Geishakuulista

treenipalloihin?

Kun käytän geishakuulia, minun ei tarvitse pitää niitä sisällä lantiopohjalihasten avulla, vaan ne pysyvät siellä itsestään. Johtuuko tämä siitä että kuulat mahdollisesti olisivat liian isot? Pitäisikö minun siirtyä pienempiin harjoituskuuliin? Ostin nämä tallinnasta ja ensimmäinen käöyttökertakin oli juuri sitä, että ei tarvitse lantiopohjan lihaksilla jännittää yhtään, vaan pysyvät sisällä ilman ongelmia.

5

592

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loaskjalfk

Hm, mulla oli sama aluks, vaikka kuulat olikin pienet. Mutta huomasin, et lihakset tekee töitä jotenkin itsestään, vaikken itse sitä huomaa. Sillä kun kuulia pitää tarpeeksi kauan sisällä (vaikka koko päivä) niin hitaasti lihakset väsyy ja kuulat alkavat valua alaspäin. Lopulta ne on ihan siinä emättimen suulla ja saa helposti otettua pois (ite en oikein osaa/tykkää tonkia kuulia sisältä, vaan odotan että ne itse valuvat, tai sitten ponnistamalla "synnytän" kuulat).

Eli kyllä treenautuu, vaikka ei tuntuisikaan. Kokeile laittaa runsaasti liukastetta ja vaikka lähteä juoksulenkille tai hyppiä, silloin lihakset voi saada työtä ;)
      Tai vaihda pienempiin kuuliin.

Mut ite kyllä treenaan myös ilman välineitä, esim. lasken 300 supistusta ja teen sekä nopeita, kovia puristuksia, että kevyitä ja pitkäkestoisia. Isoilla kuulilla varmaan tulee eniten tuota kevyttä ja pitkäkestoista treeniä, pienillä ja painavilla lyhyttä voimatreeniä.

• tyttö lapista

En itsekään aluksi uskonut niiden kuulien paljoa vaikuttavan kun ne saatoin unohtaa siellä olevankaan. Mutta niin vaan kävi että emätinlihakset alkoivat muuttua ja saatoin tuntea sen vaikka sormellani. Lihaksia jännittämällä puristus tuntuu nyt yllättävän selvästi ja ennen tuskin mitään. Myös orgasmit on vahvemmat ja kestävät pitempään treenauksen ansiosta.

• Toimistovirkailija

Kokeilin aikoinaan kuulia, mutta en saanut pysymään sisälläni.
        Hankin sitten "japanilaiset tanssihousut", sellaiset latexkumista valmistetut, joiden sisäpuolella on aidon muotoinen ja -kokoinen tekopenis. Ne tuntuivat mukavilta sekä kävellessä että etenkin istuessa, jolloin penis painui syvään. Opin puristelemaan peniksen vartta lantiopohjan lihaksilla ja tulosta syntyi nopeasti.

Housujen ainoa hankala puoli on niiden hiostavuus, mutta sitäkin voi vähentää käyttämällä runsaasti talkkia, koska se jauhe sitoo kosteutta.

• kaalimato.com
    • N-28v

Kannattaa käyttää molempia siis isompia ja pienempiä jotta lihakset saavat erilaista treeniä. Itselläni jo yli 10v kokemus asiasta, siis aloitin jo ennen lasten syntymää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7760
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5577
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4841
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4763
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      74
      3517
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2808
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2487
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2438
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2264
    Aihe