Olen lentämässä antalyaan ja vaihdan konetta istanbulissa. kyseessä reittilento mutta samassa paketissa nämä molemmat lennot. Olisiko joku ystävällinen ja jaksaisi kertoa miten tuo vaihto käytännössä tapahtuu? tarvitseeko minun noutaa matkalaukkuni koneenvaihdon yhteydessä? täytyykö minun mennä uudestaan lähtöselvitykseen jotta saan lipun jatkolennolle? vai onko homma niinkin helppo että matkalaukku ohjataan uudelle lennolle suoraan ja minä saan molemmat liput jo suomen lähtöselvityksessä?
Kehno on englantini joten jännään tätä yksin matkaamista..
Vaihto istanbulissa?
5
222
Vastaukset 5
- Menoks vaan
Jos lennot ovat samalla varauksella ja yhtiökin vielä sama, niin saat jo Suomessa boarding passit kummallekin lennolle ja matkatavarasi reititetään perille asti. Istanbulissa etsit vain jatkolennon lähtöportin. Varmasti selviydyt!
- Menoks vaan
Sen verran vielä jatkan, että yhtiönkään ei välttämättä tarvitse olla sama, jotta matkatavarat selvitetään perille asti.
- useasti siellä
Istanbul on maailman helpoi kenttä.
- JULLIJUOPPO__
JA VITTTU MAAILMAN KALLEIN VIINA
- lähtö 12.8.
Tosiaankin... laukkuja ei tarvitse itse Istanbulissa huolehtia. Kunhan nousee koneesta ja kävelee domestic-portille toiseen terminaaliin. Matkaa on jonkin verran, mutta koko ajan on hyvät opasteet, joita seurata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721196
- 751043
- 86820
- 48752
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko81668Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su37627- 28615
IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67611Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46599