Virtuaalinen Martina ja Esko -ketju

Kauheet ja muhkeat

Viihteeksi kehitin tällaisen.

Koska noiden kahden elämä on hyvinkin ennalta arvattavaa ja kuin huonosta saippuasarjasta, niin voisimme keksiä kohulööppejä omasta päästämme antaaksemme ideoita oikeille käsikirjoittajille. Tarkoitus ei ole pilkata, eikä tämän ketjun jutuilla ole nimiä lukuunottamatta mitään tekemistä oikeiden henkilöiden kanssa.

Ideana on siis kirjoittaa lööppi ja sen perään kuvaus, joka vastaa lööpin sisältöä. Seuraava kirjoittaja voi jatkaa edellisen tarinaa. Ajallisesti voidaan jatkumona mennä vuosiakin nykypäivästä eteenpäin.

38

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauheet ja muhkeat

      Victoria aloitti päiväkodin. Tarhan tädit innoissaan.

      "Huumorintajuinen ja yltiösosiaalinen Victoria hurmasi heti kaikki tarhan tädit ja oli heti kaikkien paras kaveri."

      (Lainasin tämän aloituksen nimimerkiltä Padat ja kattilat)

    • Kauheet ja muhkeat

      Eskon Jenni puhuu nyt suunsa puhtaaksi: Martina on hirviö!

      Esko Eerikäisen tyttöystävä on tuohtunut tavasta, jolla Martina Aitolehti kohtelee lastaan. "Martina puhuu lapselleen pahaa isästään koko ajan ja lisäksi on aivopessyt lasta minun suhteeni. Olen kuulemma leluja takavarikoiva noita. En ole koskenutkaan Victorian barbeihin!", kertoo Jenni tuohtuneena.

    • Kauheet ja muhkeat

      Eskon silmäleikkaus epäonnistui. "En näe mitään!"

      Esko Eerikäisen silmäleikkaus ei mennyt ihan putkeen. Silmäni näkökyky on ihan sumea ja lisäksi se on tulehtunut. "En olisi antanut operoida, jos olisin tiennyt, että tämä on tällaista. Pelkään, että en pysty treenaamaan täysipainoisesti. Onneksi toinen silmä on vielä operoimatta. Toivottavasti en menetä silmää kokonaan", kertoo Esko apeana.

    • Kauheet ja muhkeat

      Martinan mitta täyttyi. "Stefan saa kuulla kunniansa!"

      Martina Aitolehti on tyrmistynyt kuullessaa avomiehensä olleen yötä ex-avovaimonsa luona. Stefan kertoi kyseessä olleen vain yömajoitus, koska hän ei ollut halunnut tuhlata rahaa taksiin ja majoituspaikka oli Martinan kotia lähempänä. "Olemme kuitenkin vielä kavereita", kertoi Stefan Hymylle hymy huulillaan.

    • tämmöne lööppi

      Martina kertoo, olin aiemmin mies!

      Lehdissä ja palstoilla on pitkään spekuloitu, miksi Martinan piirteet ovat miehiset ja viikset kasvavat komeammin kuin monella miehellä. Martina myöntää nyt, hän oli aiemmin mies. Sukupuolenvaihdoleikkaus tehtiin teini-iässä, Jylhän klinikalla Virossa. Jäänteenä miehisistä ajoista ovat juuri sitkeä viiksien kasvaminen, möreä miehinen ääni, suonikkaat kädet, paksu niska ja kaikenkaikkiaan miehiset kasvonpiirteet.

      • Etusivu uusiksi

        Lääketieteellinen ihme: Entinen mies synnytti terveen tytön!

        Suomessa on nähty ennennäkemätön ihme. Sukupuolenvaihdoksella miehestä naiseksi leikattu henkilö tuli raskaaksi ja synnytti terveen tyttövauvan.

        "Olen treenannut kovasti, jotta siemenjohtimeni kehittyivät lopulta munasarjoiksi", kertoo onnellinen äiti.


    • Rauskis mmnnmmmnnnn

      Koira söi kakaran; Hercules söi V.............................................................................

      • Huhhuh...

        Sori, mutta aika lapsellinen ja överi viestiketju. Tuollasta mielikuvitusta voisi käyttää vaikka oman elämän rakentamisessa.


      • Kauheet ja muhkeat

        Koira SÖI julkkislapsen!

        Martina Aitolehden Hercules-rottweiler näykkäisi pientä Victoria-tytärtä jalkaan.

        - Jalassa on vieläkin selvät hampaanjäljet ja melkein iho rikkoontui, kertoo Martina.

        - En ymmärrä miten tämä on mahdollista. Victoria oli vain astumassa jalallaan Herculeksen ruokakuppiin kun koira oli syömässä. Koira on yleensä ollut vihainen vain vieraille, sanoo Martina vakavana.

        - Olen selittänyt Victorialle, että pienet tyttökoirat ovat kiltimpiä. Hercules on talossa vain imagon vuoksi. Itse asiassa se on Eskon koira.

        Koiraa on Martinan mukaan rangaistu arestilla.


      • pullan alla
        Kauheet ja muhkeat kirjoitti:

        Koira SÖI julkkislapsen!

        Martina Aitolehden Hercules-rottweiler näykkäisi pientä Victoria-tytärtä jalkaan.

        - Jalassa on vieläkin selvät hampaanjäljet ja melkein iho rikkoontui, kertoo Martina.

        - En ymmärrä miten tämä on mahdollista. Victoria oli vain astumassa jalallaan Herculeksen ruokakuppiin kun koira oli syömässä. Koira on yleensä ollut vihainen vain vieraille, sanoo Martina vakavana.

        - Olen selittänyt Victorialle, että pienet tyttökoirat ovat kiltimpiä. Hercules on talossa vain imagon vuoksi. Itse asiassa se on Eskon koira.

        Koiraa on Martinan mukaan rangaistu arestilla.

        Martina Aitolehti muuttaa!

        Kiireisen keikkakesän päätteeksi Martina ja Victoria muuttavat isompaan asuntoon.
        - Lähes kaikki tavarat on pakattu. Muutamme isompaan kotiin jossa Victoria saa kaksi omaa huonetta. On se jo niin iso tyttö!
        Kaksikko jää Ruoholahteen käytännön syistä.
        - Täältä on lyhyet ja hyvät kulkuyhteydet sopimuskampaajalleni ja kynsien kunnostukseen.

        Ensi viikon lehdessä esittelyssä Martinan ja Victorian uusi koti.


    • käytä päätä

      Kumpi nyt on virtuaalimpi roskalehden kansi myyntitelineessä vai ostajan aivot ?

    • Kauheet ja muhkeat

      SOFIA RUUSILA ÄRÄHTI: JÄTTÄKÄÄ MARTINA RAUHAAN!
      Katso kuumat rantakuvat!

      Big Brother tv-sarjasta tuttu Sofia Ruusila hermostui nettikirjoitteluun.
      - Martina on mitä ihanin ihminen ja Victoria on suurenmoinen tyttö. Esko on se paha osapuoli, sanoo Sofia tomerasti.

      - Netissä on usein jopa epäilty, että minä roikuisin siellä puolustamassa Martinaa, mutta enhän minä edes lue kirjoituspalstoja! Sofia perustelee.

      • pullan alla

        Eskolla säpinää BB-kaunottaren kanssa!

        Big Brotherissa alkuvaiheessa pudonnut Sofia myöntää tapailleensa Hunks Tanssija Esko Eerikäistä.
        - Suhde on vasta alkuvaiheessa, emmekä halua edetä liian nopeasti, Sofia kertoo.
        Kaksikon välit ovat aikaisemmin olleet jäiset, kun Sofia kuului Martinan lähimpään ystäväpiiriin.
        - Tajusin miten kiero Martina todellisuudessa on. En halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä, Sofia puuskahtaa.

        Martina ja Esko eivät suostuneet kommentoimaan asiaa.


      • Kauheet ja muhkeat
        pullan alla kirjoitti:

        Eskolla säpinää BB-kaunottaren kanssa!

        Big Brotherissa alkuvaiheessa pudonnut Sofia myöntää tapailleensa Hunks Tanssija Esko Eerikäistä.
        - Suhde on vasta alkuvaiheessa, emmekä halua edetä liian nopeasti, Sofia kertoo.
        Kaksikon välit ovat aikaisemmin olleet jäiset, kun Sofia kuului Martinan lähimpään ystäväpiiriin.
        - Tajusin miten kiero Martina todellisuudessa on. En halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä, Sofia puuskahtaa.

        Martina ja Esko eivät suostuneet kommentoimaan asiaa.

        BB-Niko anelee. Tule takaisin Sofia!

