Yksinäisyys sattuu

AINA YKSIN

Alan olla jo toivoton sen suhteen että täältä Kokkolasta voisi saada ystäviä. Onko muilla Kokkolaan muualta muuttaneilla samanlaisia kokemuksia?

Olen vähän alle kolmekymppinen nainen ja minusta tuntuu että täältä on ihan mahdoton löytää ketään, joka haluaisi viettää aikaa vapaa-ajalla yhdessä ja tutustua. Olen kihloissa, en siis kaipaa parisuhdetta vaan ystävää, jonka kanssa lenkkeillä, jutella jne.

Töissä olen joitakin yrittänyt pyytää kahville ja ollut erilaisissa harrastusjutuissa mukana, mutta kukaan ei halua tutustua sen paremmin. Kahville tms. jos pyytää, niin vastaus on että "joo, joskus vois" ja siihen se sitten jää. On kurjaa kun ei ole ketään kenelle soittaa eikä puhelin koskaan soi. :( Yksinäisyys on todella kurjaa.

40

1150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokkolalainen1

Kuule. Täällä paljasjalkainen kokkolalainen, jonka ystävät ovat jääneet vähiin - siitä huolimatta, että täällä olen aina asunut. Toki niitä ystäviä on jonkin verran vuosien varrella kertynyt, mutta aika moni heistä asuu nykyään jossain muualla kuin Kokkolassa. Yksinäistä on siis minullakin, kehua ei voi :/

• Mites....?

Kiinnostaisiko salainen seksi-suhde uuden (mahdollisen ystävän) kanssa.Myös erikoisuudet käy.Vastaa nimimerkillä : kahvi mustana.

• kokkolalainen1

Aina näitä neropatteja on liikenteessä. Johan alkuperäinen kertoi olevansa parisuhteessa; onko sinulla hyvä ihminen jonkinlainen lukihäiriö?

• Lukihäiriökö ?

Kirjoitin SALAINEN.Se tarkoittaa salaista suhdetta olit sitten parisuhteessa tai et.Ymmärsitkö? Voin myös nuolla sua salaisesti jos haluat? siis puolisosi ei saa missään tapauksessa tietää salaisista orgasmeistasi,joita tulisit kokemaan kanssani.Voin myös käyttää erilaisia naamareita.Voisit istua naamallani,ratsastaa kielelläni,vain mielikuvituksesi olisi rajanani.

• No mutta, eikö
        Lukihäiriökö ? kirjoitti:

Kirjoitin SALAINEN.Se tarkoittaa salaista suhdetta olit sitten parisuhteessa tai et.Ymmärsitkö? Voin myös nuolla sua salaisesti jos haluat? siis puolisosi ei saa missään tapauksessa tietää salaisista orgasmeistasi,joita tulisit kokemaan kanssani.Voin myös käyttää erilaisia naamareita.Voisit istua naamallani,ratsastaa kielelläni,vain mielikuvituksesi olisi rajanani.

Halkokarin varatut naiset enää annakkaan?
        Joko heräsit unestasi?

• SiinäSulle
        No mutta, eikö kirjoitti:

Halkokarin varatut naiset enää annakkaan?
        Joko heräsit unestasi?

No mutta eikö: EI KUULES ANNA SINKUTKAAN HALKOKARILLA!

• Troijan hevonen
    • yksin_ilman ystävää

olen samaa mieltä ettei kokkolasta voi saada ystäviä. olen asunut useita vuosia kokkolassa enkä ole saanut yhtään ainutta ystävää. ammattikoulussa yritin mutta kouluun oli jo kerennyt tulla omat porukat ja uusia ei porukkaa huolittu. pitäisi perustaa joku paikka minne voinne voisi laittaa samalaisia ilmoituksia kun lapsena etsittiin kirjekaveria. mutta tuntuu että aina etsitään vain seurustelu seuraa eikä pelkkää ystävää. Mistähän saisi ystäviä kokkolassa?

• Lasi melooni

Täällä on myös yksi yksinäinen 40v mies taiteilija.
      Kyllähän tämä yksinäisyys on silleen ikävä asia, että ystäviä ei rahalla voi ostaa.
      No sinä et ole kuitenkaan täysin yksinäinen, kun olet kihloissa.
      Vaikeaahan sitä on johonain kaveriporukkaan uuden ihmisen päästä mukaan.
      Nythän alkaa syksyllä työväenopistolla monenlaisia kursseja eli sinne kannattaa mennä johonkin harrastus ryhmään mukaan.
      Vaikka ei heti saisikaan ystäviä, niin kyllä siellä juttukavereita aina on.
      Vielä kun illat alkaa pimenemään ja syksykin kohta tulee, niin onhan se hyvä, että olisi joku harrastus paikka, jonne voi mennä ja tavata toisia ihmisiä.

