Kirjallisia harrastuksia osa 1

Miller

Olin tavannut Jaanan, upean 3-kymppisen perheenäidin kesähelteillä vesipuistossa, jossa viaton jutustelumme muuttui ensin kiusoitteluksi kirjoista, seksuaaliseksi härnäykseksi ja uskalluksen koetukseksi. Ja johti lopulta nopeaan seksiin invavessassa, keskellä kirkasta päivää ja väkijoukkoja. Se oli nopein panoni ikinä, tosin esileikki altaalla oli kestänyt pitkään, mutta paljastumisen vaara sai meidät ylikiihottuneiksi. Otin Jaanan rajusti ja se oli juuri mitä hänkin halusi siinä hetkessä.

Olin antanut Jaanalle anonyymin mailiosoitteeni, ja kuukauden päästä sinne kilahti yllättävä viesti jossa Jaana kysyi olenko menossa taiteiden yöhön muutaman päivän kuluttua. Turkuun oli tulossa nimekkäitä kirjailijoita haastateltaviksi ja kun meillä on nämä yhteiset kiinnostuksen kohteet niin… Virnistykseni levisi tahtomattani kun muistin miten juttumme oli valunut navanalaisiin asioihin viimeksi, ja vaimoni heitti kysyvän katseen huoneen poikki sohvalle jossa istuin läppäri sylissäni. ”Yksi tuttu vaan kyselee olenko menossa kuuntelemaan kirjailijoita torstai-iltana kaupungille. Nyt ei Tommy Dobermann enää ole kutsulistalla.” ”Minua et ainakaan saa sinne tungokseen enää” vaimoni tuhahti ”Yksi kerta riitti sitä lajia, saat ihan keskenäsi mennä sinne”.

Klikkasin ”Vastaa” nappia ja kirjoitin: ”Kyyyllä varmaan… vaimokin patistelee minua lähtemään yksinään sinne yön syliin. Onko sinulla jotain mielessäsi?” Painoin ”Lähetä” ja surffasin tapahtuman ohjelmasivuille tutkimaan ohjelmaa.

Seuraavana päivänä postiini oli tullut viaton viesti Jaanalta jossa luki ”Kiva juttu, tavataanko illalla vaikka Kansallisessa klo 20? Aion hakea Lehtolalta nimmarin kirjaani. Siitä voi sitten jatkaa eteenpäin vaikka johonkin hämärään performanssiin. Taitaa tulla kuuma ilta!” Vastasin tulevani ja pyysin ettei hän osoittaisi tuntevansa minua liian hyvin kun kohtaamme. Vatsassani alkoi kihelmöidä mukavasti odotuksen jännityksessä. Olin viritellyt paria suunnitelmaa mielessäni ja maltoin tuskin odottaa niiden toteutusta.

Illalla kirjakaupan aulassa väkijoukko muodosti lähes läpitunkemattoman muurin, joka koostui lähinnä keski-ikäisistä ja nuoremmista naisista, miehet olivat selvä vähemmistö tässä seurakunnassa. Haastattelu oli alkanut, kiersin joukon taakse ja yritin etsiä tuttua päätä yleisössä. Pian huomasin Jaanan seisovan puoliksi pylvään takana seinän vieressä hämärässä. Hivuttauduin varovasti sinne päin eikä hän huomannut minua, joten pääsin asettumaan hänen taakseen tyhjään koloon. Jaanalla oli yllään kesämekko joka kuumassa illassa oli oiva ratkaisu. Mekko korosti hänen rintojensa kaarta ja selkä oli auki hyvin alas, enkä havainnut rintaliivien nauhoja missään. ”Erinomaista” ajattelin ja muistelin hänen rintojaan kourissani kun nain häntä takaapäin WCn lavuaaria vasten.. Itselläni alkoi jo pukkaamaan hikeä kevyestä vaatetuksestani huolimatta. Siirryin aivan Jaanan taakse mutta hän ei hämärässä tunnistanut minua vaikka olkapäämme koskivat toisiaan. Valonheittäjät oli suunnattu lavalle takaapäin ja ne sokaisivat reunoilla olevat katsojat tehokkaasti. Hivutin käteni Jaanan takapuolen tuntumaan ja hipaisin ikään kuin vahingossa hänen persettään. Hän ei liikahtanutkaan vaan kuunteli edelleen kirjailijan puhetta lavalta. Sitten laskin vasemman kourani hänen pepulleen määrätietoisesti. Hän hätkähti ja hymyili pikaisesti mutta pystyi pitämään katseensa lavalla. Jaana ei halunnut tarkistaa kuka kosketteli hänen takapuoltaan kaupan hämärässä. Tilanne oli sähköinen, hän kiihottui tuntemattoman hyväilystä yleisellä paikalla. Tämä kuuma pakkaus oli täynnä yllätyksiä! Minäkin tunsin punttini kiristyvän ja kaluni paisuvan kiihotuksesta.

0

1805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
        Ikävä
        181
        2228
      2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
        87
        1610
      3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
        Ikävä
        182
        1454
      4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
        Jämsänkoski
        14
        1304
      5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
        Tv-sarjat
        44
        1114
      6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
        Kotimaiset julkkisjuorut
        218
        1111
      7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
        Ikävä
        45
        997
      8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
        Ikävä
        98
        909
      9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
        Ikävä
        85
        845
      10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
        Ähtäri
        49
        815
      Aihe