Millaisia kokemuksia teiltä löytyy jotka olette anoneet vuokratakuusummaa sossusta, onko moista edes mahdollista saada?
Vuokratakuu sossusta
7
232
Vastaukset
- Melkoisen
varmasti on mahdollista,toki riippuu paljon omista tuloistasi,asuuko vanhempien luona,onko työtön vai työssä jne..
Itse sain kyseisen vuokratakuun aikoinaan vuosia sitten,en muista kuinka homma tarkalleen sujui mutta asunnon omistajalta(oli yksityinen)kysyin että suostuuko tuohon sosku/vuokratakuu menettelyyn ja suostuihan tuo!
Soskussa sitten tehtiin paperi jossa todettiin että tuo takuu myönnetään asunnon omistajalle JOS jotain hankaluukia asukin(minä)kanssa ilmenee.
Eli siis mitään käteistä ei soskun ja kämpän omistajan välillä liikkunut,kaikki tehtiin paperille ja uskon että moni vuokranantaja tuohon suostuukin koska jos vuokralainen sikailee asunnossa,saa hän takuurahat soskusta 100% varmasti!- ....
Niin ja tietysti sitten on sellaisia vuokranantajia joilla ei ole aikomustakaan maksaa takuuvuokraa takaisin sellaisen kerran hyppysiinsä saatuaan :((
Tällaiset tapaukset eivät varmasti tuohon sosku-systemiin suostu...
- öäljkghfghd
- Usko nyt jo
Ei ketään kiinnosta sun höpinät,vaihka niitä kuina tunkeet tänne toisten sekaan.
- Oon ihan
samaa mieltä!!! Tolla tyypillä on jotain tosi pahasti vialla ja sen koko typerän keskustelu/valituspötkön voisi täältä jo poistaa!
- Apua ihmiselle
Oon ihan kirjoitti:
samaa mieltä!!! Tolla tyypillä on jotain tosi pahasti vialla ja sen koko typerän keskustelu/valituspötkön voisi täältä jo poistaa!
[derail/] En edes katsonut, mikä ketju tuo oli, mutta arvailisin että se on jotain "SOSSU ON RIKOLLINEN" suu vaahdossa jauhamista. Jos se on, niin vaikuttaa että tämä henkilö tarvitsisi jotain apua, kun tuntuu että nuppi on vähän päässyt kyseiseltä vaahtoajalta pehmenemään.
- Sossukin
Apua ihmiselle kirjoitti:
[derail/] En edes katsonut, mikä ketju tuo oli, mutta arvailisin että se on jotain "SOSSU ON RIKOLLINEN" suu vaahdossa jauhamista. Jos se on, niin vaikuttaa että tämä henkilö tarvitsisi jotain apua, kun tuntuu että nuppi on vähän päässyt kyseiseltä vaahtoajalta pehmenemään.
Varmaan tajuaa mikä on kirjoittajan tila,eikä välitä siitä,olen lopettanut sen pitkän rimsun lukenisen jo ajat sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483