mitä mieltä olette intin partureista eli kannattaako antaa leikauttaa tukka vai kannattaako siviili parturissa käydä? intin parturi kuuleman mukaan halvempi vaihtoehto.
Vastaukset 4
- frferergwthhwh
Sodankylässä varusveijarit leikkeli itte omat tukkansa. Päivystäjältä sai tukanleikkuun konetta lainaan.
- tyttöjentukkaa
Minä leikkaan aina itse 15mm pituiseksi oman tukkani, kun tulee liian pitkäksi kun on tuollainen "trimmeri" peilin avulla vaan.
Ärsyttää tuollainen pitkä "tyttöjen tukka".
Peilin avulla jos on toimiva tuollainen kone niin helppoa. - biontcruiser
Osta oma kone 20 euroa ja leikkaa kotona, tai lainaa intistä kone ja aja sillä. Parturissa saa tietty hienon Navy SEAL / John Cena / USMC / Scout sniper letin, mutta se maksaa sen 20 euroa. Kaippa tuo ensivaikulteman antamiseen kävisi.
- Anonyymi
antaa vetääå kaljuksi vaan niin tekee poliisitkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411877Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 102888
- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12505- 78501