Kun käytän geishakuulia, minun ei tarvitse pitää niitä sisällä lantiopohjalihasten avulla, vaan ne pysyvät siellä itsestään. Johtuuko tämä siitä että kuulat mahdollisesti olisivat liian isot? Pitäisikö minun siirtyä pienempiin harjoituskuuliin? Ostin nämä tallinnasta ja ensimmäinen käöyttökertakin oli juuri sitä, että ei tarvitse lantiopohjan lihaksilla jännittää yhtään, vaan pysyvät sisällä ilman ongelmia.
Geishakuulista
5
588
Vastaukset
- loaskjalfk
Hm, mulla oli sama aluks, vaikka kuulat olikin pienet. Mutta huomasin, et lihakset tekee töitä jotenkin itsestään, vaikken itse sitä huomaa. Sillä kun kuulia pitää tarpeeksi kauan sisällä (vaikka koko päivä) niin hitaasti lihakset väsyy ja kuulat alkavat valua alaspäin. Lopulta ne on ihan siinä emättimen suulla ja saa helposti otettua pois (ite en oikein osaa/tykkää tonkia kuulia sisältä, vaan odotan että ne itse valuvat, tai sitten ponnistamalla "synnytän" kuulat).
Eli kyllä treenautuu, vaikka ei tuntuisikaan. Kokeile laittaa runsaasti liukastetta ja vaikka lähteä juoksulenkille tai hyppiä, silloin lihakset voi saada työtä ;)
Tai vaihda pienempiin kuuliin.
Mut ite kyllä treenaan myös ilman välineitä, esim. lasken 300 supistusta ja teen sekä nopeita, kovia puristuksia, että kevyitä ja pitkäkestoisia. Isoilla kuulilla varmaan tulee eniten tuota kevyttä ja pitkäkestoista treeniä, pienillä ja painavilla lyhyttä voimatreeniä. - tyttö lapista
En itsekään aluksi uskonut niiden kuulien paljoa vaikuttavan kun ne saatoin unohtaa siellä olevankaan. Mutta niin vaan kävi että emätinlihakset alkoivat muuttua ja saatoin tuntea sen vaikka sormellani. Lihaksia jännittämällä puristus tuntuu nyt yllättävän selvästi ja ennen tuskin mitään. Myös orgasmit on vahvemmat ja kestävät pitempään treenauksen ansiosta.
- Toimistovirkailija
Kokeilin aikoinaan kuulia, mutta en saanut pysymään sisälläni.
Hankin sitten "japanilaiset tanssihousut", sellaiset latexkumista valmistetut, joiden sisäpuolella on aidon muotoinen ja -kokoinen tekopenis. Ne tuntuivat mukavilta sekä kävellessä että etenkin istuessa, jolloin penis painui syvään. Opin puristelemaan peniksen vartta lantiopohjan lihaksilla ja tulosta syntyi nopeasti.
Housujen ainoa hankala puoli on niiden hiostavuus, mutta sitäkin voi vähentää käyttämällä runsaasti talkkia, koska se jauhe sitoo kosteutta.
- kaalimato.com
Hei
Alla on kaksi linkkiä, ylimmän linkin kautta löydät tietoa geishakuulista ja niiden käytöstä. Harjoittelemisen edistyessä voi siirtyä pienempiin treenikuuliin ja alimman linkin kautta löydät niihin liittyvää tietoa.
http://klubi.kaalimato.com/?i=page_level3_yleis_1207904621923_77
http://klubi.kaalimato.com/?i=page_level3_yleis_1207904752653_80
Nautinnollista treenausta!
Terveisin
Kaalimato.com - N-28v
Kannattaa käyttää molempia siis isompia ja pienempiä jotta lihakset saavat erilaista treeniä. Itselläni jo yli 10v kokemus asiasta, siis aloitin jo ennen lasten syntymää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk762635Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911626Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll721401Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641375- 1291295
- 1451183
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1571174Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901069Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761068- 721067