Kemin poliisi vainoaa?

vähän ärtyisä jo

Olen ns kunniallinen kansalainen, perheellinen ja nuhteeton. En ole ikinä ollut poliisin kanssa tekemisissä, en käräjillä tai mitään muutakaan.

Nyt paikallinen poliisi on viimeisen parin viikon ajan alkanut vainoamaan autoani. Ovat kääntymässä risteyksestä, mutta näkevät autoni niin jäävät siihen ja tollottavat silmä kovana autoani. Tai kun yöllä tulin kalasta, näkivät autoni tulevan vastaan, pysähtyivät bussipysäkille taas tollottamaan minua oikein neljällä silmällä. Ohi ajettuani jatkoivat matkaansa.

Tai toissa-iltana seurasivat n 100 metrin päästä keskustasta kotikadulleni, 9 käännöstä, 4 km. Vaimo sanoi myös lauantaina , että poliisit nykyään tuijottavat ihmeen paljon. Nyt aamulla menin parturiin, poliisi tuli sivukadulta ja niillä oli jo vilkku toiseen suuntaan, kun ajoin ohi, kääntyivätkin perääni. Kun käännyin parturiin, ajoivat taas neljä silmää mulkoillen ohitseni.

Mistähän tämä johtuu? Ei tämä nyt vielä vakavaa ole, mutta kiusallista.En ole edes konstaapeleiden vaimoihin koskenut. Onkohan joku gansteri hankkinut samanlaisen harmaan auton kesän aikana? Meillä tämä auto on ollut jo 7 vuotta.

19

2413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poliisi vainoaa

Minä jouduin myymään autoni pois, poliisin vainoamisen takia.

Olin ajanut autolla 18-vuotiaasta saakka 20 vuotta
      n. 30.000 km vuodessa, ilman yhtäkään sakkoa tai rikettä,
      kunnes eräät vihamieheni valehtelivat poliisille minun
      syyllistyneen rikoksiin, joista ei tarvita näyttöä jotta tuomion
      saa mm. kunnianloukkaus, laiton uhkaus, jne.
      Hovioikeus näki selvästi että heidän väitteensä olivat valetta
      ja tuomioni kumottiin.

Heti kun poliisille oli tehty nämä rikosilmoitukset, poliisi alkoi
      vainoamaan minua, mm. aina kun poliisi näki autoni jossain,
      he tulivat paikalle ja pyysivät kaikilta läsnäolijoilta henkkarit,
      käskien kaikkien poistua tämän jälkeen paikalta. Tai poliisit
      pysäyttivät autoni ja keksivät jonkun syyn mistä antaa sakot.
      Tätä vainoamista jatkui niin pitkään, kunnes tajusin myydä autoni.

Nyt kun olen ajellut kaverini nimissä olevalla autolla, minua
      ei ole kertaakaan pysäytetty enkä ole saanut sakkoja.

Minulla ei ole minkäänlaista rikollistaustaa, enkä ole tekemissä
      kenenkään rikollisten kanssa, vaan olen tavallinen perheellinen
      vanhempi. Ennen näitä valheita minulla ei ollut mitään merkintää
      poliisirekisterissä, eikä ole näiden lisäksi mitään sen jälkeenkään
      tullut.

Sairasta että kuka tahansa joka katkeruuttaan haluaa tuhota
      elämäsi, voi sen tehdä helposti ilman että itse joutuu vastuuseen
      valeistaan. Kummallisinta on että poliisi auttaa tälläisiä tyyppejä.
      Näillä perättömien syytteiden tekijöillä itsellään on pitkältä ajalta
      olevat mittavat rikosrekisterit jos jonkinlaisista väkivalta/huume ym.
      rikoksista. Silti poliisi uskoi sinisilmäisesti näitä rikollisia ja alkoi
      vainoamaan minua ja perhettäni.

Mikä suomalaista poliisia vaivaa?