        Entinen Big Brother -tähti Niko Nousiainen on tyrmistynyt kuullessaan kihlattunsa Sofia Ruusilan ja Esko Eerikäisen suhteesta.
        - En voi uskoa tätä todeksi. Tuntuu, että kaikki kaatuu päälle! Juuri kun nettikauppakin meni nurin. Hukutan murheeni tuoppiin, itkee Niko.
        - Luulin, että Sofia ei jättäisi minua niin pienestä. Esko teki likaisen tempun! Luulin häntä kaverikseni, nyyhkii Niko ääni murtuen.


      • Kauheet ja muhkeat
        pullan alla kirjoitti:

        Eskolla säpinää BB-kaunottaren kanssa!

        Big Brotherissa alkuvaiheessa pudonnut Sofia myöntää tapailleensa Hunks Tanssija Esko Eerikäistä.
        - Suhde on vasta alkuvaiheessa, emmekä halua edetä liian nopeasti, Sofia kertoo.
        Kaksikon välit ovat aikaisemmin olleet jäiset, kun Sofia kuului Martinan lähimpään ystäväpiiriin.
        - Tajusin miten kiero Martina todellisuudessa on. En halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä, Sofia puuskahtaa.

        Martina ja Esko eivät suostuneet kommentoimaan asiaa.

        Jenni Anttila rakkaastaan:
        STEFAN on unelmieni mies!

        Jenni Anttila ja Stefan Therman katsovat toisiaan rakastuneesti.
        -Tämä on ollut alusta asti yhtä onnea. Tiesin jo tiistaina, että Stefan on minulle se oikea, huokaisee Jenni.
        Stefania ei huoleta Martina Aitolehden suhtautuminen asiaan.
        - Martinalle en ole vielä kertonut, enkä aiokaan! Lukekoon lehdestä, toteaa Stefan.
        -Se kana saa tehdä mitä lystää! Stefan asuu nyt minun luonani! Jenni sanoo uhmakkaasti.


      • Kauheet ja muhkeat
        Kauheet ja muhkeat kirjoitti:

        BB-Niko anelee. Tule takaisin Sofia!

        Entinen Big Brother -tähti Niko Nousiainen on tyrmistynyt kuullessaan kihlattunsa Sofia Ruusilan ja Esko Eerikäisen suhteesta.
        - En voi uskoa tätä todeksi. Tuntuu, että kaikki kaatuu päälle! Juuri kun nettikauppakin meni nurin. Hukutan murheeni tuoppiin, itkee Niko.
        - Luulin, että Sofia ei jättäisi minua niin pienestä. Esko teki likaisen tempun! Luulin häntä kaverikseni, nyyhkii Niko ääni murtuen.

        Martina ja Niko yhdessä!

        Iskelmälaulaja Martina Aitolehti löysi uuden rakkaan taannoisen Big Brotherin voittajasta, Niko Nousiaisesta. Samoissa piireissä vuosikausia liikkuneet seurapiirijulkkikset päätyivät yhteen sattumalta.
        - Tämä on ihanaa, en ikinä olisi uskonut Nikon kiinnostuvan minusta, kertoo Martina.
        Iskelmätähti sanoo olevansa tyytyväinen valloitukseensa.
        - Olen seurannut Nikoa tosi pitkän aikaa ja toivon hänen löytävän pian arvolleen sopivaa työtä. Toisaalta hän on tosi hyvä koti-isä ja Victoriakin pitää hänestä.
        Niko kehuu myös vuolaasti rakastaan.
        - Olen aina ollut MILF-tyyppi. Tulemme hyvin toimeen Martinan tuloilla. Hittibiisi on myynyt hyvin. Minulla on työn alla joitakin sanoituksia Martinan lauluihin, kertoo Niko.


      • Anonyymi

        TÄÄLLÄ SOFIA KEHUU MARTINAA!!!


    • pulla alla

      Nyt puhuu Victoria: Lapsuuteni oli helvettiä!

      15 vuotta sitten Suomen seuratuimpiin julkkiksiin kuuluneiden Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen 16-vuotias Victoria tytär paljastaa lapsuutensa olleen traumaattinen.
      - En saanut olla lapsi. Menin heittopussina hoitopaikasta toiseen, viikosta toiseen, Victoria kertoo järkyttyneenä.
      Vuoden sijaisperheessä asunut Victoria alkaa päästä kiinni tasapainoiseen elämään.
      - En tiennyt millaista normaali perhe-elämä on, joten tässä on ollut totuttelemista. Mutta tiedän tämän olevan hyvä ratkaisu tulevaisuuteni kannalta. Olen keskittynyt kouluun ja aloittanut uuden urheilu harrastuksen.
      Sijaisperhekin on ollut tyytyväinen.
      - Victoria on älykäs ja mukava nuori. Hän on sopeutunut perheeseemme hyvin. Lähdemme ensi viikolla koko perhe aurinkolomalle etelään, Victorian sijaisvanhemmat hehkuttavat.
      - En koskaan päässyt vanhempieni mukaan ulkomaanmatkoille, joten odotan tätä innolla, Victoria kertoo iloisena.

