Vitaepro kokemuksia!

pöö79

Hei!
Haluaisin kokemusperäistä tietoa Vitaeprosta. Onko joku saanut apua niskahartiajäykkyyteen aamulla ja siitä johtuvaan päänsärkyyn tms kokemuksia? Kiitos asiallisista vastauksista!

128

21497

Vastaukset

• VitaPro tuotteet ovat parempi kuin ei mitään, mutta ei läheskään niin hyviä mitä on mainostettu. VitaPro kyllä maksaa mainostamisesta suomalaisille julkkiksille muuta toimittaa tuotteet ulkomailta.
      Oiskohan VitaProssa ollut syy erään suomalaisen mainostajan heikkoihin tuloksiin edellisissä arvokisoissa?

Minä käytän nykyään monipuolisempaa kotimaista tuotetta ja oon tyytyväinen.

• Niinku mitä tuotetta käytät?

• Kaikki nuo vitamiinit ja hivenaineet saat tavallisesta ruoikavaliosta, Mainokset eivät pidä paikkaansa. Jokainen mainoksessa esiintyä elää (jollei muuta sairautta ole) sata vuotiaaksi ilman miitään keinotekoista Vtapro valmistetta, Tämä on minun mielipiteeni.

Pitää muistaa, että useimmat pillereiden vitaaminnit ovat vain vitamiinien synteettisiä (keinotekoisia) kopioita, joita nykyisin pysytytään tuottamaan teollisesti molekyylejä muuntelemalla. Oikeat, todelliset, vitamiinit tulevat luonmnosta, ei tehtaasta.

• Mene hierojalle. Siellä ne jöykkyydet lähtee.

Tuo vitaepro on ihan humpuukia kuten kaikki muukin. Ei mitään tieteellistä tutkimusta tarvita luontaistuotteista eikäö nistä sellaisia olekkaan.

• Ei ole myötähäpeälle enää mitään rajaa, kun vanha kalju ukkeli Nikke Lingell on palkattu mainostamaan Vitaepro -tuotetta. Huh, huh, jos olisin aikonut ostaa k.o. tuotetta niin nyt en ainakaan missään tapauksessa. Järkyttävä mainos! Pitääkö näitä rahapulassa olevia palkata joka paikkaan? Fiksumpiakin ihmisiä olisi varmaan löytynyt, vai kuinka? Ja rouva "leikkii" toimittajaa ilman mitään pätevyyttä.....Mia Nuutila pilasi myös maineensa teeskentelemällä Aktivia -mainoksissa eli en voi enää katsoa edes Maajussille morsian ohjelmaakaan tämän teennäisen juontajan takia. Tehdään tosi-TV formaatti, jossa määrätyille "niin kutsutuille julkkiksille" annetaan lippu ulkoavaruuteen ja mieluiten vain pelkkä meno, kiitos!
        Niin ja tuote on varmaan yhtä surkea kuin sen mainostajakin!

• Karmeaa mainontaa kirjoitti:

Ei ole myötähäpeälle enää mitään rajaa, kun vanha kalju ukkeli Nikke Lingell on palkattu mainostamaan Vitaepro -tuotetta. Huh, huh, jos olisin aikonut ostaa k.o. tuotetta niin nyt en ainakaan missään tapauksessa. Järkyttävä mainos! Pitääkö näitä rahapulassa olevia palkata joka paikkaan? Fiksumpiakin ihmisiä olisi varmaan löytynyt, vai kuinka? Ja rouva "leikkii" toimittajaa ilman mitään pätevyyttä.....Mia Nuutila pilasi myös maineensa teeskentelemällä Aktivia -mainoksissa eli en voi enää katsoa edes Maajussille morsian ohjelmaakaan tämän teennäisen juontajan takia. Tehdään tosi-TV formaatti, jossa määrätyille "niin kutsutuille julkkiksille" annetaan lippu ulkoavaruuteen ja mieluiten vain pelkkä meno, kiitos!

Samaa itse ajattelin, kun mainoksen näin.

Mutta ihminen tekee kyllä melkeen mitä vaan, jotta saa rahaa.

• Karmeaa mainontaa kirjoitti:

Ei ole myötähäpeälle enää mitään rajaa, kun vanha kalju ukkeli Nikke Lingell on palkattu mainostamaan Vitaepro -tuotetta. Huh, huh, jos olisin aikonut ostaa k.o. tuotetta niin nyt en ainakaan missään tapauksessa. Järkyttävä mainos! Pitääkö näitä rahapulassa olevia palkata joka paikkaan? Fiksumpiakin ihmisiä olisi varmaan löytynyt, vai kuinka? Ja rouva "leikkii" toimittajaa ilman mitään pätevyyttä.....Mia Nuutila pilasi myös maineensa teeskentelemällä Aktivia -mainoksissa eli en voi enää katsoa edes Maajussille morsian ohjelmaakaan tämän teennäisen juontajan takia. Tehdään tosi-TV formaatti, jossa määrätyille "niin kutsutuille julkkiksille" annetaan lippu ulkoavaruuteen ja mieluiten vain pelkkä meno, kiitos!

Toi on kyllä totta! Mutta ruåtsin teeveessä Wahlgrenin Niclas, joka on meidän Niclaksen kaima, edustaa yhtä hirveessä Vitae Pron mainoksessa tuotteen miesten märkää unta, ja mitä ruåtsi edellä niin...Meni myös allekirjoiittaneelta, niin maku tuotteeseen ja näyttelijöihin. Jos NOIN huonon mainoksen ovat väsänneet, niin eipä tunnu tuotekaan uskottavalta. En jaksanut uskoa moisiin mömmöihin ees Pertti Karppisen mainostuksella. Tarttee hakea edelleen hyvää multituotetta, joka lupaa kaikkea muuta paitsi velattomuuden..;D

• monipuolinen ruoka ja liikunta riittävät,nää hölynpöly tuotteet keventää vain kukkaron.

• se on nähty kirjoitti:

Samaa itse ajattelin, kun mainoksen näin.

Mutta ihminen tekee kyllä melkeen mitä vaan, jotta saa rahaa.

vitaeprolla paras vaikutus on ihmisillä jotka tähän uskovat eli lume vaikutus tuote ei oikeasti poista nivelkipuja eikä päranna suorituskykyä t testattu on

• rtk584 kirjoitti:

monipuolinen ruoka ja liikunta riittävät,nää hölynpöly tuotteet keventää vain kukkaron.

Ei aina riitä. Jos esim. tekee fyysisesti raskasta työtä tai urheilee paljon, on univaikeuksia ja stressiä. Olen urheillut 34 vuotta ja vaikka kuinka söisin monipuolisesti, paljon ja terveellisesti, niin veto on pois ilman lisäravinteita. Minulla kesti vuoden todella paha ylikunto, joka ei parantunut vuoden aikana ollenkaan vaikka söin terveellisesti ja lepäsin todella paljon, lepäsin ehkä liiankin paljon. Vasta kun aloin syödä ubikinolia, beta-alaniinia, alfalipoiinihappoa ja asetyyli-l-karnitiinia ja sinkkiä, niin hokkus pokkus kuntoni ja vointini on noussut henkisesti ja fyysisesti räjähdysmäisesti. VitaePro tuotteeseen en usko ollenkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei aina riitä. Jos esim. tekee fyysisesti raskasta työtä tai urheilee paljon, on univaikeuksia ja stressiä. Olen urheillut 34 vuotta ja vaikka kuinka söisin monipuolisesti, paljon ja terveellisesti, niin veto on pois ilman lisäravinteita. Minulla kesti vuoden todella paha ylikunto, joka ei parantunut vuoden aikana ollenkaan vaikka söin terveellisesti ja lepäsin todella paljon, lepäsin ehkä liiankin paljon. Vasta kun aloin syödä ubikinolia, beta-alaniinia, alfalipoiinihappoa ja asetyyli-l-karnitiinia ja sinkkiä, niin hokkus pokkus kuntoni ja vointini on noussut henkisesti ja fyysisesti räjähdysmäisesti. VitaePro tuotteeseen en usko ollenkaan.

Aivan, itse koostamalla tarpeellisen lisäravinneyhdistelmän, saa varmasti paremman tuloksen kuin Vitaeprolla. Tuohon humpuukipilleriin on laitettu pikkuisen jokaista eri tavalla vaikuttavaa aineosaa, joista ei käytännössä ole mitään hyötyä, mutta ei haittaakaan koska on niin pieni annosmäärä. Hinta on kova, joten otetaan rahat pois tyhmiltä.

• Tyhjää täynnä.

• onko kellään tietoa nostaako vitaepro maksa-arvoja?

• Söin ennen VitaeProta, mutta lopetin kun maksa-arvot nousivat huimasti. Lopetuksen jälkeen arvot palautuivat normaaliksi.

• Humpuukilla rahastusta köyhillä sairailta.
        On kerrassaan törkeää.
        MIKSI SUOMESSA SALLITAANKIN MAINOSTAA NYKYAIKANAKIN TUOLLAISTA VitaePros-HÖLYNPÖLYÄ???????????

• VitaePro 1 kapseli sisältää

Astaksantiinia 2,0 mg, Luteiinia 6,0 mg, Zeaksantiinia 1,2 mg, C-vitamiinia 100 mg , D3-vitamiinia 5 µg, E-vitamiinia 12 mg, EPA 31 mg, DHA 125 mg

Astaksantiini 2,0 mg, Luteiini 6,0 mg, Zeaksantiini 1,2 mg
      http://www.antioksidantit.com/astaksantiini/

C-vitamiini 100mg : C-vitamiini tarve on 500-1000mg / vrk (10–20% läntisestä väestöstä kärsii uusienkin tietojen mukaan yhä C-vitamiinin puutteesta, Suomessa luultavasti vielä useampi). C-vitamiinia kannattaa tankata joka päivä. C-vitamiinin puutos altistaa lukuisille eri sairauksille. Kun C-vitamiinia ei ole riittävästi, sitä ei riitä kaikkiin kehon soluihin ja kudoksiin.

D3-vitamiinia 5 µg : D-vitamiinin tarve on 50-125µg/vrk

E-vitamiinia 12 mg : Suomalaiset saavat E-vitamiinia keskimäärin riittävästi. Hyviä lähteitä ovat pähkinät, siemenet, kylmäpuristetut luomu kasviöljyt

EPA 31 mg ja DHA 125 mg : Pohjoismaiset terveysviranomaiset suosittelevat aikuisille Omega-3 rasvahappoja 1-2 grammaa päivässä eli esim. villiä lohta vähintään 150 grammaa päivässä.

Eli kapselissa niin vähän mitään ravintoaineita, jotta vaikuttaisi edes plasebon tavoin, joten täyttä humpuukia.

Juuri tällaiset tuotteet pilaavat koko luontaisen terveyden hoidon maineen, kun myydään täyttä tyhjää kalliilla hinnalla.

• Se on juuri näin eli tyhjää täynnä

• olen täysin samaa mieltä nimim. humpuukia täynnä vitaepro on todellakin täyttä humpuukia joka pilaa maineen hyviltä ja toimivilta luontaistuotteilta,tiedän koska ole käyttänyt niitä 25vuotta. siinä on liian monta ainetta samassa pillerissä joten järkikin sen sanoo että se ei voi tomia ostakaa pillereitä jossa on vain yhtä tai kork. kolmea ainetta, tulee kalliimaksi mutta hyöty on suurempi ja parempi.

• "Haisuli 1",Kerro nyt ihmeessä muillekkin niistä hyvistä ja toimivista
        tuotteista!!Miksi panttaat "kokemuksesi"????
        Ettei vaan koskenkorva?

• VitaePron käyttäjät mainos rummutuksesta päätellen, maaksavat ylivoimaiseti korkeinta mainososuutta tämän tyyppisen humpuuki pillerin ninnasta.

Olisko 94% se mainonnan osuus, eikä käyttäjien osuus kun se prosenti on jämähtänyt mainonnassa paikalleen.

• Tuotetta mainostetaan joka lehdessä ja siinä on joku urhelija vielä.

Ihan hirveetä kusetusta.

• Raaka-aineen laatu ratkaisee onko tuote hyvä vai huono, ja yleensä se näissä massamarkkinointi-tuotteissa on huono.

• Oon tuplannu annokseni.. Toimii.

• TAITAA OLLA HUMPUUKIA, KUN EIVÄT OSAA EDES OMAA NIMEÄÄN LAUSUA. LATINISTIT SANOVAT, ETTÄ PITÄISI LAUSUA VITEEPRO EIKÄ VITAPRO. SAMALLA PERIAATTEELLA Helsingissä PITÄISI OLLA CYGNAUKSENKATU EIKÄ CYGNEEUKSENKATU, JONA KADUN NIMI YLEISESTI TUNNETAAN. eHKÄ HUMPUUKIN VOISI LAUSUA MYÖS "VITA EEPRO", NIIN PAREMMIN YMMÄRRETTÄISIIN SEN TERVEYDELLINEN VAIKUTUS. VOI NIITÄ HYVIÄ URHEILIJOITA, JOTKA OVAT MOISEEN SOTKUUN SEKAANTUNEET.

• No hyvä kun ilmotit tuon meitille. Postaa seuraavan kerran ilman caps lock päällä.

• 0sku.10v kirjoitti:

No hyvä kun ilmotit tuon meitille. Postaa seuraavan kerran ilman caps lock päällä.

Sehän on vaan hyvä kun kirjoittaa isoilla kirjaimilla, niin näkee paljon paremmin lukea. 👍

• Juovukkeessa olet.

• Toiset sanoo, että vitaePro. käytöstä on hyötyä toiset sanoo ettt ei. Vitustako sen nyt varmasti tietää onko vai ei ?

• Kaikille ei toimi muutenkaan samat jutut edes oikeissa lääkkeissä ja toisille toimii hyvin myös plasebovaikutus. Kaikki ovat erilaisia.

• Sieltä!

• No jos uskot johonkin, niin voi olla hyötyä. Mutta todellisuudessahan ei Vitaeprosta hyödy mitään.

Pelkkä Hanna-Maria Seppälän mainoskasvon hyödyntäminen koko homma.

• Onkohan jollekulle käynyt niin kuin minulle että kun aloitin Vitaepron syönnin niin kaikki kolotukset ja lihaskivut ALKOIVAT. Ei kai se voi johtua siitä mutta tosi oudolta tuntuu että samaan aikaan kivut alkoivat, noin viikon syömisen jälkeen..

• Minullakin alkoivat nivelet aristamaan kun olen syönyt pari vuotta tuota valmistetta. Taidan lopettaa.

• Lääkärini kielsi kaikkien vitamiin tuotteiden käytön ilman tukimuksia. Jokainen henkilö on yksilö jolle lisäaineet tuottaa enempi haittaa kuin hyötyä, viimeaikaise tukimus tulokset sen kiistatta osittaa.

• Vitamiini, hivenaine, flavonoidi jne...

eivät ole lisäaineita.

VitaePro 1 kapseli sisältää:

Astaksantiinia 2 mg, Luteiinia 6 mg, Zeaksantiinia 1,2 mg
        http://www.antioksidantit.com/astaksantiini/

C-vitamiinia 100mg:

C-vitamiinin tarve on 500-1000mg / vrk. Uusimpien tutkimusten mukaan vähimmäistarve päivässä on 400mg. C-vitamiinia kannattaa tankata joka päivä. C-vitamiinin puutos altistaa lukuisille eri sairauksille. Kun C-vitamiinia ei ole riittävästi, sitä ei riitä kaikkiin kehon soluihin ja kudoksiin.

D3-vitamiinia 10 µg:
        D-vitamiinin todellinen tarve on 50-125µg/vrk

Seleeni 55 µg:
        Seleeni on merkittävä syöpää torjuva ja jopa syöpäsoluja tuhoava antioksidantti. Ilman riittävää seleenimäärää solun DNA altistuu jakuatumishäiriölle.
        http://personal.inet.fi/koti/remeli/seleeni.pdf

E-vitamiinia 12 mg:
        Suomalaiset saavat E-vitamiinia keskimäärin riittävästi. Hyviä lähteitä ovat: kylmäpuristetut kasviöljyt, pähkinät, avokado, siemenet, manteli, vehnänalkioöljy, tumman vihreät kasvikset ja kananmuna.

E-vitamiini on rasvaliukoinen vitamiini, joka koostuu yhdisteistä. Kahdeksan tärkeintä yhdistettä, jotka muodostavat E-vitamiiniperheen, voidaan jakaa kahteen (2) ryhmään: tokoferolit ja tokotrienolit. Kummassakin on alfa-, beta-, gamma- ja delta-aineosat. Alfatokoferoli löydettiin ensimmäisenä ja päällysmerkinnöissä ilmoitettu teho ilmoittaa ainoastaan tämän osan määrän.

Miten tunnistaa synteettinen E -vitamiini?
        Luonnollinen E-vitamiini on erittäin kallis raaka-aine, ja siksi sen keinotekoisten versioiden valmistus ja käyttö on aina ollut monille yrityksille varsin kannattavaa. Tämän vuoksi markkinoilla on useita tuotteita, jotka ovat joko 100-prosenttisesti synteettisiä tai synteettisten ja luonnollisten aineiden sekoituksia. Mikäli tuotteessa on oikea tuoteseloste on varsin helppoa päätellä, onko tuote luonnollinen vai synteettinen. Kaikki luonnollinen E-vitamiini ilmoitetaan d-alfatokoferolina. Synteettinen E-vitamiini tulee ilmoittaa tuoteselosteessa dl-alfatokoferolina. Täten îdî merkitsee luonnollista ja îdlî synteettistä E-vitamiinia.

EPA 35 mg ja DHA 90 mg:
        Suomalaisen ravitsemussuosituksen (VRN) mukaan Omega-3 rasvahappoja tulisi saada 1-2 grammaa päivässä eli esim. villiä lohta n. 150 grammaa päivässä.

Eli kapselissa on niin vähän mitään ravintoaineita, jotta vaikuttaisi edes plasebon tavoin, joten täyttä humpuukia.

Juuri tällaiset tuotteet pilaavat koko luontaisen terveyden hoidon maineen, kun myydään täyttä tyhjää kalliilla hinnalla.

• Kansainvälisissä tutkimuksissa on tullut jo selvästi esille, että Sumessa vertailu maita suuremmaksi kasvaneen vitamiini pillereiden käyttäjämäärien vuoksi meillä on muita enempi sairauksia, jotka johtuu pillereihin syötetyistä ainesosista joita ruuansulatus elimistö ei pysty käsittelemään, joka aiheuttaa maksa , verisuni ja syöpä sairauksina, jotka näkyy jo tilastoissa.

• Ootsä tuplannu annoksen... toimii!! Tana!

• Moi niskajumiin jumppa liikunta tyyny kuntoon perusravinto kuntoon eli kalaa paljon ja vihannes hedelmäpuoli kuntoon lisäravinteet pois ei tarvitse jos muuten perusasiat kunnossa ja lääkäriin jos epäilee kuluma tulehdus y.m siis höpölisäravinteet pois säästät selvää rahaa.....t ässä

• Ainut pillerien muodossa syödty tuotee mitä voi ottaa ilman lääkärin tutkimuksia on D vitamiin, sitäkin suositellaa 75 vuotta täyttäneille 20 mikrogrammaa päivässä. Muille riittää pienempi lisä pimeimpään vuodenaikaan.

• Rahat pois hölmöiltä tuote. Pitoisuudet niin pieniä että annostus pitää kertoa viidellä

• Näissä mainoksissa esiintyvät henkilöt on sen luokan kansalaisa jotka eivät syö itse puoskari tutkimusten pillereitä, vaan rahastavat oman osansa kaalliista mainoksesta.

• MInulla 50 Vitapro-kapselin käytön aikana ollut huimausta ja tasapainohäiriöitä. Aiemmin niitä ei ole 80v elinaikana ollut. Käytän Seloken 95mg ja exforge 10mg/160mg verenpainelääkettä, jonka kanssa ei vitapro tunnu sopivan. Myös lievää turvotusta on ollut.

• Jos haluaa vetää jotakin Norjalaista terveystuotetta suosittelen Möllerin kalanmaksaöljyä itse toimin näin 3-4:nä päivänä ruokalusikallinen,saa jokaisesta
      marketista eikä maksa paljon.Käytin kyllä VitaeProota parivuotta ei mitään vaikutusta.
      Olen kyllä iloinen,että julkkikset ja urheilijat ovat saaneet niin suuren avun tästä tuotteesta. ps.voisi kannattaa syöttää myös Suomen mäkijoukkueelle ainakin johtajille
      ja valmentajille.

• No, ei voi tälläista mainoskampanjaa kustantaakaan muuten kuin öljyrahoilla. Tätä, vai rikkiäkö ne Norjalaiset nauttivat. On kummaa porukkaa? Suomessa voisi laittaa tutkintapyynnön puoskarilakia esittävälle dosentti Markku Myllykankaalle Kuopioon. Kyllä pian selviää onko tässä mukana suomen terhoidon laitos vai mitä ihmettä tässä nyt oikein haetaan?

• Mikä Marrkku Myllykangas? Luulin tuntevani dosentit-

• Se onkii vissiin visentti!

Tiedoks vaan.

• Ai joo tutkin tutun miehen lääketehtaiden juoksupoika haistakoon
      paskan jos joku saa apua joistain hoidoista niin itse maksamalla
      se onnistuu ei ole veronmaksajilta pois.Ei nämä luontaishoitajat
      ole vaara lääketieteelle pillerinpyörittäjät mielestäni kyllä.
      Olen saanut apua hermoratahierojalta,perinteiseltähierojalta ja
      muutamia muita olen kokeillut maksanut aina itse eikö tämä
      ole iso säästö yhteiskunnalle.Lääkärissä kävin viimeksi noin 10v
      sitten selkä oli kipeä on koko ajan. otettiin röngenkuva lääkärin
      lausunto oli se on kulunut mikä kulunut mutta positiivinen asia
      on se,että nikamat alaselässä kasvavat kiinni eli rustottuvat
      ei ehkä satu niin paljoa mutta kankeampi olet.Haluatko särkyyn
      jotakin pärjäätkö töissä. Kiitos tämä on hyvä näin

• Miten niitä hermoratoja hierotaan? Jos on hermopinne niin onko vika radassa vai impulssissa?

• VitaePro sisältää ainesosia joita yksikään oikea lääkäri ei pillerimuodossa suosittelle käytettäväksi.

• Komppaan. Tämän tuotteen hinnasta suurin osa muodostuu ylettömästä mainonnasta.Jatkuvasti telkkarissa joku julkkis mainostaa käyttävänsä,heko heko, niin varmaan käyttää...

• Tämä tuote on täysin mainoksella myytävää humpuukia, jota ei ole lääketieellisesti edes tutkitu. Yksikään oikea lääkäri ei suosittele tämän käyttöä.

• Käytin VitaeProta kokeilupakkauksen, polvinivelvaivoihin. Kivut polvissa lisääntyivät ja hellittivät kun VitaePro kapselit loppuivat. Olin aikaisemmin käyttänyt apteekkituotetta Strong D, jossa on glukosamiinia ja D-vitamiinia. Se auttoi niveliini. Lopetin VitaePron tilauksen ja siirryn apteekkituotteisiin. En muutoinkaan pidä Vitaelabin jatkuvan tilaamisen periaatteesta!
      Mediasta lukemani mukaan koko VitaePro on huijausta ja pelkkä ravintolisä, jossa rahat menevät kankkulan kaivoon!

• Jos vaikuttaa samoin kuin esim. Marioniin ,niin en koskaan halua kokeilla. Aikamoinen lihapulla. Ja jos tuote olisi niin hyvä kuin mainostetaan niin mainontaa ei tarvittaisi ollenkaan. Puskaradio hoitaisi kyllä sen puolen..

• Vitaepro parasta ennen päivämäärä OK, mutta muissa tuotteissa on ollut usein liian lyhyt eli parasta ennen menee jo umpeen heti melkein pakkauksen tultua kotiin. Olen valittanut useaan otteeseen puhelimitse mutta mitään hyvitystä ei ole tullut, nytkin tuli immunopluspaketti ja siinä parasta ennen 9/16 eli ei ehdi edes käyttää.
      Lähetin myös kirjallisen valituksen paketin mukana pari vuotta sitten , mutta sieltä vastattiin kun soitin että sinne minne palautus menee niin eivät ymmärrä suomea. Miksi vaikka suomalaisia asiakkaita on paljon. Luottamus on mennyt myyvät vanhoja tuotteita ja nämäkin ovat aika kalliita. Nähtävästi nämä muut tuotteet eivät mene kaupaksi. Voivat vaikka laittaa vanhoja tuotteita pakettiin ja paketissa voi lukea mitä vain.
      Onko samanlaisia kokemuksia.

• Täytyy vaan ihmetellä kuinka kierous valtaa maailmaa ja siitä tehdään luvallista median kautta.Rikolliset saavat höynäytellä ihmisiä mielin määrin median välityksellä ym.

• Olen kokeillut kyseistä valmistetta ainakin viisi kertaa, parhaimmillaan n.3 kk yhtäjaksoisesti, enkä ole huomannut mitään muuta vaikutusta kuin vatsakivut ja sen pinnoteaineen maun suussa. Humpuukia mielestäni!

• Mullakin on samanlaisia kokemuksia että parastapäivä saattaa olla jo melkein mennyttä - tilasin jotain omega 3:ta. Vitaebroossa on pitkä päivämäärä mutta muissa tuotteissa lyhyet, ei taida mennä kaupaksi. Myyjät oudon vältteleviä kun soittaa.
      Tuntuu jotenkin huijaukselta kun vanhoja tuotteita pitää myydä.

• . Vitaeprosta ei voi olla mitään hyötyä, siinä on niin paljon eri aineita, (joita on tutkittu) määrät on niin pieniä. Koko pilleriä ei ole tutkittu, siksi sitä ei saa mm, apteekista, se luokitellaankin elintarvikkeisiin. Lisäravinteita ei saisi mainostaa sairauksien ehkäisyyn, eikä hoitoon, on lainvastaista, mutta sitä tehdään. Ilmeisesti mm. Marionilta keikat loppunu, niin tuleehan sen mainostamisesta jotain, ym, Karppiset ja muut. Joidenkin tuotteiden pitkissä sepostuksissahan alareunassa lukee pienellä ja Englanniksi, että ainetta ei ole tarkoitettu sairauksien ehkäisyyn ja hoitoon. Ei niitä juurikaan kukaan huomaa/ ymmärrä.

• Te tyhmät ette osaa käytää Vitaproota homeopaattisesti oikein. Sepitää laimentaa yden suhde miljoonaan, silloin se tehoaa.

• Vitaepro tulee saada hoomeopatian kanssa perusterveydenhuoltoon.

• Meidän kyläseuran kotiruoka tapahtumassa valittiin Vitaepro, tämän vuosituhannen alun mainosraha - turhakkeeksi !

• Minä sen sijaan olen ollut oikein tyytyväinen kyseiseen valmisteeseen.
      Jäsenten kolotus on loppunut ja tunnen oloni oikein terveeksi. Aion jatkaa valmisteen käyttöä. Muuten olen melko varma että tälläkin sivustolla kantaa ottavista ei ole monikaan koskaan edes kokeillut Vitaepro:ta mutta mielipiteensähän silti voi aina kertoa.

• Minäkin olen melko varma että kolotuksesi on luulosairautta.

• Minäkin olisin myyjän asialla, jos saisin kunnon mainosrahan.

• Selvinnäkijä.minäkin kirjoitti:

Minäkin olen melko varma että kolotuksesi on luulosairautta.

Ei se ole luulosairautta. SEN NIMI ON LAISKA LIHA. EI VIITSITÄ JUMPATA KÄSIPAINOILLA JA SEN JÄLKEEN VENYTELLÄ. Laiskoja lihavia akkoja

• Vitaepor myyjä tuputtaa nyt jo monivaikutteista kallista mainospilleriä uusille uunotettaville.

• Ylimainostettu Multitabs tämä Vitae pro.
      Deetä vain 15 mikrog. ja ceetä.200 mg.
      Halvempaa ostaa 100 mikrog Dee ja 500 mg C vitamiini ja omegat erikseen.
      Toki laihan mummon vitamiiniksi kelpaa mutta aikuiselle liikkujalle pitää olla vahvempaa evästä.
      C, D, omega ja magnesium. Muuta ei tartte.

• Olin minäkin mainonnan uhri ja tilasin tutustumispakkauksen! Ennen kuin olin syönyt puolet paketista, alkoivat kupeeni (keuhkojen alapäiden tienoo) aristaa ja selkä jäykistyä, kuin olisin ylirasittanut lihaksistoa. Lopetin pakkauksen nautinnan puoleenväliin päästyäni ja kuinka ollakkaan, kolmen päivän kuluttua ongelmat olivat häipyneet! Kun en tunne tuota anatomiaa kunnolla niin en tidä varmasti, mutta eiköhän siellä ole munuaiset jotka reagoivat myrkytysoirein.
        Olin operoitavana ja sain voimakasta Panacod kipulääkettä, joiden seurauksena sain samanliset oireet kahdessa vrk:ssa ja lopetettuni oireet hävisivä.

• Vta epro on tutkitusti pohjoismaiden kallein mainoksella myytävä pillerituote, jonka vuoksi tuoteen kokonaishintasta ei jää riittävää osuutta vita-riskittömän tuotteen valmistukselle.

• VitaSkeida keventää lompakon ja sitä myöten myös askelta.
      Tosin se ei paranna ostajansa tyhmyyttä mutta mitä väliä.

• Vitaeprosta tuli muutaman viikon käytön jälkeen kova särky munuaisten kohdalle ja nilkkaturvotus. Lääkärini sanoi, ettei kenenkään pitäisi käyttää ennen kuin kysyy lääkäriltä, onko esim. yhteisvaikutuksia jo käyttämäsi lääkkeiden kanssa. Itse en käytä mitään lääkkeitä, mutta ilmeisesti tuli joku allerginen reaktio. Täyttä humpuukia koko tuote!😠

• Etkö yhtään epäile lääkkeitäsi? ...

• Minä olen käyttänyt vitaproota jo monet vuodet ja on todella hyvä valmiste. Olen aamulla niin pirteä ja notkea et huh huh.. vaikka ikää on jo 60-vuotta.
      Huomaan heti, jos yksikin tabu jää ottamatta.. kokeile sinäkin..

heko heko..et kai uskonut. Vitaproo on suuri huijaus, johon monet menee lankaan. Onhan sanottu, että noin 80-prossaa uskoo mainoksiin. Loput osaa ajatella omalla järjellään.
      Jos mainoksen antamat lupaukset pitäisi paikkansa, niin toi vitaproo olisi ihme juttu .. maailman sensaatio.

Älä mene HALPAAN

• Jos haluaa ostaa edullisesti vitamiinit, mineraalit ym. niin on iHerb verkkokauppa.
      Ensimmäiseen ostoskertaan saa alennusta 5% kun käyttää siellä koodia UNO401

• Kirjoitit väärin!
        KOODI ON UUNO401
        Nyt on oikea tieto kaikille.!

• Mutta Toivo Lång Kouvolan Inkeroisista! Missä hän on? Tuntuu kovin aneemiselta, kun täälä ei ole enää psykoottisia vuodatuksia.

• Aloitin kuurin heinäkuun 4. Päivä. Nyt reilu kuukausi myöhemmin on tapahtunut ihmeitä kuten Bolt hävisi 100 m finaalin. Aamulla häiritsee kun temmi ei ota laantuakseen, hävettää muna pystyssä juosta ympäriinsä. Akat ei jätä rauhaan ja niitä minä karkuun juoksenkin. Parta kasvaa päivässä polviin ja sama rintakarvojen kanssa. Voimaa on aivan helkkarin tavalla, ei uskalla tarttua mihinkään kunnolla kun särkyy tai lentää jonnekkin. Syön siis tupla-annosta ja voin sanoa että telmii.

• Syon B-vitamiineja tubla-annoksina. Maksani virkistyi vuorokaudessa. Nyt voin taas kännätä turvallisinmielin ilman A-klinikan ja terveyskeskuksen katkaisuhoitoja!

• Hienoa Ville. Ite aloin lyömään iltaisin hepoa hihaan tuplana vielä vitaepro päälle ja uni parani 15%.

• Minä söin noin puolivuotta vitaeprota jonka yksi yliinnokas puhelinmyyjä sai mulle puoliväkisten myytyä. Ei mitään apua, mulla on ollu nivelvaivoja jo kohta 10 vuotta, nivelrikkoja ym Eipä oo ollu mitään hyvötyä, nivelet rutisee ja paukkuu yhtälailla ellei pahemminkin ja selän kolotus on jatkuvaa. Veriarvot ei oo parantuneet, rautavarastot ei oo hyvät ym. Ei kyllä voi suosotella kenellekkään!! Yhtä huuhaata!

• No sorruit sitten sinäkin tuon humpuukituotteen ostajaksi. Tuet täysillä osaltasi humpuukin myyntiä. Häpeä!

Minua pistää vihaksi se, että Suomalaiset urheiljat viitsivät osallistua tuon humpuukituottteen markkinointiin. Saavat ilmeisesti suuret korvaukset, kun latovat tutkimattomia selvyyksiä pillereistä. Rahan ahneus on sokeuttanut heidätkin totuudesta. Hävetkää!!

• Laiskat pätikät! Teidän ongelmanne on nimeltään LAISKA LIHA. Yritätte muka hoitaa itseänne syömällä mömmöjä, vaikka oikea lääke olisi VOIMAHARJOITUS ja laiskan lihan kiusaaminen. Laiskuttanne olette turmelleet terveytenne.

• Olen ikuisesti kiitollinen VitaPro:n kehittäjille ja myyjille. Olen nyt käyttänyt VitaePro:a 3 viikkoa ja kokemukset ovat ollleet mahtavia. Jo ensimmäisenä yönä sain sellasen stondiksen, että eukko ei päässyt töihin seuraavana päivänä, En minäkään. Viikon kuluttua juoksin kaksi maratonia peräkkäin ja soudin 3 x 10 km vaikka järvi oli vielä jäässä. Kolmantena viikkona väänsin elämäni suurimman tortun, jossa oli vielä kierre myötäpäivään. Ikuisesti kiitollisena...

• Kai ilmoittauduit jo Vitaepron valmistajille että olet valmis esiintymään hyvällä hinnalla seuraavassa televisiomainoksessa. Pitäisihän mainoksiin saada kunnon härmäläinen äijä eikä noita ruotsalaisia eläkeläisiä joiden puheet on äänitetty Suomeksi päälle että suomalaiseläkeläiset ymmärtäisivät osaa noin mahtavaa tuotetta.

• Hienoa kuulla muidenkin onnistumisia! Näin #metoo kampanjan aikakaudella tuo vitaepron sivuvaikutus eli todella massiivinen 24/7 erektio joka pidentää penistä jopa +3 cm on muodostunut haitaksi. Jouduin feministiryhmän takaa ajamaksi tammimarkkinoilla Kuopiossa ollessani sovittamassa karvalakkia kojulla. Päädyin satama-altaaseen pakomatkallani pelkkä karvalakki päässäni. Vitaepron siivittämänä polkaisin vauhdin altaan reunasta sukeltaen jään alle, heräsin Tallinnasta norppa kainalossa. Pari päivää ollut nyt ilman Vitamiinia ja vieroitusoireiden johdosta eläköidyn tällä päivämäärällä.

• jaa mun yksi tuttu olivän jtain lukenu että vois auttaa sen vaivoihin ensten se kävi lääkärissä ja sieltä sai tietää mikä vaivaa sit se kokeili Vitaeproota 4 kuukautta ja nyt sille tuli syöpä ei ollu ennen tuota mitään syöpää se lopetti tuotteen käytön ja sit 2-3 kuukauden päästä oli syöpä hävini sit se koili tuota tuotetta uudestaan ja taas tuli syöpä sit se lopetti sen eikä ikinä käytä sitä enkä käytä minäkään kaikki ihmiset tietenkin on erilaisia elijollakin voi auttaa mut en suosittele

• Ei syöpä tule ja mene sen perusteella mitä syö. Jos syöpädiagnoosi on tehty ja havaittu syöpäkasvain, se ei häviä vaan parhaimmillaan kasvu hidastuu tai pysähtyy, mutta aina syöpä leviää hitaammin tai nopeammin.

Vitaepron lisäainevahvuudet ovat huomattavasti vähäisempiä kuin jonkun muun monivitamiini ja hivenainetablettien, joten sen vaikutus on vähäinen.

• niin mut tietenki se käytti vitamiinejä joita lääkäri määräs siinä välillä niin nekin saatto auttaa syövän häviämiseen nyt se on ollu jo 1--3 vuotta käyttämättä vitaproota eikä sillä ole mitään syöpää mie en ainakaan suosittele tuota tuotetta en oo ite käyttäny tuota enkä käytäkkään koskaan tosiaan vielä sanon että jokaisen ihmisen keho on erin lainen eli voi vaikkuttaa erilailla eriihmisillä

• Ihmiset etsii aina helppoa ratkaisua. Monesti n. 40-50 -vuotiaat naiset voi huonosti, ylipainoa 20 kiloa, poltetaan tupakkaa, juodaan viinaa, syödään epäterveellisesti, ei liikuta.

Mutta jos minä tämän yhden pillerin otan niin varmaan olo paranee. No ei parane.

Oikeesti nyt hei:

Laihduta ihannepainoion. Älä tupakoi. Käytä alkoholia kohtuuudella. Syö terveellisesti. Harrasta kuntoliikuntaa.

Seuraus: Minähän voin hyvin.

Ihme?

Ei. Järjenkäyttöä.

Silti liian vaikeata useimmille.

• Kaikista paras keino hankkia parempi kunto ja elämä,kato mitä syöt ja liiku. Ei siihen mitään pillereitä tarvi. Laiskat nykyihmiset toivovat että pillereillä sais hoikan vartalon,lihaksia etc......

• Olet;
      paperiarkkipiispa,
      vaaravyöhyketerapia,
      hillomunkkiluostari,
      pussi.nukkeja,
      nälkäpalkkasoturi,
      paperiarkkipastori,
      siveysvyölaukku,
      Bermudan_kolmiolääke,
      muurahaiskäpykaarti,
      avaruusalusastia,
      paavin_anoppi,
      huoltovarmuuskumi,
      kyypakkausteippi,
      Pippuri-Tiina ja
      hassu_tuttuna.

Olet;
      Turva-Kassu,
      Kossuntuhooja,
      pussi_nuudeleita,
      Vappu-Regina,
      Herttoniemen_poppi,
      Lammin_Teukka,
      pallomerinorsu,
      Sundomin_kontio.

Et ole minä, minä en ole sinä.
      Nimittäin.
      Kirjoitukseni ovat aina asiallisia.
      Sinun kirjoituksesi eivät ole koskaan asiallisia.

• Kokeilein tuota Vitaeprota muutaman päivän ja sen voin sanoa että kyrpä alkoi kovenemaan entistä enemmän. Nyt on vaikeuksia jo istua bussissa kun penkki tärisee alla niin seurauksena on erittäin kova ja hankala seisokki. Pienikin vilkaisu naisihmistä kohti saa erektion aikaan. Uskokaa tai älkää, se on kiusallista. Täytän kohta 60 joten apu oli jo tarpeen mutta en uskonut saavani sitä tuosta valmisteesta.

• Miksi lääkärit eivät määrää kyseitä tuotetta, vaikka se tehoaa kaikkiin vaivoihin?
      Niin, paitsi luunmurtumiin... niitäkään se ei pahenna. Ehkä.

• Joulu alkanut. Kinkkua ja glögiä kuluu paljon. Yksi vitaepro-nappula päivässä, niin juhannuksena ole keijukaisen mitoissa. Siispä heti kauppaan hakemaan vitaeprot!

• Kyllä terveellinen ruoka on sitä parasta VitaeProota. Muistaa vaan niitä rehujakin syödä. Hedelmiä myös. Ei noista pillereistä kai mitään hyötyä ole.
      Joku niissä mainoksissa kertoi jaksavansa liikkua enemmän nykyään. No kyllähän sitä jaksaa, koska kunto nousee liikkumalla enemmän... Ei siihen kunnon kohenemiseen pillerit auta.

• Ootteko kuullu, että kun ton painaa suppona, toimii paremmin. Koittakaas oikeen!

• Apteekista saa monivitamiini purkin jossa paljon tehokkaammat ainesosat 5 eurolla 120 tabua.

• Olen syönyt nyt 2 kk Vitaeprota ja minulle ne toivat mahtavan muutoksen elämään. Olen oikeasti pirteämpi. Nivelvaivat vähenivät. Jaksan kävellä ja touhuta. Nukun paremmin. Ehkä mä olen sitten poikkeus, mutta minä aion jatkaa niiden syömistä edelleen. Uskomaton muutos. Mitään sivuvaikutuksia ei ole ollut. Ei ole muut tuotteet saaneet tällaista aikaiseksi.

• Tosi hyvin toimii minulla tuo Vitaepro.
      Olen käyttänyt sitä nyt muutaman kuukauden uskallan tosissaan suositella sitä sellaisille ihmisille, joilla on ongelmia nivelten, kipujen ja muiden juttujen kanssa, kun ihminen ei kerkeä syömään kolmea kunnollista ateriaa päivässä. Kukapa kerkeäisi?
      Tuo Vitaepron B12 -vitamiin on auttanut minua todella hyvin palattamaan normaalin elämänrytmin.
      Olen virkeä päivällä ja nukun yöt hyvin!
      Suosittelen!

• Lumelääke on. Joka haluaa uskoa vaikutukseen niin hyvä.

• Ei kannata tilata, tilauksesta ei pääse ikinä eroon. Jatkuu, jatkuu ja jatkuu vaikka lopettaisit tilauksesi. Jos kaipaat harmeja ja ikävyyksiä, niin tilaa toki.

• Pääsee eroon ihan helposti. Ilmoittaa asiakaspalveluun että lopettaa tuotteiden käytön. Sieltä voidaan vielä soittaa että miksi lopettaa tuotteiden käyttämisen. Mitään eivät lähetä jos et itse niitä tilaa. Pitää vain muistaa lopettaa tilaus.

• Rahat voi käyttää johonkin järkevämpäänkin. Mainoksen uhreja ootte.

• Siinäpä vasta asiallisia vastauksia niitä pyytäneelle aloittajalle. Tarvitsisitte kaikki vähintään käytöskoulutusta tai pitkällistä terapiaa. Taidatte olla kaikki viinalla ja tupakalla itseänne hoitavia. Tuommoista tekstiä ei luulisi aikuisten ihmisten tuottavan. Kirjoittakaa vaikka kirja " suomalaisten aggressionpurku vitsailun keinoin", älyttömimmät älynväläykset palkitaan suurin aploodein kulmakapakan kantapöydissä.

Omasta kokemuksestani voin kertoa, että VitaePro auttoi kroonisena pidettyyn vaivaan niin että pystyin palaamaan töihin kuukausien sairauslomaltani. Olen pitänyt parantumistani ihmeenä ja kertonut siitä myös muille. Itselläni tuote toimi ns. viimeisenä oljenkortena, kun mikään muu tuote tai hoito ei ollut tilannetta parantanut. Kehotankin skeptisiä kokeilemaan tuotetta viimeistään siinä vaiheessa, jotta mahdollinen vaikutus olisi todettavissa kiistattomasti. On myös muistettava että vaikutus on yksilöllinen, jollekin toiselle apu tulee jostain toisesta valmisteesta. Pystyn puhumaan vain omasta kokemuksestani.

Tuossa on moni maininnut, että vaikuttavia aineita on niin vähän, mutta samoin on homeopaattisten lääkkeiden laita. Silti niiden varaan moni jättää koko terveytensä hylkäämällä ääkärin määräämät lääkkeet.

- Olen todella pahoillani aloittajan saamista epäasiallisista vastauksista, mutta tämä tuntuu olevan keskustelupalstojen yleinen vitsaus. Siksi en yleensä täällä vieraile, taitaa edellisestä kerrasta olla useita vuosia. Meno ei ole muuttunut, joten kansan sivistystavat ovat pysyneet metsäläisten tasolla.

• Jos parantumisesi oli kiinni Vitaeprosta, olisit todennäköisesti parantunut muutenkin monipuolista ja vitamiinirikasta ruokaa syöden.

Homeopatia perustuu pitkälti siihen että potilas uskoo parantuvansa, jolloin oman ruumiin torjuntametodit käynnistyy.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos parantumisesi oli kiinni Vitaeprosta, olisit todennäköisesti parantunut muutenkin monipuolista ja vitamiinirikasta ruokaa syöden.

Homeopatia perustuu pitkälti siihen että potilas uskoo parantuvansa, jolloin oman ruumiin torjuntametodit käynnistyy.

> Homeopatia perustuu pitkälti siihen että potilas uskoo parantuvansa, jolloin oman ruumiin torjuntametodit käynnistyy.

Mitenkässe eläinten hoitaminen homeopatialla, kun ne eivät tietääksemme tiedä homeopatiasta mitään?

• Anonyymi kirjoitti:

> Homeopatia perustuu pitkälti siihen että potilas uskoo parantuvansa, jolloin oman ruumiin torjuntametodit käynnistyy.

Mitenkässe eläinten hoitaminen homeopatialla, kun ne eivät tietääksemme tiedä homeopatiasta mitään?

Siten, että ei ole tutkimuksiin perustuvaa näyttöä siitä, että yksikään eläin olisi parantunut homeopatialla.

• Hei vaan.
      Olipa hauskaa lukea tämä keskustelu läpi, kiitos siitä teille kaikille.

Olen 59 v perus ukkeli tai en nyt ihan perus mutta sinne päin, 189 cm 87 kg , helvetin hyvän näköinen ikäisekseni ja peitto lepattaa kotona ihan tarpeen mukaan niin halutessasi.

En siis tarvitse tätä ihmelääkettä tai ravintolisää muuta kuin siihen vaivaan mihin sitä mainostavatkin, eli lihas ja nivel vaivoihin.

Niska ja hartia jäykkyyteen, ylä selän arkuuteen ja käsien kipeytymisen aika ajoin jne.. Tämmöistä vaivaa ollut ja varsinkin aamuisin vaikka nukuttu hyvät yö unet, tätä jatkunut noin 1/2 vuotta.

No nyt sitten syöty 1kk näitä punaisia pillereitä ja hoplaa alle kahdessa viikossa kaikki lihaksiston arkuudet, pikku kivut ja nivel säryt on noin 90 % pois.
      Olen aikuinen mies ja voin kertoa että tässä nyt ei ole mielestäni kyse mistään plasebo vaikutuksesta ja jos on niin ihan sama, apua ollut ainakin minulle, jatkan kokeilua kuitenkin kriittisesti asiaa seuraten.

Ps viellä kun tämä parantaisi händäriäni niin olisin onnesta mykkyrässä, toisalta singelissä on vaikea petrata.

• Siinä taas yksi mainoksen uhri.

• > voin kertoa että tässä nyt ei ole mielestäni kyse mistään plasebo vaikutuksesta

Tällaista on kyllä vaikeaa todistaa ilman laajempaa tutkimusta kuin yhden henkilön osalta, mutta hyvä, että säryt ovat helpottaneet.

• Metforem ja Vitaepro eivät sovellu yhteen. Söin pelkkää Vitaeprota parivuotta, ja oloni koheni huomattavasti. Sitten pidin tauon niiden syömisessä. Minulla todettiin noin kaksi kuukautta sitten 2-tyypin diabetes, sain Metforem lääkityksen. Joillekin nämä aiheuttavat vatsavaivoja, mutta ei minulle. Tilasin Vitaeprota ja Multiprota noin kuukausi sitten. Vitaeprota syötyäni vatsani menee aivan sekaisin. Vatsani ei mennyt sekaisin kun söin pelkkää Vitaeprota ja Multiprota. Eli katson että syy on enemmän Metforemissä kuin näissä Vitaelabin tuotteissa. Yhteisvaikutus kuitenkin. Metforem lääkitystä en voi lopettaa.

• Kyseessä ei ole yhteisvaikutus vaan Metforemin sivuvaikutus (löytyy myös lääkkeen ohjelapusta jos luet sen). Varsinkin alussa metformiini aiheuttaa vatsaoireita, lähinnä ripulia ym. Haittaa voi torjua sillä että ottaa lääkkeen aterian yhteydessä ja jos pitää ottaa useamman pillerin, jakaa ne useammalle aterialle. Yleensä suolisto tottuu metformiiniin ajan kanssa ja oireet lieventyy.

Vitaeprossa on eri vaikuttavia aineita aika vähän, joten senkään vuoksi yhteisvaikutuksia ei liene kovin paljon. Itse käytän muita vahvempia vastaavia lääkkeitä, eikä nekään aiheuta Metforemin kanssa ongelmia vaikka käytänkin lähes maksimiannosta.

Tuntuu ettei Vitaepro mene enää kovin hyvin kaupaksi, koska on jouduttu lisäämään aloituspakkaukseen kaupan päälle tuon Multipron.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyseessä ei ole yhteisvaikutus vaan Metforemin sivuvaikutus (löytyy myös lääkkeen ohjelapusta jos luet sen). Varsinkin alussa metformiini aiheuttaa vatsaoireita, lähinnä ripulia ym. Haittaa voi torjua sillä että ottaa lääkkeen aterian yhteydessä ja jos pitää ottaa useamman pillerin, jakaa ne useammalle aterialle. Yleensä suolisto tottuu metformiiniin ajan kanssa ja oireet lieventyy.

Vitaeprossa on eri vaikuttavia aineita aika vähän, joten senkään vuoksi yhteisvaikutuksia ei liene kovin paljon. Itse käytän muita vahvempia vastaavia lääkkeitä, eikä nekään aiheuta Metforemin kanssa ongelmia vaikka käytänkin lähes maksimiannosta.

Tuntuu ettei Vitaepro mene enää kovin hyvin kaupaksi, koska on jouduttu lisäämään aloituspakkaukseen kaupan päälle tuon Multipron.

Itse käytin Vitaeprota pari viikkoa ja aloin saamaan finnipaiseita naamaani. Nyt olen ollut pari viikkoa käyttämättä tuotetta ja paiseoireet ovat loppuneet. Kyseessä saattaa tietenkin olla jokin yhteisvaikutuskin jonkin käyttämäni lääkkeen kanssa...

• Mul kun meinas käyä loiristi väärennetyn vitagran kaa, ois taas aihetta vaik kirjaan. Sexiperäiseen kirjaan.

• Woodoota. Uskovathan ihmiset ev. lut. tuomioihinkin. Täyttä sontaa. Ihmettelen olympia soutajan moraalia.
      Yt. Partalan niertäjä

• Meinasin tilata,auttasko tuo keuhkosairastuneelle,kovat nivelkivut ilm,homeista,työssä sairastunut..samal helpottuisi tuo kehkooire ihottumst,nenäverenvuoto,ääni pois ,käheytynyt,kuumeilu...onko kokemusta?vitabroon vaikutuksesta..

• Auttaa myyjän ja markkinoijan rahapulaan. Kokeiltuani, oikeasti ei auta mihinkään muuhun.

• mahtava tuote jota karppinen käyttää,olen leijjunut käytön jälkeen jo monta vuotta eikä yhtään niveltä enään,eikä rahaa laskuja on kyllä ulos-ottoon asti,terveiset honkanummelta,

• Erehdyin kokeilemaan puolella hinnalla tätä huijausta kuukauden. Ei haittaa eikä mitään hyötyä. Älkää kuitenkaan ostako täydellä hinnalla sillä pian teille kaupataan lisää paskaa puoleen hintaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Erehdyin kokeilemaan puolella hinnalla tätä huijausta kuukauden. Ei haittaa eikä mitään hyötyä. Älkää kuitenkaan ostako täydellä hinnalla sillä pian teille kaupataan lisää paskaa puoleen hintaan.

Mainoksissa viittaavat muiden tahojen tekemiin tutkimuksiin (esimerkiksi D-vitaamiini), tätä tuotetta ei ole ilmeisesti tutkittu lainkaan vaan perustellaan hienoja tuloksia maksettujen esiintyien käsikirjoitettuihin lausuntoihin. Monikoha noista maallikkomainostajista edes on sen nimisiä ja sieltä kotoisin mitä telkkarimainoksissa kertovat. Kate noissa pillereissä pitää olla hyvä että pystyvät maksamaan eri julkkisten esiintymispalkkioita televisiomainoksissa. Joku on tainnut kysyäkin joltain julkkikselta että käyttääkö tosiaan tuotetta ja hän on kieltänyt käyttävänsä.

Tällaisiin tarjousansoihin ei kannata haksahtaa. Sen jälkeen myyjällä on yhteystiedot ja tyrkytys jatkuu.

• Jos noihin uskoo voi saada apua, kuka mihinkin uskoo, siis tämä lume vaikutus josta puhutaan.
      Pitäis ymmärtää että joku tuossa vetää kovasti rahaa. Hyväkuntoiset urheilijat ja nuoret mainostavat, aika kummallista . Ihminen saa monipuolisesta ruuasta kaiken tarvitsemansa. Ainoastaan D -vitamiinilisää vähän suositellaan. No. jos lääkäri toteaa jonkun tarpeen niin sitä noudattaa sitten. Minä en ainakaan halua tukkia elimistöäni kaiken maailman täyteaineilla joista ei kukaan tiedä niiden haitoista. Mutta syököön joka haluaa!! Tiedän henkilön joka ei voi vastustaa mainontaa ja laittaa rahansa näihin. Ei ole sen kummoisempi ihminen kuin minäkään.Valittaa vaan enemmän vaivojaan.

• Ne kalliit tv-mainokset maksaa asiakas, moni vaan ei tajua sitä.

• Nyt mainostavat aktiivisesti että pillereitä on parannettu ja lisätty sydämeen vaikuttavia aineita. Ilmeisesti yritetään saada uusia asiakkaita kun myynti alkaa hiipumaan.

• pahempaa on jos itse ilman aihetta alkaa jotain mainoksen takin syömään.

siitä tulee riippuvaiseksi ja pian alkaa syömään toista pilleriä.

sitten tuleee ongelmia, maksa , munuaiset tms reistailee, kuka osaa ajatella
      potilaan joskus syömiä pillereitä.

• SILLÄ PARANEE PAKSUNSUOLEN SYÖPÄ. JANI KOKKIKIN ON PARANTUNUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Lopetin sillon sen tilaamisen, kun superjulkkis, nuori, kovakuntoinen, komea Leppilampi ilmestyi pitkään Vitaepro-mainokseen laulamaan ja temppuilemaan.
      Käsitin silmänräpäyksessä, että meitä hyväuskoisia kusetetaan. Ei ole ollut tuotetta ikävä.

• En kyllä muista että Mikko Leppilampi olisi esiintynyt Vitaepron mainoksissa, mutta Nicke Lignell kyllä niissä pelehti ja lauloi.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vaarallinen neuvo kansalle

Hätkähdyttävä tieto marjastajille: Jopa yli puolet yksityisteiden rajoitusmerkeistä laittomia – Asiantuntija: "Itse tehtyjä ei tarvitse noudattaa" Ra
      Maailman menoa
      318
      6108
    2. Martinan kunnioitus muita kohtaan?

Astuu kirkkoon rinnat paljaana . Just ja just peittää nännit. Hirveä myötähäpeä- kuka oikeesti kehtaa muutakuin Martina? Liian lyhyt hame! Ollaan k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      363
      3352
    3. Vihreiltä selvä viesti,jos emme saa ilmastotavotteita

läpi lähdemme tästä hallituksesta. Ja tämä tule tapahtumaan aivan varmasti koska meillä ei ole varaa toteuttaa vihreiden toivomuslista. Nyt pitäisi al
      Perussuomalaiset
      137
      2677
    4. Onko taas Stefulla ja Sofialle tilanne päällä?

Eilen niin iloisesti kilisteltiin laseja ja tänään ei kumpaakaan näy instassa..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1403