Söderkullan kampaamo

multanen

Olemme juuri muuttaneet Söderkullaan ja nyt pitäisi päästä kampaajalla käymään. Tuossa "keskustassa" näyttäisi muutama kampaaja olevan, mutta minkähänlainen taso niissä on.. En löytänyt yhdenkään Söderkullan kampaamon nettisivuja, joten mietityttää ovatko muutenkaan ihan ajantasalla nykymaailman menosta, en haluaisi mummokampauksen kanssa marssia kampaamosta ulos ;) Onko kellään kokemuksia näistä kampaamoista?

8

5294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tervetuloa sipooseen

Voi hyvät hyssykät. Olet muuttanut maalle, ei täällä nettisivuja tarvitse. Mutta onpa hyvä että kysyt. Palvelutalo Lindassa on kampaamo joka leikkaa lapset ja vanhukset tosi nätisti. Golden Salon toimii loistavasti naisille (20-55v), Salon X tekee mummokampauksia ja on hyvä parturi. MW Eriksnäsin tiellä on nuorempia ja rohkeampia naisia varten. BW on hyvä vara-kampaaja (ellei omalta saa aikoja). Ja jokainen paikka on ystävällinen ja mukava!

Oliko tästä apua?

• mieluitenopalautettava

Kyllä minä ainakin menen Helsingin puolelle. Olen asunut siellä päin ja tiedän ne halvat kampaamot. Ei ole omaa autoa, joten bussilla kuljen. Kaikista helpoin mennä siis Helsinkiin. Keravallakin olen asunut ja siellä tiedän yhden halvahkon kampaamon.Sinnekin voisin mennä. Sinne vain joutuu menemään kahdella bussilla.
        Täällä on tosiaankin kuin maalla asuisi. Saa nyt sitten nähdä kuinka paljon "turvapaikainhakijoita" tänne asettuu. Heitä ei tänne tarvittaisi. Heille sopiva asuinalue on jossain Inarissa päin.

• Paitsi_että

Emme pidä täällä rasisteista joten voisit vaikkapa katsella myös asuntoja sieltä Helsingistä kampaamoretkilläsi.

• mieluitenonpalautettava

Muutankin pian pois.Sipoo oli minulle tosi pettymys. Täällä asuu rikasta porukkaa, joilla on oma auto. Bussimaksu on tosi kallis Helsinkiin. Ensi vuonna on tulossa vyöhykkeet, mutta silti on liian kallista mennä Helsinkiin. Äsken yritin etsiä kampaamoja, mutta ei tosiaan mitään nettisivuja ole. Ei minkäänlaista hinnastoa. Yhden kampaamon ikkunasta katsoin (en tullut katsoneeksi nimeä) hintoja. Permanentti oli 110 euroa. Tosi kallista, mutta onhan sipoolaisilla vara maksaa. En sovellu tänne rikkaiden joukkoon, joten siksi muutan. Niin ja Helsinkiin en millään ilveellä muuta, siellähän ei muita olekaan kuin "pakolaisia". Ainakin Itäkeskuksessa.
        Joka puolellahan niitä nyt on, mutta voi kuitenkin valita, onko vähän vain paljon. Muutan sellaiselle paikkakunnalle, jossa heitä on vähän. En siis muuta Helsinkiin.
        Sipoolaiset ovatkin siis suvakkeja! Suvakkeja en siedä.
        Kun muutin tähän asuntoon, ei mamuja näkynyt. Nyt heitä on muuttanut, muutama laillisesti ja paljon laittomasti. Yöllä tulevat patjojen kanssa, autot kyllä ovat Suomen rekisterissä, mutta eihän se mitään todista. Lisäksi sipoolaiset saavat pysäköidä miten sattuu. Liikenneympyrään melkein, ainakin risteysalueelle. Vaikuttaa vähän, että mikään laki ei kosketa sipoolaisia. Siksi en viihdy ja muutan pois. Joten ihan sama vaikka pysäköitte liikenneympyrään!

• hassua 1

kyllä rupes hymyilyttää.... nettisivuja,mihin niitä tarvitsee kampaamon alalla?? on se hienoa että muutaa hassuja kaupunkilaisia tänne maalle!

• kiva ja mukava

niin muakin hymyilyttää .

Sipoossa jos missä tarvitsee nettisivuja koska julkinen liikenne on yhtä vähäistä kuin vesi saharassa.

juu autollahan sitä itsekin kuljen - reilu neljä vuotta sitten etelä-osaan kuntaa muuttaneena ihan hämmästyttää se että tuo ruotsinkieli on niin pakkomielle monille- joo ja nuo sisäpiirihommelit sipoossa on sitte ihan omaa luokkaansa .

-jos sä saat karkin eteläsipoossa niin mun pitää saada nikkilään ainaskii uusi kunnantalo-

voi voi hej hej

• talikko 2
        kiva ja mukava kirjoitti:

niin muakin hymyilyttää .

Sipoossa jos missä tarvitsee nettisivuja koska julkinen liikenne on yhtä vähäistä kuin vesi saharassa.

juu autollahan sitä itsekin kuljen - reilu neljä vuotta sitten etelä-osaan kuntaa muuttaneena ihan hämmästyttää se että tuo ruotsinkieli on niin pakkomielle monille- joo ja nuo sisäpiirihommelit sipoossa on sitte ihan omaa luokkaansa .

-jos sä saat karkin eteläsipoossa niin mun pitää saada nikkilään ainaskii uusi kunnantalo-

voi voi hej hej

kiva ja mukava! kyllä sisäpiirijutut on ihan ok, se on vanhojen kuntalaisten puolella. jos esimerkiksi pieni yksityinen tie missä asuu muutama sipoolainen, kaikki hyvin.sitten sinne muuttaa joku "kaupunkilainen" niin se heti rupea vaatimaan kaikenlaista katuvaloia asfalttia,ja tässä on mun raja. naapureidn kanssa riitlemään. kyllä se vaan on niin että svenska talande folk on kohteliampia ja mukavampia!!

• Deu
        talikko 2 kirjoitti:

kiva ja mukava! kyllä sisäpiirijutut on ihan ok, se on vanhojen kuntalaisten puolella. jos esimerkiksi pieni yksityinen tie missä asuu muutama sipoolainen, kaikki hyvin.sitten sinne muuttaa joku "kaupunkilainen" niin se heti rupea vaatimaan kaikenlaista katuvaloia asfalttia,ja tässä on mun raja. naapureidn kanssa riitlemään. kyllä se vaan on niin että svenska talande folk on kohteliampia ja mukavampia!!

Ehkä ne svenska talande vanhemmat on mukavia, mutta samaa ei todellakaan voi sanoa svenskatalande nuorisosta. Hui kamala, mitä käytöstapoja niillä on!! Eihän niillä ole kasvatusta kotona vissii lainkaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe