Miten V6-motin vaihdossa varmistetaan ,että A604-laatikon kytkennät menevät kohdalleen?
Lähinnä ajatuttaa tuo torque converter, kun opaskirja painottaa merkkien täsmäämistä sen m-muuntimen ja drive platen kesken. En tiiä tuon levyn tarkkaa nimeä mutta sehän tulee muuntimen etupuolelle.
Laitamme vaihtoblokin kampiakselin samaan kohtaan,ettei siinä ainakaan ole eroa, jos sillä nyt merkitystä on.
Momentinmuuntimen olemus/toiminta on ittelle aika ufo, vaikka kuviahan löytyy tuosta painavasta limpusta yllin kyllin.
Jotainhan siinä kai pakosta jo oppii ,kun se asennettava bloki vedetään romuautosta irti !
Osaisiko joku neuvoa ,mitä tuossa pitää huomata ja huolehtia.Iso kiitos.
Blokin vaihto: momentinmuunnin?
PentaStar
1
254
Vastaukset
- jenkki jee
En tiedä varmaksi noin uudesta Mopesta, mutta vanhemmissa 727-laatikoissa momentinmuuntimen kiinitys oli 4 pultillla vetolevyyn. Kiinitys oli sellainen, että kävi kaikki pultit paikoilleen vain yhdessä asennossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1415948
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4282933- 1482887
- 262294
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv202161- 761441
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä131182Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101112- 531030
- 87972