Eilen tuli tv:stä A-studio -kylä ilman kännykkää -ohjelma. Minua alkoi ihmetyttämään se, että viestintävirasto, ja viestintäministeriö eivät ole välittäneet huolehtia siitä, että pohjoisessa toimisi edes GSM, puhumattakaan netistä. Kuitenkin ovat jo vuosia itkeneet, että kun ihmiset eivät maksa tv-lupia. Tiedän, että siitä pitäisi valittaa operaattoreille, mutta asiastahan vastaa viimekädessä Viestintävirasto.
Kylässä on nyt yksi toimiva nettiliittymä, ja sekin on Norjalainen liittymä. Jotta puhelimen sai kuulumaan, piti ajaa kymmeniä kilometrejä päätielle. Toimivia yhteyksiä on lupailtu, mutta määrärahoja on silti siirretty etelään.
Olin aikaisemmin ajtellu lähteä pitkälle pohjoisen reissulle, mutta eihän sellaiseen paikkaan voi lähteä missä ei saa puhelimella yhteyttä mihänkään, jos hätä tulee.
Pitäisikö Viestintäviraston ensin huolehtia, että kansalaisilla on edes se lain takaama palvelu, ennen kuin aletaan pakolla perimään madiamaksua, joka ei vielä viimeksi mennyt läpi.
Viestintävirasto ei hoida tehtäviään.
Satunnainen seikkail
2
141
Vastaukset
- FicoraRahaFicora
Eipä niitä muu kiinnosta kuin rahastus. Sehän tämä nykyinen meininki joka asiassa...
- Ministeriö tietää!
http://www.savonsanomat.fi/mielipide/artikkelit/uuden-ajan-televisio/694112
"Sellaista hallitusta ei tule, joka lopettaisi televisiopalvelut osalta väestöä. Taajuudet voitaisiin viedä televisiolta teoriassakin vasta sitten, kun nopea laajakaista on kaikkien aktiivikäytössä."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368