• RL LUKU 25

"Mikä suomalaista poliisia vaivaa?"
        Kyseessä on gang stalking, josta oli upeita keskusteluja muutamalla palstalla (Salaliittoteoria, Ihmisoikeudet, Yleistä mielenterveydestä, Maailman menoa jne.). Poliisien ja psykiatrien mielestä nämä keskustelut eivät kuulu yhteiskunnallisiin asioihin, vaikka gang stalking hävittää ihmisoikeudet (Perustuslaki LUKU 2) ja on rikollista toimintaa (Rikoslaki LUKU 25 §7a). Näin ollen maamme poliisit ovat poliisirikollisia, eivät laillisia poliiseita.

Kuka tahansa voi määrätä toisen gang stalkingin uhriksi, kuten äitini on määrännyt minut ilman juridista perustetta. Tavoitteena on tuhota lähimmäisensä elämä ja altistaa itsemurhalle. Uhri ei saa löytää työtä, opiskelupaikkaa, asuntoa, muita tuloja. Vain Kelan etuudet on tarkoitettu gang stalkingin uhreille selviytymiskeinoksi.

STASI, psykiatrit, poliisirikolliset, soten henkilökunta, uhrin entiset tuttavuudet jne. ovat stalkkaajia eli rikollisia. Vain psyykkisesti mielisairaat stalkkaavat eli rikkovat Mooseksen lakia. Stalkkaajat ovat miljonäärejä, joten heillä käy huonosti aikanaan (Luuk. 6).

• Anonyymi

Sinulla ei ole mitään rikostaustaa, mutta ehkä sinua vainoavalla poliisilla on ja tästä syystä voit joutua poliisin vainon kohteeksi.
        Ja ehkä on vain kiva kiusata ihmisiä, kun on siihen valta
        ja kiinnijäämisriski on mitätön.

• Epäilty 111111

Vahvistan, että Kemin poliisissa tosiaan on jotain outoa autoilijoiden kyttäämistä. Tästä on jo jonkun aikaa, mutta tulimme autolla baariin, joimme yhdet oluet, istuimme tunteroisen ja lähdimme pois. Kilometrin ajettuamme kaukana takana näkyi poliisiauto pillit ja vilkut päällä. Yllätykseksemme ajoivat perään ja pysäyttivät meidät. Puhalluttivat, nollaa näytti ja pääsimme jatkamaan. Jäin ihmettelemään, mistä poliisi oli saanut päähänsä lähteä yhden yksittäisen ravintola-asiakkaan perään pillit ja vilkut päällä. Kytätäänkö Kemissä baarissa asioivia, vai onko joka kulmassa GRUn/Stasin kätyreitä vaklaamassa?

• nahkurin orsilla

Olet ilmeisesti arvostellut Kemin poliisia julkisesti. Poliisia ei saa Suomessa arvostella, koska poliisi on Suomessa laki ja lain yläpuolella. Jos arvostelet Suomen poliisia julkisesti, tunnet sen myöhemmin "nahoissasi"
      Suomi ei ole enää oikeusvaltio, vaan totalitäärinen poliisivaltio.

• Anonyymi

siis muohan ihan pelottaa lähteä töihin ku usein on nyt tullu 4 Glock 17 mallisilla pistooleilla varustautunutta klovnia uhkailemaan muo ja tehny huume testin ilman syytä...

• joku

no et ole ainoa.olen kuuleman noin 7v sitten sanonut ex että et näe en kesää.sain 3k ehotontta ja peruivat aseenkantto luvat että silleen.exsä viellä sanoi oikeudessa että käveli minun tykö ja minun silloinen vaimo oli sitä alhaala vastassa ja käskki minut jätää rauhaan että näin kemissä

• kapikapiset poliisit

jäänyt kemin kapinasta v.1949 poliisilla hanpaankoloon tavallista kansalaista kohtaan ja nyt paikataan tekemättä jääneitä jäänteitä ?

• ergerhy4

Totta kai... Epäilen että suurella osalla nykyisistä poliiseista on suuret traumat noista tapahtumista, kuinka he voisivat unohtaa ne?

Nyt ihan oikeasti joku roti tälle hullujenhuoneelle...

• HVkemiHV

Kemissä ei tosiaan kaikki natsaa! Entinen tuttava sai valheella kotietsinnän aikaiseksi ja syytteet päälle... Koko kuvio varmistettiin asianajajalta ja "juttu" olisi pitänyt mennä siviiliriitana! Todistimme vastapuolen liittyvän huumekauppaan, ja todisteena oli ihan mustaa valkoisella eri formaateista ja lausunto... Näyttö ei riitä tutkintaan!! Muistaakseni epäilys rikoksen tapahtumisesta on jo riittävä näyttö tutkintaan!

