H, mä tiedän että mä olin vaan yks miljoonien joukossa sulle, muttakun sä olit mulle se yks miljoonasta. Mua on repinyt ja raastanut tää pohjaton ikävä, ja kyyneleetkin on lopussa. Kaikki ne muistot mitä meillä oli näkyy enää sekavan sumuverhonläpi tuskan kanssa. Mä haluisin nähdä kaiken selkeesti ja sydän iloiten mut ei, ei se vaan nyt mee niin. Sä olit syy mun hymyyn. SÄ olit syy miks mä halusin olla kaunis. Mulla on vaan kuva meistä ja se onkin kaikki mitä tästä jäi jäljelle. Mä ikävöin sua koko ajan; ja voi se olis niin helpompaa vihata sua; mut mä en voi, koska se lyhyt aika kun sä olit mun vierellä oli aikaa jolloin mä olin maailman onnellisin tyttö. Mä peitän kaiken ikävän, surun ja tuskan joka päivä tän feikin hymyn alle, koska mä tiedän että kukaan ei ymmärrä. Sä et koskaan tuu tietämään kuinka paljon muhun sattu sillä hetkellä kun sä halasit mua viimesen kerran, kävelit mä sun kainalossa ja päästit irti taakses katsomasta. Sillä hetkellä kun sä sanoit Goodbye mä tiesin kuinka tässä käy. Mä jäin yksin surun kanssa. Sä jatkoit eteenpäin mua edes muistamatta, heti seuraavia katsellen. Mä olin sulle vaan loppuunsaattamaton työ. Mä toivon että sä voisit joskus vielä rakentaa mut loppuun. Hamdin, i miss you
Vaikka tää on turhaa, ei mun sydän haluu päästää irti.
brokenhearted
9
286
Vastaukset
- HS2005
Moi :)
- Ohhhoh
Olipas vanha viesti, mitenhän on käynyt heille?
- veikkauspiste
Ei oo tainnu Hamdin viestiä nähdä
- HS-
Ei voi tiedä
- Tn05
Kerro jottain kuka sä oot ? Muutaman sano riittää ,
Voi olla hankalaa juoma viesti :) - Hs2005
Etkä vielä ehdi kertoo vaikka etu nimi?
- tuijjj
Ihana tarina ....kiitos oli sitten kirjotettu kenelle tahansa
- Punksh
Mitä se Hamdi nimi siinä teke ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438038
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 684493
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363253Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella472808Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262765- 372523
- 412076
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807