Levytyökeskuksen käyttäjä

Scarlet.

tilanne on seuraavanlainen:

Olen itse vähän aikaa sitten valmistunut matkailupuolen restonomi ja nykyisessä kotikaupungissamme ei ole minun alani töitä. Tarkoituksemme olisikin siis suunnata jonnekin toiseen kaupunkiin, mutta kysymys kuuluukin, että minne. Tiedän, että minä olen meistä se kuka saa paremmin aikaan ja muutenkin tällaisissa suunnitteluasioissa ottaa päävastuun. Siksi nyt tätä tilannekartoitusta teenkin.

Eli siis varsinaiseen asiaan.. Mieheni on ammatiltaan koneistaja, mutta ei ole itseasiassa tehnyt päivääkään koneistajan hommia, vaan hän on valmistumisestaan (vuodesta 2004) lähtien työskennellyt Finn-Power Levytyökeskuksen käyttäjänä. Tarkoitukseni olisikin siis kartoittaa, että kuinka paljon ja missä päin Suomea on firmoja, joihin mieheni voisi hakea töihin? Tämä vaikuttaa nimittäin hyvin paljon siihen minne itse haen töihin. Olemme miettineet, että mieluisia kaupunkeja asua olisi esim. Kuopio, Lappeenranta ja Jyväskylä. Olisiko näissä kaupungeissa, tai niiden välittömässä läheisyydessä, firmoja jonne mieheni voisi hakea töihin??

4

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hraTRUMPF

Älä kajoa Finn-Power paskaan vaihto jumittaa, leikkaa paskasti ja vie hermon mennessään.

• liianvanhaäijä

ei reikänauhakoneita ole enää...

• apinoitariittää

Kuka tahansa osaa käyttää levytyökeskusta muutaman päivän koulutuksella, joten miehesi ammattitaito on hyvin lähellä nollaa ja kilpailu puolalaisten ja virolaisten kanssa samoista työtehtävistä on raakaa. Sama juttu koneenkäyttäjillä koneistuspuolella.

• Huoltojamppa

Aika lienee ajanut ohi kysymyksestä. Vastaus olisi ollut että powerin koneita on ympäri Suomen mutta yleisesti levyala on vilkkaampaa lähemmäs länttä ja etelää tultaessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3664
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1991
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1323
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1210
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1073
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1055
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1010
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe