Niin suuri pettymys etten enää osta Soneralta enää mitään

Silmään kustu

Kihisen tässä vielä vähän raivosta kun päätin juuri viidennen puheluni Soneran asiakaspalveluun ja irtisanoin sopimukseni. Nyt on kyllä semmoista sössimistä ja asiakkaan pompottelua etten jaksa koko firmaa vähään aikaan. Tilasin siis 10megan valokuidun tuossa kesäkuussa ja tarjous oli hinnaltaan varsin hyvä. No, yhteys ei koskaan pelannut ja näin sen toimisen eteen jo ihan liikaa vaivaakin, joten peruin sen nyt. Aloitetaanpa alusta.

Tilattuani laajakaistan puhelinmyyjältä olin varsin tyytyväinen. Hyvä tarjous, olin tutkinut tietoja Soneran sivuilta ja myyjä lupasi pistää toimituspäiväksi 1.8, jotta saan sopivasti edellisen yhteyden peruttua kuukauden perusmisajalla.

Heinäkuun alussa saan tekstiviestin, että liittymä ollaan parin päivän päästä asentamassa. Soitin heti asiakaspalveluun ja kysyin tätä, koska myyjä oli luvannut päiväksi 1.8. Enhän halunnut maksaa kahdesta päällekkäisestä yhteydestä. Asiakaspalvelija sanoi, että päivä on laitettu väärin ja korjasi sen. Sain tekstarin, että liittymä toimitetaan 1.8.

Parin päivän päästä modeemi toimitettiinn ja saan tekstarin, että kohta ollaan liittymää asentamassa (siis heinäkuun alussa). Soitin asiakaspalveluun ja kysyin tätä ihmeissäni, olinhan jo saanut viestin, että liittymä tulee 1.8. Asiakaspalvelija sanoi, että on tänne jotain tietoja korjattu, mutta edellinen asiakaspalvelija ei ollut osannut laittaa niitä oikein. Tiedot korjattiin ja liittymä luvattiin toimittaa 1.8.

31.7. kytkin modeemin seinään (ja voi kyllä tiedän kuinka tämä toimii... en ole mitään väärin kytkenyt) ja 1.8. mitään ei tapahtunut. Buuttailin boksia vähän väliä ja odotin puoleen yöhön. Ei mitään.

2.8. Aamulla buuttasin modeemin, ei mitään. Soitin töistä asiakaspalveluun ja sieltä valiteltiin, että asentaja taitaa olla myöhässä. Sitä ei oltukaan asennettu 1.8. Toivottiin, että asia hoituisi. Sanoinkin jo, että ei tässä nyt mitään toivota, vaan kyllä se yhteys pitää voida asentaa ajoissa. Myöhemmin päivällä asentaja soitti ja varmisti osoitteeni ja sanoi soittavansa jos ongelmia ilmenee. Illalla netti ei toiminut vaikka buuttasin boksin.

3.8. (tänään) buuttasin boksin aamulla, ei mitään. Nyt töiden jälkeen netti ei toiminut ja soitin asiakaspalveluun ja puhuin äänentunnistusohjelmalle 10 minuuttia ennen kuin minulta meni hermo. Suljin puhelun ja soitin uudestaan asiakaspalveluun. Tällä kertaa minut ohjattiin ihmiselle, koska sanoin tunnistesanoiksi laajakaistaliittymän perumisen enkä toimimattomuutta.

Puhuin yhdelle asiakaspalvelijalle ja selitin asian uudestaan. Sitten hän siirsi minut vikapalveluun ja selitin asian uudestaan. Vikapalvelussa sanottiin, ettei liittymän toimintaa voida luvata täksi päiväksi, mutta huomenna asentaja voisi tulla. En enää jaksanut pelleilyä ja sanoin lopettavani liittymän. Minut ohjattiin taas uudelle asiakaspalvelijalle ja selitin asiani jo miljoonanteen kertaan ja sain lopulta liittymän peruttua.

Huoh. Pääsin eroon jatkuvasta toimimattomuudesta, soittelusta ja säheltävistä työntekijöistä.

En jatkossa aio edes harkita Soneran asiakkuutta, oli hinta kuinka hyvä tahansa. Ei sillä halvalla hinnalla mitään tee jos tuotetta ei koskaan toimiteta. Ja tämän kokemuksen jaan teidän kanssanne, jotta te voitte välttää tämän kaiken vaivan, jonka minä jouduin kokemaan.

3

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KffkOsäg

      No miksi et ottanu sitä liittymää sillon ku se oli sulle tarjolla, vaan aloit sooloilemaan?

      • ap

        Koska en halua maksaa kahdesta päällekkäisestä?


    • onpas pipo kireellä ... asiakas"palvelujen" kanssa aikuinen ihminen tietää odottaa varsin venyvää toimintaa. Tuolla irtisanomisketjussa kirjoittelen 11.7. käynnistetyn (keskeneräisen) irtisanomisen vaiheita ... odottelua vaan, kyllä se siitä ...

      (edellisessä ruuhkalähiössä oli tuollainen valokuituyhteys tarjolla 19,90 €/kk ... vakavasti harkitsin mutta langaton laajakaista oli niinä viikkoina toimintatuulella)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marja sulkee liikkeen

      Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5152
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

      Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4597
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

      kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      103
      1362
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

      Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1330
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

      Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

      Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

      Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      19
      991
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

      Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      865
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

      Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      823
    10. Milloin se sitten

      On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      789
    Aihe