Geishakuulista

treenipalloihin?

Kun käytän geishakuulia, minun ei tarvitse pitää niitä sisällä lantiopohjalihasten avulla, vaan ne pysyvät siellä itsestään. Johtuuko tämä siitä että kuulat mahdollisesti olisivat liian isot? Pitäisikö minun siirtyä pienempiin harjoituskuuliin? Ostin nämä tallinnasta ja ensimmäinen käöyttökertakin oli juuri sitä, että ei tarvitse lantiopohjan lihaksilla jännittää yhtään, vaan pysyvät sisällä ilman ongelmia.

5

595

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loaskjalfk

Hm, mulla oli sama aluks, vaikka kuulat olikin pienet. Mutta huomasin, et lihakset tekee töitä jotenkin itsestään, vaikken itse sitä huomaa. Sillä kun kuulia pitää tarpeeksi kauan sisällä (vaikka koko päivä) niin hitaasti lihakset väsyy ja kuulat alkavat valua alaspäin. Lopulta ne on ihan siinä emättimen suulla ja saa helposti otettua pois (ite en oikein osaa/tykkää tonkia kuulia sisältä, vaan odotan että ne itse valuvat, tai sitten ponnistamalla "synnytän" kuulat).

Eli kyllä treenautuu, vaikka ei tuntuisikaan. Kokeile laittaa runsaasti liukastetta ja vaikka lähteä juoksulenkille tai hyppiä, silloin lihakset voi saada työtä ;)
      Tai vaihda pienempiin kuuliin.

Mut ite kyllä treenaan myös ilman välineitä, esim. lasken 300 supistusta ja teen sekä nopeita, kovia puristuksia, että kevyitä ja pitkäkestoisia. Isoilla kuulilla varmaan tulee eniten tuota kevyttä ja pitkäkestoista treeniä, pienillä ja painavilla lyhyttä voimatreeniä.

• tyttö lapista

En itsekään aluksi uskonut niiden kuulien paljoa vaikuttavan kun ne saatoin unohtaa siellä olevankaan. Mutta niin vaan kävi että emätinlihakset alkoivat muuttua ja saatoin tuntea sen vaikka sormellani. Lihaksia jännittämällä puristus tuntuu nyt yllättävän selvästi ja ennen tuskin mitään. Myös orgasmit on vahvemmat ja kestävät pitempään treenauksen ansiosta.

• Toimistovirkailija

Kokeilin aikoinaan kuulia, mutta en saanut pysymään sisälläni.
        Hankin sitten "japanilaiset tanssihousut", sellaiset latexkumista valmistetut, joiden sisäpuolella on aidon muotoinen ja -kokoinen tekopenis. Ne tuntuivat mukavilta sekä kävellessä että etenkin istuessa, jolloin penis painui syvään. Opin puristelemaan peniksen vartta lantiopohjan lihaksilla ja tulosta syntyi nopeasti.

Housujen ainoa hankala puoli on niiden hiostavuus, mutta sitäkin voi vähentää käyttämällä runsaasti talkkia, koska se jauhe sitoo kosteutta.

• kaalimato.com
    • N-28v

Kannattaa käyttää molempia siis isompia ja pienempiä jotta lihakset saavat erilaista treeniä. Itselläni jo yli 10v kokemus asiasta, siis aloitin jo ennen lasten syntymää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      4718
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2671
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2464
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      25
      1900
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1792
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      84
      1630
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1592
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      1478
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1338
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1200
    Aihe