DNA yhteys

Voi mega!!!

Tarkistakaapa nopeustestillä nopeutenne. Itsellä 10 megan liittymä ja kone tuuttasi yllättäen alle 1 megaa. Dnalla oli jostain syystä väärä modeemin numero (MAC), joka oli vaihtunut itsestään??? Nopeus toimi aluksi, mutta heinäkuu toi jotain mukanaan. Sama nopeusmuutos tapahtunut myös 2 kaverilla.

13

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-welho/dna asiakas

      Ei mitään uutta. Itselläni oli 110 megainen tilauksessa,
      todellinen nopeus oli 20-30mb.

      Homma pelitti Welholla hienosti niinkauan kunnes Dna tuli sotkemaan kuviot.

      No, onneksi voi aina "äänestää jaloillaan" eli vaihtaa palveluntarjoajaa.

    • kjhjkjh

      Huomasin äsken saman, 10 megaa on nimellisnopeus, parhaimmillaan se oli tässä taannoin ehkä 7 megaa, nyt parhaillaan kaks pilkku jotain, jopa alle yhdenkin.

    • jkjlk

      Viimesimmän testin tulos:

      Latausnopeus 0.28 Mbit/s

      Lähetysnopeus: 0.16 Mbit/s

      Tän pitäs olla kymmenen meganen.

      • dna,anti-Midas

      • lköä
        dna,anti-Midas kirjoitti:

        Anna palautetta: http://www.dna.fi/Sivut/yksityiset.aspx

        Vastineeksi saat ilmoituksen jossa kerrotaan että tuo nopeus on ihan OK,
        sekä kehoituksen tarkistaa tietokoneesi rauta ja softa,ym,ym.

        Laitoin palautetta juuri tuonne, saa nähdä tuleeko vastaus olemaan tuollainen kun sanoit.


      • kkllö

        Testasin äsken ja uudet nopeudet ovat :

        9.76 ja 0.96

        Eli vaihtelu on suurta.


      • jdyuhjkl
        kkllö kirjoitti:

        Testasin äsken ja uudet nopeudet ovat :

        9.76 ja 0.96

        Eli vaihtelu on suurta.

        Tänään netti on pelittänyt jopa iloisesti, liekö hitauden syy ollut viruksessa jonka virussofta poisti, nopeus on ollut kympin luokkaa koko päivän.

        Tosin eräs sanoi, että kyseinen virus etsii jotain IP-osoitetta tai jotain, ja että se voi olla vielä koneella, se oli joku hoax niminen virus, en tiedä, mut tällä hetkellä ei ole valitettavaa netin toimivuuden suhteen. Muutin kyllä suorituskykyasetuksiakin niin, että nyt on paras suorituskyky.


    • jhgfdfgh

      Näin se menee. Tässä "1 megan" on nopeus yleensä 0 kp/s. Tukiasema on näköetäisyydellä. Siellä on vain aina jokin vika.

      • > Tukiasema on ...

        eikös tässä ketjussa puhuta kiinteästä laajakaistasta


      • kjfyuiop
        as77 kirjoitti:

        > Tukiasema on ...

        eikös tässä ketjussa puhuta kiinteästä laajakaistasta

        Eikös laajakaista ole kiinteä myös langattomalla kaapelimodeemilla ?


      • kjfyuiop kirjoitti:

        Eikös laajakaista ole kiinteä myös langattomalla kaapelimodeemilla ?

        ettäkö wlan-reititintä on alettu kutsua tkiasemaksi ... no olkoon sitten


      • hgklkj
        as77 kirjoitti:

        ettäkö wlan-reititintä on alettu kutsua tkiasemaksi ... no olkoon sitten

        En mää tiiä, se oli kysymys.


    • hhjåpå

      Tällä hetkellä lähetysnopeus oli vain 0,30 latausnopeuden ollessa kuuden luokkaa, kymmenen megan netillä.

      Harvinaista herkkua on kun nopeudet on kohdallaan, ja netti pelittää iloisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe