Tradolan Retard 200mg depottableteista kysymys

3+6

Kuinka kauan kestää suunnilleen kun vaikutukset alkavat nauttimisesta?

10

7166

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tartan

Nyt heti kirjoitat koneellesi www.laakeinfo.fi. Olet saanut nähtävästi tablettisi pimeässä kaupassa, koska kyselet täällä vaikutusta. Leikit tulella.

• Tartan

Lue erityisesti lääkkeen kohdalta kohta 2. Pimeässä kaupassa on ollut valotonta ja ehkä sinulle ei ole edes haittavaikutuksia esitelty. Jos lääkäri ei ole sinulle näitä määrännyt, älä käytä. Yliannostuksissa AINA yhteys sairaalaan, lääkäriin tai Myrkytystietokeskukseen.

• Aivosi ammun

Tarzanista on tullu Tartan,miksi?Ketipinorin takiako???

• Tramal 3x200mg/pv

Minulla ainakin alkaa vaikuttamaan noin tunnin kuluttua. Alkaa olo helpottumaan ja kivut lähtemään.

• Tartan

Kai keskustelit lääkärisi kanssa lääkkeen muista vaikutuksista? Ja myös muiden lääkkeiden yhteisvaikutuksista?

• Näin se vaa menee!

Kun luet tämän viestin olen jo ruumis

• Tartan

Älä välitä. Ei Villekään välittänyt. Olet vain siirtynyt leutoon ilmastoon. Onneksi sinulla on läppäri mukanasi. Näin yleensä tällaisissa tapauksissa tehdään. Sillä voit sitten kirjoitella minulle. Se on nyt paljon helpompaa. Kerrothan miltä sinusta tuntuu, niin voimme sitten keksiä sinulle ohjelmaa. Miten olisi harpunsoitto? Vastaathan. Maallisissa oloissa nyt sitten vähän repeloidaan ja vähän ynnäillään, no, eihän sinun tarvitse siitä tietää mitään.

• Narkki1

1-2 tuntia. Tiedäthän, että lääkkeet ovat opiaattipohjaisia ja niihin jää koukkuun salakavalasti. Niitä ei siis voi syödä kovinkaan kauaa saamatta karmeita vieroitusoireita. Vieroitusoireita ovat mm: Kylmä ja kuuma yhtäaikaa (tämä on todella inhottavaa), levottomat jalat/vedäty ja hyvin nopeasti koko kroppa (aivat kamalaa), säryt jaloissa, käsissä ja selässä (todella inhottavaa), unettomuus (ei voi nukkua, vaikka on tosi väsynyt), maha kipeä ja ripuli (ikävää ja inhottavaa), päälle vielä henkiset ja muuta mukavaa mitä ei nyt tule mieleen, kun en tällähetkellä ONNEKSI kärsi viekkareista. Olen siis subu koukussa. Toki tramaleista viekkarit ei välttäättä ole yhtä pahat, kun subusta mutta sietämättömiltä ne silti varmasti tuntuu. Nyt varmasti ajattelet, että "minä kokeilen vain tämä yhden kerran enkä sitten enää koskaan" niin minä ja moni muukin ajateltiin ja siti koukututtiin. Aina kun vedin niin vetojen piti olla viimeiset, kunnes eräänä päivänä tulikin viekkarit. Siitä päivästä lähtien olen totisesti katunut bubre kokeiluja. Kukaan ei halua olla subu nisti tai aio tulla subu nistiksi, mutta miksi meitä silti on niin paljon?

• Tartan

STT, tänään.
      *Huumeiden käyttäjät tarttuvat pelottomasti uusiin päihdyttäviin aineisiin. Vuori kertoo, että esimerkiksi lääkkeitä otetaan hengenvaarallisia määriä tuntematta niiden ominaisuuksia. Lisäksi sekoitetaan yhteensopimattomia lääkkeitä. Päihdekäyttöön päätyy Vuoren mukaan koko ajan uusia lääkkeitä. Yhtenä esimerkkinä hän mainitsee epilepsialääkkeen.
      Ennakkoluuloton kokeilu johtaa siihen, että hengenvaarallisen annoksen ottaneita ei osata hoitaa, kerrotaan Terveyden-ja hyvinvoinnin laitokselta.
      Perinteisissä huumausaineissa lääkärit tietävät, miten hoitaa yliannostustapauksia. Nyt usein nuoren kaveritkaan eivät tiedä, mitä ainetta hän on ottanut, sanoo erikoissuunnittelija Elina Kotovirta.

• Niinkun sanottu..

"älä vedä mitään jos ei pää kestä" kokeiltu on kaikenlaista jopa sinne hihaan ja koukussa ei olla eikä tarvetta vetää lisää? Koska kokeilu on kokeilu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4392
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1833
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1553
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      40
      1331
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1093
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      939
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      925
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      855
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe