Väriksi uuteen

Cooperiin?

Aion tilata uuden Cooper S:n, mietityttää vaan mikä väriksi? Vaihtoehtoina loppusuoralla musta, punainen tai sininen. Mitä mieltä? Vaimoni totesi että punainen tietty...

7

1455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henry F.

Autohan saa olla ihan minkä värinen tahansa kunhan se on musta.

• Cooper S

Hyvä valinta...Samanlainen on myös tulossa.
      Vaikeaa oli päättää väri.
      Itse päädyin tumman harmaaseen (dark silver). Hyvää siinä on myös se, että sitä väriä ei saa kuin Cooper S:ään.
      Toinen vaihtoehto olisi ollut punainen.

• onnitteluni

Hyvä valinta, aivan erityisen onnistunut sävy tummasta harmaasta Minin värikartassa. Ei mikään neiti, vaan pro, kuten Cooper S:ssä pitääkin :-)

• Sami
        onnitteluni kirjoitti:

Hyvä valinta, aivan erityisen onnistunut sävy tummasta harmaasta Minin värikartassa. Ei mikään neiti, vaan pro, kuten Cooper S:ssä pitääkin :-)

itse pidän myös electric bluesta ja british racing greenistä

• red hot

Punainen kirkas väri sopii erittäin maukkaasti Miniin! Vielä jos valkoinen katto ja ralliraita konepeltiin niin nam!

Isäukolla oli 60-luvulla Mini Cooper S 1300, kirkkaan punainen ja raita konepellissä, kulki kuin tauti ja napsi muutamat pokaalit sm-maarata-ajoissa...Vielä joku päivä hankin uusikorisen Cooper S:n kunhan lakkaan köyhtymästä!

• Ex-Mini

Itse olen ollut tyytyväinen kyseiseen väriyhdistelmään. Vielä kun valkoiset aluvanteet otat, niin johan on makoisa yhdistelmä.

Onnittelut uudesta Ministä. Hyvä auto on. 2 vuotta minullakin on ollut, mutta nyt siirryin dieselpoweriin.

• Pelle-Heppu

Punainen valkoinen katto ja bonnet raidat ... olis noista mun valinta.

Omaan miniin tuli BR-Green/white bonnet-raidat ruudut kattoon. Ainakin minin katto erottuu marketin parkkialueella nyt hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2523
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      187
      889
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      53
      723
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      642
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      48
      528
    6. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      12
      481
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      48
      467
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      54
      432
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      430
    Aihe