tilanne on seuraavanlainen:
Olen itse vähän aikaa sitten valmistunut matkailupuolen restonomi ja nykyisessä kotikaupungissamme ei ole minun alani töitä. Tarkoituksemme olisikin siis suunnata jonnekin toiseen kaupunkiin, mutta kysymys kuuluukin, että minne. Tiedän, että minä olen meistä se kuka saa paremmin aikaan ja muutenkin tällaisissa suunnitteluasioissa ottaa päävastuun. Siksi nyt tätä tilannekartoitusta teenkin.
Eli siis varsinaiseen asiaan.. Mieheni on ammatiltaan koneistaja, mutta ei ole itseasiassa tehnyt päivääkään koneistajan hommia, vaan hän on valmistumisestaan (vuodesta 2004) lähtien työskennellyt Finn-Power Levytyökeskuksen käyttäjänä. Tarkoitukseni olisikin siis kartoittaa, että kuinka paljon ja missä päin Suomea on firmoja, joihin mieheni voisi hakea töihin? Tämä vaikuttaa nimittäin hyvin paljon siihen minne itse haen töihin. Olemme miettineet, että mieluisia kaupunkeja asua olisi esim. Kuopio, Lappeenranta ja Jyväskylä. Olisiko näissä kaupungeissa, tai niiden välittömässä läheisyydessä, firmoja jonne mieheni voisi hakea töihin??
Levytyökeskuksen käyttäjä
Scarlet.
4
511
Vastaukset
- hraTRUMPF
Älä kajoa Finn-Power paskaan vaihto jumittaa, leikkaa paskasti ja vie hermon mennessään.
- liianvanhaäijä
ei reikänauhakoneita ole enää...
- apinoitariittää
Kuka tahansa osaa käyttää levytyökeskusta muutaman päivän koulutuksella, joten miehesi ammattitaito on hyvin lähellä nollaa ja kilpailu puolalaisten ja virolaisten kanssa samoista työtehtävistä on raakaa. Sama juttu koneenkäyttäjillä koneistuspuolella.
- Huoltojamppa
Aika lienee ajanut ohi kysymyksestä. Vastaus olisi ollut että powerin koneita on ympäri Suomen mutta yleisesti levyala on vilkkaampaa lähemmäs länttä ja etelää tultaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275323
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1521681
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais151279- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.67958- 37839