• pö+++

Jos tuntee olonsa oikein tosi yksinäiseksi on se kuitenkin loppupeleissä (kääk)tunnetila.
      Pitää olla itse aktiivinen ja hakeutua ja tunkeutua ihmisten seuraan. Jos se keskustelu on niin tärkeää. Pahimmassa tapaukssessa keskustelusta voi seurata ankaria pohdintoja mikä oli todellinen asia. Niin tai näin..

"Yksin oot sinä ihminen, kaiken keskellä yksin . Yksin syntynyt oot yksin myös lähtevä oot."... . Runoilijan sanoin.

• AINA YKSIN

Joo, kyllähän yksinäisyys on tunnetila, mutta on se myös muutakin. Ei kai kaikille oo tärkeetä, että on joku jolle voi jutella. Eikä kyse ole pelkästä keskustelusta ja pohdinnasta, vaan yhdessä tekemisestä. Tällä yhdessä tekemisellä EN TARKOITA SEKSIÄ, vaan esimerkiksi shoppailua, lenkkeilyä ja kaikkea mitä ystävän kanssa yleensä tehdään. Ja siinä sivussa on mukava rupatella ja jakaa ajatuksia. Kyllä työpaikan pippaloissa loppuillasta keskusteluissa seuraa ankaria pohdintoja ja keskustellaan viisaita. Mutta se ei ole aitoa.

Ja kyllä minä olen yrittänyt olla aktiivinen ja pyytää työkavereita kahville ja puhua heidän kanssaan, muta siihen se jää. Ei kukaan ole halunnut sen kummemmin tutustua. Eikä esimerkiksi kuntosalilla ole syntynyt sen suurempia jutteluita, vaikka olen yrittänyt aloittaa juttelua.

• kokkolassa on
        AINA YKSIN kirjoitti:

Joo, kyllähän yksinäisyys on tunnetila, mutta on se myös muutakin. Ei kai kaikille oo tärkeetä, että on joku jolle voi jutella. Eikä kyse ole pelkästä keskustelusta ja pohdinnasta, vaan yhdessä tekemisestä. Tällä yhdessä tekemisellä EN TARKOITA SEKSIÄ, vaan esimerkiksi shoppailua, lenkkeilyä ja kaikkea mitä ystävän kanssa yleensä tehdään. Ja siinä sivussa on mukava rupatella ja jakaa ajatuksia. Kyllä työpaikan pippaloissa loppuillasta keskusteluissa seuraa ankaria pohdintoja ja keskustellaan viisaita. Mutta se ei ole aitoa.

Ja kyllä minä olen yrittänyt olla aktiivinen ja pyytää työkavereita kahville ja puhua heidän kanssaan, muta siihen se jää. Ei kukaan ole halunnut sen kummemmin tutustua. Eikä esimerkiksi kuntosalilla ole syntynyt sen suurempia jutteluita, vaikka olen yrittänyt aloittaa juttelua.

Huvittaisiko sinua tutustua? Jos, niin hihkaise. Voin laittaa sinulle alkuun vaikka sähköpostiosoitteen johka voit kirjoittaa, niin voidaan aloittaa tutustelu :)

• samoin...

Samassa tilanteessa olen ja olen melkein saman ikäinenkin. Töistä / harrastuksista ei ole kavereita saanut. Olisi mahtavaa kun olisi joku jonka kanssa vois tehdä asioita ja jutella asioista... Oma mies ei ole sama asia kuin hyvä naispuolinen ystävä.

Jos kaipaat juttuseuraa ja haluat tutustua samassa tilanteessa olevaan, niin laita tänne s-postiosoitetta. Olis mukava vaihtaa jonkun kanssa ajatuksia :)

• AINA YKSIN
      • newfriends

Jos joku muukin on vielä ystävän seuraa vailla - [email protected] Itse myös kohta kolmekymppinen nainen, että jos vaikka sillä 20 - 40 haarukalla mennään. Ehkä löytyy jotain yhteistä tekemistä.

• newfriends
        newfriends kirjoitti:

Jos joku muukin on vielä ystävän seuraa vailla - [email protected] Itse myös kohta kolmekymppinen nainen, että jos vaikka sillä 20 - 40 haarukalla mennään. Ehkä löytyy jotain yhteistä tekemistä.

-siis [email protected] tietenkin. =)

• Mikä seksissä

inhottaa.Mega-orgasmi on varmasti jäänyt aikojen saatossa saamatta.Etsi rauhassa herkimmät paikat ja anna sormesi vaeltaa.

• Spykopaatti

Mene hoitoon saatanan kumipää!

• Natsi tappaja
        Spykopaatti kirjoitti:

Mene hoitoon saatanan kumipää!