Eiku Rock on Kemi

• Poliisi on Koira

Syy poliisin asennevammaan löytyy Tampereelta poliisiammattikorkeakoulusta. Siellä ei tavallisen kansalaisen oikeuksia kouluteta riittävällä painoarvolla eikä kansalaisyhteiskuntaa ollenkaan.

• HAU HAU

Minulla on pakonomainen tarve ryhtyä haukkumaan poliisien läheisyydessä.

• Tosi on!
        HAU HAU kirjoitti:

Minulla on pakonomainen tarve ryhtyä haukkumaan poliisien läheisyydessä.

Juu, Karvoja saa olla vain koirissa, Ei poliisin päissä!
        pitkät hiukset on pääsykoe este! Pitää olla Posliini!
        Liika älykin on pahasta, poliisn pitää olla tosi tyhmä ÄÖ:ltään

Että sellasta tyranniaa siellä!

• Järki ja tukka Kok.
        Tosi on! kirjoitti:

Juu, Karvoja saa olla vain koirissa, Ei poliisin päissä!
        pitkät hiukset on pääsykoe este! Pitää olla Posliini!
        Liika älykin on pahasta, poliisn pitää olla tosi tyhmä ÄÖ:ltään

Että sellasta tyranniaa siellä!

Järki ja tukka eivät kasva samassa päässä. UKK oli maamme järkevin poliitikko, koska hän ei päästänyt kokoomuslaisia (mm. poliiseita) hallitukseen. Tuolloin oli hyvinvointiyhteiskunta.
        Kokoomuslaisilla on liian vahva tukka ja liian vähän järkeä politiikkaan. Tulos näkyy valtion talouslaskelmissa ja maan työllisyydessä, etenkin Holkerin, Käteisen ja Tuppelon hallituskausilla ja Taaperon Poliisihallituksessa.

• Tee rikosilmoitus

ootko nussinut posliinin muijaa ;)
      Kyllä ne mulkut osaa vittuilun ja vainoamisen lain varjolla!

- Kantelu poliisijohtoon
      - Kantelu oikeusasiamiehelle
      - Tutkintapyyntö suojelupoliisille että sinua vainotaan
      - Rikosilmoitus virkavelvollisuuden väärinkäytöstä.

yms..

• Niin muista!

Partioauton numero ylös!!!
        poliisien nimet jos mahdollista!

• outoa toimintaa
        Niin muista! kirjoitti:

Partioauton numero ylös!!!
        poliisien nimet jos mahdollista!

Minulla oli samoja kokemuksia. Kerran sain sitten tarpeekseni ja menin poikasia jututtamaan. Kysyin reilusti, miksi minua tarkkaillaan ja kun en saanut asiallista vastausta näytin kännykästäni ottamat valokuvat kahden viikon ajalta. Kuvista näkyi joko rekisterilaatta taiajoneuvon tunnus päivämäärineen. Kiitin herroja konstaapeleja ja ilmoitin pyytäväni selvityksen poliisilaitokselta seuraavana päivänä.

Ei näkynyt enää siitä lähtien kissalan veljeksiä meidän nurkilla. Luulenpa, että joku tuttava oli pyytänyt jonkun syyn vuoksi tarkkailemaan tms. jotain muuta yhtä hölmöä oli tapahtunut.

Kuvat on vielä jemmassa ja seuraavalla kerralla asia lähtee oikeasti lööppeihin.

• Anonyymi

Poliisi vainoaa ihmisiä. Miksi ei, kun on ollut aikaisemminkin rikollisilla opissa.
      Pahimmillaan poliisi on vaarallinen ja vaarallisempi kuin rikollinen. Voi aiheuttaa paljon vahinkoa. Tuhota koko elämän ja aina syytön väärässä eikä kiinnijäämisriskiä ole. Maksa nyt sitten tällaisien palkkaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      279
      6162
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1979
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1760
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1231
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1195
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      160
      1103
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1086
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      981
    9. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      952
    10. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      951
    Aihe