Geishakuulista

treenipalloihin?

Kun käytän geishakuulia, minun ei tarvitse pitää niitä sisällä lantiopohjalihasten avulla, vaan ne pysyvät siellä itsestään. Johtuuko tämä siitä että kuulat mahdollisesti olisivat liian isot? Pitäisikö minun siirtyä pienempiin harjoituskuuliin? Ostin nämä tallinnasta ja ensimmäinen käöyttökertakin oli juuri sitä, että ei tarvitse lantiopohjan lihaksilla jännittää yhtään, vaan pysyvät sisällä ilman ongelmia.

5

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loaskjalfk

      Hm, mulla oli sama aluks, vaikka kuulat olikin pienet. Mutta huomasin, et lihakset tekee töitä jotenkin itsestään, vaikken itse sitä huomaa. Sillä kun kuulia pitää tarpeeksi kauan sisällä (vaikka koko päivä) niin hitaasti lihakset väsyy ja kuulat alkavat valua alaspäin. Lopulta ne on ihan siinä emättimen suulla ja saa helposti otettua pois (ite en oikein osaa/tykkää tonkia kuulia sisältä, vaan odotan että ne itse valuvat, tai sitten ponnistamalla "synnytän" kuulat).

      Eli kyllä treenautuu, vaikka ei tuntuisikaan. Kokeile laittaa runsaasti liukastetta ja vaikka lähteä juoksulenkille tai hyppiä, silloin lihakset voi saada työtä ;)
      Tai vaihda pienempiin kuuliin.

      Mut ite kyllä treenaan myös ilman välineitä, esim. lasken 300 supistusta ja teen sekä nopeita, kovia puristuksia, että kevyitä ja pitkäkestoisia. Isoilla kuulilla varmaan tulee eniten tuota kevyttä ja pitkäkestoista treeniä, pienillä ja painavilla lyhyttä voimatreeniä.

    • tyttö lapista

      En itsekään aluksi uskonut niiden kuulien paljoa vaikuttavan kun ne saatoin unohtaa siellä olevankaan. Mutta niin vaan kävi että emätinlihakset alkoivat muuttua ja saatoin tuntea sen vaikka sormellani. Lihaksia jännittämällä puristus tuntuu nyt yllättävän selvästi ja ennen tuskin mitään. Myös orgasmit on vahvemmat ja kestävät pitempään treenauksen ansiosta.

      • Toimistovirkailija

        Kokeilin aikoinaan kuulia, mutta en saanut pysymään sisälläni.
        Hankin sitten "japanilaiset tanssihousut", sellaiset latexkumista valmistetut, joiden sisäpuolella on aidon muotoinen ja -kokoinen tekopenis. Ne tuntuivat mukavilta sekä kävellessä että etenkin istuessa, jolloin penis painui syvään. Opin puristelemaan peniksen vartta lantiopohjan lihaksilla ja tulosta syntyi nopeasti.

        Housujen ainoa hankala puoli on niiden hiostavuus, mutta sitäkin voi vähentää käyttämällä runsaasti talkkia, koska se jauhe sitoo kosteutta.


    • kaalimato.com
    • N-28v

      Kannattaa käyttää molempia siis isompia ja pienempiä jotta lihakset saavat erilaista treeniä. Itselläni jo yli 10v kokemus asiasta, siis aloitin jo ennen lasten syntymää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      88
      1662
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1196
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1084
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      883
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      389
      813
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      802
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      795
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      766
    Aihe