Eli vedättekö ikinä sellasia iltamässyjä, että nukahdatte siihen? Ja mitä silloin syötte? Mä mätän karkkia ja suklaata joskus niin, että meinaa pöytään nukahtaa...
Syömällä uneen?
2
327
Vastaukset
- -syömisongelmoija81-
Joo, täällä samanlainen! Viime aikoina varsinkin on mopo karannut täysin käsistä! En enää tiedä mitä tekisin, olen käynyt kaikki syömisongelmat läpi ja reilu kymmenen vuotta niistä kärsinyt. Välillä on ollut helpompaa ja välillä vaikeampaa, mutta ns hyvää elämää liian vähän.
- Yöahmatti
On meitä, sain tälle joku aika sitten nimenkin, Night Eating Syndrome. Ei oikein tarkasti tiedetä mistä se johtuu mutta stressi pahentaa. Sain lääkitykseksi sertraliinia ja ohjeen täsmäsyömiseen ja aina pöydän ääressä. Makkariin ei saa jemmata ruokaa. On alkanu auttaa, ahmin paljon vähemmän ja harvemmin nyt jo ja lihominen lakkas. Liikakiloja on tullut, laihduttaa ei saisi ennen kuin tuo iltamässäys on hallinnassa. Olen pitkään herännyt myös öisin syömään, nyt en enää juurikaan. Rohkeasti vaan hakeen apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921