DNA yhteys

Voi mega!!!

Tarkistakaapa nopeustestillä nopeutenne. Itsellä 10 megan liittymä ja kone tuuttasi yllättäen alle 1 megaa. Dnalla oli jostain syystä väärä modeemin numero (MAC), joka oli vaihtunut itsestään??? Nopeus toimi aluksi, mutta heinäkuu toi jotain mukanaan. Sama nopeusmuutos tapahtunut myös 2 kaverilla.

13

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-welho/dna asiakas

      Ei mitään uutta. Itselläni oli 110 megainen tilauksessa,
      todellinen nopeus oli 20-30mb.

      Homma pelitti Welholla hienosti niinkauan kunnes Dna tuli sotkemaan kuviot.

      No, onneksi voi aina "äänestää jaloillaan" eli vaihtaa palveluntarjoajaa.

    • kjhjkjh

      Huomasin äsken saman, 10 megaa on nimellisnopeus, parhaimmillaan se oli tässä taannoin ehkä 7 megaa, nyt parhaillaan kaks pilkku jotain, jopa alle yhdenkin.

    • jkjlk

      Viimesimmän testin tulos:

      Latausnopeus 0.28 Mbit/s

      Lähetysnopeus: 0.16 Mbit/s

      Tän pitäs olla kymmenen meganen.

      • dna,anti-Midas

      • lköä
        dna,anti-Midas kirjoitti:

        Anna palautetta: http://www.dna.fi/Sivut/yksityiset.aspx

        Vastineeksi saat ilmoituksen jossa kerrotaan että tuo nopeus on ihan OK,
        sekä kehoituksen tarkistaa tietokoneesi rauta ja softa,ym,ym.

        Laitoin palautetta juuri tuonne, saa nähdä tuleeko vastaus olemaan tuollainen kun sanoit.


      • kkllö

        Testasin äsken ja uudet nopeudet ovat :

        9.76 ja 0.96

        Eli vaihtelu on suurta.


      • jdyuhjkl
        kkllö kirjoitti:

        Testasin äsken ja uudet nopeudet ovat :

        9.76 ja 0.96

        Eli vaihtelu on suurta.

        Tänään netti on pelittänyt jopa iloisesti, liekö hitauden syy ollut viruksessa jonka virussofta poisti, nopeus on ollut kympin luokkaa koko päivän.

        Tosin eräs sanoi, että kyseinen virus etsii jotain IP-osoitetta tai jotain, ja että se voi olla vielä koneella, se oli joku hoax niminen virus, en tiedä, mut tällä hetkellä ei ole valitettavaa netin toimivuuden suhteen. Muutin kyllä suorituskykyasetuksiakin niin, että nyt on paras suorituskyky.


    • jhgfdfgh

      Näin se menee. Tässä "1 megan" on nopeus yleensä 0 kp/s. Tukiasema on näköetäisyydellä. Siellä on vain aina jokin vika.

      • > Tukiasema on ...

        eikös tässä ketjussa puhuta kiinteästä laajakaistasta


      • kjfyuiop
        as77 kirjoitti:

        > Tukiasema on ...

        eikös tässä ketjussa puhuta kiinteästä laajakaistasta

        Eikös laajakaista ole kiinteä myös langattomalla kaapelimodeemilla ?


      • kjfyuiop kirjoitti:

        Eikös laajakaista ole kiinteä myös langattomalla kaapelimodeemilla ?

        ettäkö wlan-reititintä on alettu kutsua tkiasemaksi ... no olkoon sitten


      • hgklkj
        as77 kirjoitti:

        ettäkö wlan-reititintä on alettu kutsua tkiasemaksi ... no olkoon sitten

        En mää tiiä, se oli kysymys.


    • hhjåpå

      Tällä hetkellä lähetysnopeus oli vain 0,30 latausnopeuden ollessa kuuden luokkaa, kymmenen megan netillä.

      Harvinaista herkkua on kun nopeudet on kohdallaan, ja netti pelittää iloisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe