päivittäin aivan raskauden loppuun asti (vauva syntyi yliaikaisena). Sitten taas toisessa raskaudessa ei tehnyt mieli yhtään. Omasta kokemuksestani tiedän, että hormonit voivat heitellä ihan älyttömästi, joten ei ihme, jos on oma mies ihmeissään, kun ei nainen itsekään ymmärrä hormonimyrskyjään.

      Omasta kokemuksestani sanoisin, että raskausajan seksi on iloista ja kokeilevaa. Usein lapset hankitaan vakaaseen parisuhteeseen ja siksi raskausaika on mukavaa vaihtelua, kun on "pakko" etsiä uusia asentoja. Eihän vatsa alussa ole tiellä, joillakin naisilla on loppuun asti ihan pieni vauvamasu ja toisaalta kaikilla miehillä ei ole puolimetristä halkoa jalkojensa välissä eikä kaikki naisetkaan ole 100 kg painoisia. Viimeistään tässä vaiheessa voisi jo tajuta, että seksi voi olla muutakin kuin yhdyntää. Kättä ja suutakin voi käyttää, jos yhdyntä kerta kaikkiaan tuntuu pahalta.

    • X-6

      Meillä emäntä oli odotusaikana hyväntuulinen ja halukaskin, ei siinä mitään.

      Sen sijaan synnytyksen jälkeen tuli 100% stoppi niihin touhuihin, ja sitä on jatkunut nyt kaksi vuotta.

      Kyllä tässä miehenä miettii, että tässäkö tämä nyt oli?

      • ovimies...

        meiillä meni tallin ovet kiinni synnytyksen jälkeen, mutta on ne siitä auenneet pikku hiljaa ja on ovet avautuneet liiankin auki, ei saranat kitise enää heh..heh..


    • -mom

      Aloittaja on kirjoittanut onnistuuko seksi rv 39. Hänellähän on laskettuaika kohta. Ei ole kumma, jos ei tee seksiä mieli. Taitaa vauva syntyä pian. Minulla taisi olla mieheni kanssa tuolle viikolle asti seksiä. 4 päivää ennen synnytystä alkoi supistukset.
      Kyllä raskaana voi elää samaan malliin, kuin ennenkin. Raskaus ei ole sairaus. Pitää elää niin miten itsestä tuntuu hyvältä :) Meillä onnistui kyllä seksi lähes kaikissa asennoissa. Ainoastaan miehen alla ei pystynyt olemaan, kun maha alkoi kasvamaan. Uskon kyllä että suurin osa pystyy seksiin niin kuin ennenkin. Raskaus ja seksi ovat molemmat luonnollisia asioita.

    • hanurii...

      no jos muijja ei jostain syystä halua raskauden aikana nin poskariin sitten.

    • Mies siellä takana

      Hyvin sujuu. Lusikka asennossa. takaapäin. Lopetan liikkeen kun vaimo sanoo ja odotan. Kiva herätä aamulla samasta asennosta.
      Välillä ollut raskauden takia seksittömiäkin kausia mutta ei tuo ole haitannut kumpaakaan.

    • ukko1977

      Meillä harrastettiin seksiä joka päivä ja välillä lisäextrana fistingia (nyrkkinainti).
      Mukavasti saatiin venytettyä paikkoja itse synnytykseen ja vaimo tykkäsi muutenkin ko. jutusta... ;) Öljyä vaan paljon ja ei kun kaikki kokeilemaan...

    • ÄIJÄ!!!

      Joo ja kakkoseen kans...

    • suurperheen isä

      Rakastelu tuntuu oikein mukavalta raskauden aikana. Muija odottaa kaikessa rauhassa ja minä käyn vieraissa. Kätevää eikö totta?

      • huh huh huh

        ja olette varmaan yks onnellinen perhe! käytkö ihan luvan kanssa vai eukolta salassa? eikö jo hävetä???


      • suurperheen isä
        huh huh huh kirjoitti:

        ja olette varmaan yks onnellinen perhe! käytkö ihan luvan kanssa vai eukolta salassa? eikö jo hävetä???

        Kyllä muija ymmärtää ja ihan luvalla olen käynyt vieraissa. Raskausajan sijaisena on aina toiminut muijan sisko, joka on yksinäinen leskirouva.


    • blackmetal557

      vitun huorat paskanaamat, syökää paskaa saatanan apinat.

    • Godless67

      Raskaana oleva nainen on kuvottava, ja mies kuka haluaa panna raskaana olevaa on vitun sairas!

    • Anonyymi

      Rakastan seksiä ja mun yks lempiasento on kottikärryt ne on mukavat pöydän ja sängys tykkään olla päällä.
      Seksissä mieheni kanssa myös kosketellaan vähän alapäiyä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2281
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      121
      1673
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      13
      743
    Aihe