Kerro nimes saatanan hintti ari huora setätäti transu niin saat nyrkki hoitoa muttet ihan perseeseen kuitenkaan vaan päähän!

• AINA YKSIN

En kylllä oivalla miten yllä oleva kommentti liittyy tähän aiheeseen. Kurjaa, miten jotku älyköt jaksaa aina kirjotella asiattomia. Yksinäisyys on kurjaa ja halusin vain herättää keskustelua siitä, josko muillakin olis samanlaisia kokemuksia. Ei se yksinäisyys mukavaa ole ja olis tosi mukavaa kun olis ystävä.

Kohta joku neropatti ilmeisesti terottaa että tämä ei oo mikään kaverinhakupalsta tai kirjottaa jotain muuta asiatonta... Mutta jos haluat aiheesta ihan oikeesti vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia, niin laita vaikka mailia.

• hips :)

Täällä yks joka laittaa mailia kunhan vaan töiltänsä kerkiää :)

• .................

Ei minullakaan ole ystäviä. Onneksi on Facebook, josta olen saanut todella ihania ystäviä - he vain asuvat kaukana toisessa maassa. Mutta silti haluaisin ystäviä, jotka asuvat lähellä ja joiden kanssa voi olla "oikeasti".

Oli minulla kavereita joskus peruskoulussa, mutta emme enää ole yhteyksissä. Sen jälkeen ei ole ollut kavereita. Olen miettinyt usein, että todellista parasta ystävää minulla ei ole ollut koskaan. Koulussa ja töissä en ole saanut kavereita. Olen jotenkin jo tottunut tähän, joten siitä on tullut jo normaalia.

Ehkä tämä on eniten oma vikani. Olen vain niin epäsosiaalinen. Lisäksi todella ujo. En edes harrasta mitään sosiaalista enkä ole kiinnostunut mistään joukkoharrastuksista. Pidän lukemisesta ja kaikesta muusta yksinäisestä. En ole enää edes yrittänyt saada kavereita. Olen jopa torjuva muita kohtaan. Olen muutenkin kehno sosiaalisissa suhteissa, mutta en silti haluaisi olla yksin.

• Veit jalat suustani

Paitsi, että nautin nykyyään yksinäisyydestäni. Seksiä tosin voisi harrastaa enemmänkin.

• Parit tapaa pareja

>>>Olen kihloissa, en siis kaipaa parisuhdetta vaan ystävää, jonka kanssa lenkkeillä, jutella jne.

• Missä?

Vastaavanlaiseen ongelmaan olen törmännyt myös kun muutin vuosi sitte tänne kokkolaan. Entisellä kotipaikkakunnalla ystäviä ja tuttavia paljon, vaa täälä on jotenki hankala tutustua toisiin ihmisiin, vaikka on sosiaalinen ja hyvin käyttäytyvä. Harrastus toimintaa ei kovin paljoa ole löytynyt jos ei normi palloiluista ja kiekkoilusta innostu. Olisi hienoa kun olisi jokin kahvila tai vastaava jossa olisi jotkut meetingit esimerkiksi. Harmittavan usein tulee menyä muualle viikonlopuiksi, kun täälä ei ole oikeen mitn löytynyt.

• mö2567

Jos vertaat itseäsi esim. työttömiin, niin olet todella hyvässä asemassa kun sulla on työkavereita. Työttömillä ei ole työkavereita eikä työpaikkakeskusteluja ollenkaan.Muutenkin voit olla onnellinen, että sulla on työpaikka, työtön on ilman kaikkea sitä ihmisten arvostusta, joka tulee vain työn kautta. Jos työssäkäyvältä työtön kysyy mitä kuuluu, on vastaus: työtä, työtä, työtä... Eipä kannata mennä utelemaan, sillä nolisti siinä käy..
      Mutta asiaan, taitaakin olla niin, että et oikein pääse työkavereitten porukoihin ja se harmittaa, kun heillä on niin kivaa (huom. ainakin näyttää siltä)

Mutta eikö se sitten riitä , että päivät pitkät saat höpötella heidän kanssaan. Kaipaatko sittenkin vielä seuraa, vaikka oot ollut työkavereitten kanssa vuorovaikutuksessa koko päivän.

Muuten, sosiaalinenkin voi olla ujo. Sellainenhenkilö, joka höpöttää alituiseen ole välttämättä sosiaalinen, vaan hänelle on itsensä esiintuominen tärkeämpää kuin toisten mielipiteet. sosiaalisuus ( = ottaa muut huomioon).

Shoppailu on maailman typerintä hommaa. Tarkoittaa sitä , että ei osteta mitään vaan haaveillaan kaikista kalliista tuotteista, joihin ei kuitenkaan ole varaa. Shoppailu on mielikuvitusmaailmaa, jota ei pitäisi jatkaa sukupolvien yli.

