Tiedän toki että ko. poliisin erikoisyksikkö pitää tarkoituksella _erittäin_ matalaa profiilia, mutta löytyisikö teiltä lukojoilta tarkempaa tietoa ja/tai linkkejä josta löytää infoa tästä yksiköstä ?
Tietoa Karhukoplasta ?
3
1708
Vastaukset
- Karhukopla
infoa mahdollisesti löydät mutta ryhmään kuuluvien nimiä et saa mistään.
- Vartija X
Terve!
Oma mielipiteeni on se, että suomalaisen poliisin harjoittama "mystisyyden" verho Karhua kohtaan on täysin tarpeeton linja. Asiasta voisi puhua hieman avoimemmin ja kertoa enemmän. Erikoisryhmien toimintataktiikoista on saatavilla paljon tietoa - ja rikolliset varmasti tietävät näistä. Ainoastaan normaalien ihmisten uteliaisuutta se ärsyttä kun poliisi ei asiasta kerro. Esim. ostamalla Sierran SWAT 3: Tactical Game of the Year -editionin; saa CD:llisen täynnä videoklippejä aidoista Los Angelesin poliisin harjoittamista taktiikoista. Ei tietenkään kaikkea kerrota niissäkään, mutta huomattavasti enemmän kuitenkin kuin suomalainen "pidämme suumme kiinni" linja.
No nyt sitten viimein Poliisi-lehti (3/2004)asiasta kirjoitti pidemmän artikkelin, joka kertoo paljon ja silti ei oikeastaan yhtään mitään mitä ei voisi päätellä itse.
www.poliisi.fi - sieltä lehden pitäisi pian myös löytyä. Näkyy vielä olevan vanha numero jaossa.
(poliisi-valikko ja sieltä poliisi-lehti)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412