Keskustelua aiheesta.
Sisäsiittoinen Huittinen ?
12
478
Vastaukset
- njaa-a
No aloita sinä.
- 9dr2
Joka tapauksessa asiassa on perää ja sen kyllä huomaa.
- eeoo
9dr2 kirjoitti:
Joka tapauksessa asiassa on perää ja sen kyllä huomaa.
Ei huiitislaiset pysty käsittelemään tämän tyyppistä keskustelua .Niin läheltä se liippaa monen paikkakuntalaisen arkaa aihetta sukuun ja perimään liittyen.
- Seminologi
Naapurikunnissa, kuten Loimaalla, Köyliössä, Kokemäellä, Sastamalassa ja Punkalaitumella on vähemmän sisäsiittoista.
Se johtuu siitä, että me Huittislaiset isännät olemme vuosikausia kyntäneet niissä vakoa.
Tämänkin ketjun viisastelijat pitäisivät varmasti suuta soukemmalla, jos äidit olisivat kertoneet totuuden huittislaisesta oikeasta isästä...- Urpo unohdettu
Juu kyllä näitä sonneja jo paljon tunnetaan,kovia poikia ovat olleet ja sitä sun tätä aikaan saaneet,nuorena kun ittensä aika onnettomaksi tuntee,ONNEA KAIKILLE JOTKA PUKILLE PÄÄSI-nyt kun se niin helppoa ei ole-huh,huh tuota entistä elämää ja vanhoja karjuja,,,,,katteeks käy.
- Mitä häh?
Ei siellä ole mitään sen erikoisempaa sisäsiitosta kuin muuallakaanpäin Suomea. Tää on nyt taas tätä mollaamisen aloitusta.
- näin o
Kun on oikein huono itsetunto, niin toisia alentamalla muka itseään ylentää. Lyhyttä viisautta sanon mää!
- Ulkoisesti
Mhutta u ulkhoiseshti pa panettaa sillon tällön,ulkhoisesti..hik
- silti huittislainen
Muualta tänne tulleena sanoisin, että kyllä pikkuisen voi sisäsiittoisuutta olla, ainakin sisäänpäin lämpiävää porukkaa täällä on, Huittislaiset eivät helposti suvaitse ulkopuolisia.
Ja olen samaa mieltä yhden kirjoittajan kanssa siitä, että tietyt aiheet ovat täällä arkoja, ei voi edes täällä, vaikka saavat nimettömänä kirjoitella, niistä puhua. Kauheeta vihapostia saa niskaansa jos jotain väärää tulee maininneeksi.- olen huittislainen
Usein täällä luen, mutta harvoin kommentoin, sen olen kuitenkin huomannut, että on aihe mikä hyvänsä, ei järkeviä vastauksia useinkaan tule. Jostain kumman syystä, ne alkaa mennä heti asiattomalle puolelle....
Jos joku esim. kysyy asunnon vuokraus mahdollisuutta, niin joku tomppeli vastaa heti, että saahan sen, jos maksaa vuokran luonnossa. No... taitaa johtua siitä sisäsiittoisuudesta, että monelta henkilöltä ajattelukyky puuttuu.
- äläotasitävakavasti
Aika herkkää porukkaa, jos ottaa pienen kettuilun ja kuttailun "vihakirjoituksena".
Eihän me ketään vihata, Meille vaan kukaan ei oo mitään.
Eikä tämä Suoli24 todellakaan ole sellainen palsta, missä juuri mistään asiasta kannattaa vakavasti kysyä.
Esim. tuolla Koti ja Rakentaminen -palstalla osa kirjoittajista on rakennusalan ammattilaisia, jotka suoraan sanoen ihan piruuttaan heittävät sinne vääriä neuvoja.
Ne tunnistaa helposti siitä, että kaikki rakennusalan termit on kohdallaan, ohjeet on rakennusmääräysten vastaisia joskus mahdottomia mutta usein vain sellaisia, että varmaan tulee myöhemmin ongelmia esim. vesivahinkoa tms., mutta perustelut on kirjoitettu kieli poskessa niin, että asiosta tietämätön näkee ne loogisina ja uskoo helposti.
Meillä on töissä ollut sellainen tapa, että parhaat / pahimmat heitetään työkavereille spostilla jakoon. Monet naurut on saatu ! - Kylläjuum
No vittuilusivustohan tää Suoli24 on!!! Mut silti kaikki huittislaiset on sisäsiittoisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971998- 901415
- 1121177
- 761057
- 1211052
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 49849
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58819- 36812
- 33713