Väriksi uuteen

Cooperiin?

Aion tilata uuden Cooper S:n, mietityttää vaan mikä väriksi? Vaihtoehtoina loppusuoralla musta, punainen tai sininen. Mitä mieltä? Vaimoni totesi että punainen tietty...

7

1433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henry F.

Autohan saa olla ihan minkä värinen tahansa kunhan se on musta.

• Cooper S

Hyvä valinta...Samanlainen on myös tulossa.
      Vaikeaa oli päättää väri.
      Itse päädyin tumman harmaaseen (dark silver). Hyvää siinä on myös se, että sitä väriä ei saa kuin Cooper S:ään.
      Toinen vaihtoehto olisi ollut punainen.

• onnitteluni

Hyvä valinta, aivan erityisen onnistunut sävy tummasta harmaasta Minin värikartassa. Ei mikään neiti, vaan pro, kuten Cooper S:ssä pitääkin :-)

• Sami
        onnitteluni kirjoitti:

Hyvä valinta, aivan erityisen onnistunut sävy tummasta harmaasta Minin värikartassa. Ei mikään neiti, vaan pro, kuten Cooper S:ssä pitääkin :-)

itse pidän myös electric bluesta ja british racing greenistä

• red hot

Punainen kirkas väri sopii erittäin maukkaasti Miniin! Vielä jos valkoinen katto ja ralliraita konepeltiin niin nam!

Isäukolla oli 60-luvulla Mini Cooper S 1300, kirkkaan punainen ja raita konepellissä, kulki kuin tauti ja napsi muutamat pokaalit sm-maarata-ajoissa...Vielä joku päivä hankin uusikorisen Cooper S:n kunhan lakkaan köyhtymästä!

• Ex-Mini

Itse olen ollut tyytyväinen kyseiseen väriyhdistelmään. Vielä kun valkoiset aluvanteet otat, niin johan on makoisa yhdistelmä.

Onnittelut uudesta Ministä. Hyvä auto on. 2 vuotta minullakin on ollut, mutta nyt siirryin dieselpoweriin.

• Pelle-Heppu

Punainen valkoinen katto ja bonnet raidat ... olis noista mun valinta.

Omaan miniin tuli BR-Green/white bonnet-raidat ruudut kattoon. Ainakin minin katto erottuu marketin parkkialueella nyt hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      87
      4362
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      198
      3594
    3. 202
      2971
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      70
      2803
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      55
      2704
    6. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      78
      1270
    7. 60
      1236
    8. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1052
    9. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      120
      963
    10. Missä kuussa

Rakkaasi on syntynyt?
      Ikävä
      59
      958
    Aihe