• ysssin

HEP!
      Saman kokenut.
      Täällä tutustuu, mutta ei saa ystäviä
      (tai ei haluu niistä tutuista sellasia eikä tutustu kivempiin)

:(

• Vendee

Täällä olisi yksi jolla ystävät hakusessa kokkolassa. Nainen, 25v. Ystävät lähteneet muualle tai muuten melkein kadonneet... Löytyykö täältä?

• Mesikämmen

Harrastus seuraa jos olet vailla niin vapaaottelu seuraa olis tarjolla? voisin opettaa muutaman tekniikan ;-)

• lily9

Laita sähköpostiosoitetta mihin voisi kirjoitella. :) Olen sinua pari vuotta vanhempi nainen jolla myös ystävät kadonneet vuosien varrella.

• gggggty

Kannattaa harkita urheiluseuroja ja harrastuksia, myös erillaisista talkoista löytyy kavereita nopeasti. Ratsastusseurat voisi olla sinulle sopivia paikkoja, tai sähly tai vaikkapa haavipallo?

• Rohkeutta vain

Olen samaa mieltä harrastustoiminnasta voisi niitä saada, ehkä jos lähistöllä naapurissa asuu joku, jota voisi käydä pyytämänsä kävelylle tai lenkille. . Sitkeästi vain. Keskipohjanmaalaiset ovat aika jätkiä tutustumaan, mutta ehkä sellainen yritteliäisyys palkitaan . . Raskastahan se on, mutta kannattaa kokeilla. . . Rohkeus varmasti palkitaan :)

• Yksin aina

Olen 40v mies ja olen vuosia käynnyt saleilla, ja myös urheilutoiminassa ollu mukana, 0 uutta tuttavuutta, en ole pitkiin aikoihin edes yrittänyt jutella kellekkään kun ei ketää varmaan mun jutustelut edes kiinnosta.

Kaippa sitä jaksaa vielä tovin elää mutta...yksin saa aina olla

• älä valehtele
        Yksin aina kirjoitti:

Olen 40v mies ja olen vuosia käynnyt saleilla, ja myös urheilutoiminassa ollu mukana, 0 uutta tuttavuutta, en ole pitkiin aikoihin edes yrittänyt jutella kellekkään kun ei ketää varmaan mun jutustelut edes kiinnosta.

Kaippa sitä jaksaa vielä tovin elää mutta...yksin saa aina olla

joo joo ihan varmast

• ystäviävailla

Hei Vendee! Laittaisitko sähköpostiosoitteen? :) Muutan Kokkolaan ensi kuussa, olisi mukava tutustua.

• Pentti Hirse...

Täällä odotetaan Tosi Miestä täyttämään tyhjä aukko elämässä ;)
      Mitä isompi täyte sitä parempi. Olen muuten kokkolan poratuin.

• Allaviärlikabra

Täällä Kokkolassa on PALJON vielä noita ns."ruotsinkielisiä" (Vaikka kieli ei oo kyllä OIKEETA ruotsia ),jotka pyörivät omissa porukoissaan,kun ovat olevinaan parempia,mitä eivät ole!
      Ns. Ruotsinkieliset ovat aikoinaan vallanneet(=ottaneet ilmatteeks) isot maa-alueet ja vauraus tottakai seuraa perintönä sukupolvelta toiselle ja sitten saaneet myös vallan silleen,että kaikki työpaikat menee ekana rukuhede-kieltä osaaville,suomekielisenä,ruotsit,englannit hallitsevana jäät toiseksi!Onse kans!
      Et noihin piireihin EI edes kannata pyrkiä,toivottavasti löydät AITOJA kivoja suomalalaisia kavereita,niissä piireissä tunnet olevasi ihminen,et mikään näitten typerien aitoa ruotsia taitamattomien aliarvioima olio! Sisäsiittoisuus muuten tekee kans tehtävänsä!Jag har bott i Stockholm ganska länge,kan inte alls förstå dom här Karlebyboende "svenskatalande" =(

• Deittaa gay!

Kokkola on täynnä hinttareita, eikä edes dildo ole naiselle parempi ystävä, kuin kivipesunkestävä HOMOMIES! Heitäkin tarvitaan - ystäviksi naisille. Muuhun niistä ei ole.

• FRIENDS 4

Toivottavasti löydät ystaviä AITOJA sellaisia! Näköjään tännekin ovat pesiytyneet kaikenmaailman kyrpä-joosepit=( ÄLÄ niistä piittaa ,sulla on oma kihlattu!
      Miehillä toinen aivolohko haarojen välissä,ainakin osalla,eivät TAJUA,että ystäviäkin voidaan olla,ei HETI naimishommat mielessä=(

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe