Vaikka tää on turhaa, ei mun sydän haluu päästää irti.

brokenhearted

H, mä tiedän että mä olin vaan yks miljoonien joukossa sulle, muttakun sä olit mulle se yks miljoonasta. Mua on repinyt ja raastanut tää pohjaton ikävä, ja kyyneleetkin on lopussa. Kaikki ne muistot mitä meillä oli näkyy enää sekavan sumuverhonläpi tuskan kanssa. Mä haluisin nähdä kaiken selkeesti ja sydän iloiten mut ei, ei se vaan nyt mee niin. Sä olit syy mun hymyyn. SÄ olit syy miks mä halusin olla kaunis. Mulla on vaan kuva meistä ja se onkin kaikki mitä tästä jäi jäljelle. Mä ikävöin sua koko ajan; ja voi se olis niin helpompaa vihata sua; mut mä en voi, koska se lyhyt aika kun sä olit mun vierellä oli aikaa jolloin mä olin maailman onnellisin tyttö. Mä peitän kaiken ikävän, surun ja tuskan joka päivä tän feikin hymyn alle, koska mä tiedän että kukaan ei ymmärrä. Sä et koskaan tuu tietämään kuinka paljon muhun sattu sillä hetkellä kun sä halasit mua viimesen kerran, kävelit mä sun kainalossa ja päästit irti taakses katsomasta. Sillä hetkellä kun sä sanoit Goodbye mä tiesin kuinka tässä käy. Mä jäin yksin surun kanssa. Sä jatkoit eteenpäin mua edes muistamatta, heti seuraavia katsellen. Mä olin sulle vaan loppuunsaattamaton työ. Mä toivon että sä voisit joskus vielä rakentaa mut loppuun. Hamdin, i miss you

9

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HS2005

Moi :)

• Ohhhoh

Olipas vanha viesti, mitenhän on käynyt heille?

• veikkauspiste

Ei oo tainnu Hamdin viestiä nähdä

• HS-

Ei voi tiedä

• Tn05

Kerro jottain kuka sä oot ? Muutaman sano riittää ,
      Voi olla hankalaa juoma viesti :)

• Hs2005

Etkä vielä ehdi kertoo vaikka etu nimi?

• tuijjj

Ihana tarina ....kiitos oli sitten kirjotettu kenelle tahansa

• Punksh

Mitä se Hamdi nimi siinä teke ???

• Ehkä mä muista joku punkldm tai en tiedä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3179
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3067
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2932
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2611
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2122
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1677
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    8. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1647
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1635
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59