      • 11+9

        Victoria oli jo vauvana mukana Thaimaassa. Ja lisäksi on käynyt ainakin Kolumbiassa, mikä telkassakin näytetty. Mutta muuten kyllä uskoisin, että tämän tyylistä tarinaa tullaan kertomaan lehdissä.


      • pullan alla
        11+9 kirjoitti:

        Victoria oli jo vauvana mukana Thaimaassa. Ja lisäksi on käynyt ainakin Kolumbiassa, mikä telkassakin näytetty. Mutta muuten kyllä uskoisin, että tämän tyylistä tarinaa tullaan kertomaan lehdissä.

        hehe niinhän se taiskin olla :D no fiktiivinenhän toi koko juttu oli niinkun "ohjeistuksessa" neuvottiin tekemään...


      • Kauheet ja muhkeat
        pullan alla kirjoitti:

        hehe niinhän se taiskin olla :D no fiktiivinenhän toi koko juttu oli niinkun "ohjeistuksessa" neuvottiin tekemään...

        Kirjoitelkaa muutkin! Kirjoitusten ei tarvitse välttämättä olla ajallisesti järjestyksessä. Ideana on kehitellä juonenkäänteitä lehdistöä simuloimalla ja toistemme juttuja jatkaen.

        Rohkeasti mukaan vaan! Tästä voisi tulla hauska "seurapeli" ajanvietteeksi.


    • oksduym

      Minä pidän tästä ketjusta. :)

    • jauhopärstä

      Martinan talous rempallaan!

      Martinan velkataakka kasvaa. Toukokuussa maksuhäiriömerkintöjä oli jo toista sataa. Suurin yksittäinen maksuhäiriö on summaltaan 14798 euroa ja velkojana lakiasiaintoimisto. Myös ulosotossa alkaa olla pienen kerrostaloasunnon summa, 118000euroa. Martinan ansiotulot viime vuonna olivat 2156euroa.

    • rendevuoz

      Esko kidnappasi Victorian!

      Eerikäinen, poliisi tietojen mukaan, lensi edellisellä viikolla
      lapsen kanssa Kolumbiaan ja katosi, perheensä avulla oletettavasti,
      maan viranomaisten ulottuvilta.
      Martina kommentoi, -Tämä on kamalaa, en osaa sanoa muuta kuin että
      olen järkyttynyt ja toivon näkeväni lapseni vielä joskus,
      Viranomaisten mukaan lapsi, jonka vanhempi on vienyt, on vaikeaa
      saada takaisin, sillä vanhempi joka vie lapsensa mukanaan ei syyllisty lain mukaan kidnappaukseen eikä häntä voida asettaa syytteeseen.

    • Kauheet ja muhkeat

      Martina Aitolehdellä lesbosuhde!

      Martina Aitolehti vahvistaa muuttaneensa samaan talouteen uuden rakkaansa kanssa.

      - Tämä on jännittävää. Päätin kokeilla jotakin uutta ja tällä tiellä ollaan, Martina nauraa.

      Uusi avopuoliso on 7 päivää -lehden toimittaja, joka kuitenkin haluaa pysyä jutussa tuntemattomana. Hän haluaa toistaiseksi esiintyä julkisuudessa nimimerkillä "Padat ja kattilat".

      - Martina on ollut pakkomielteeni jo kauan. En voi uskoa todeksi, että sitkeä piiritykseni tuotti viimeinkin tulosta, "Padat ja kattilat" kihertää.

      - Erityisen mielissäni olen Victorian puolesta, koska hän saa nyt kaksi äitiä, koska minusta ei ole aina ollut yhdeksi kokonaiseksi, Martina toteaa.

    • Padat ja kattilat

      Kuvitteellisten kohujulkkiskommentaattorien piirissä leviää virtuaalihuhu, jonka mukaan Suomen Madonnan, Martinan, avosuhde olisi pelkkää kulissi.

      Avioero Eskosta olisi osin julkisuustemppu, mutta siinä samassa se mahdollistaisi sen, että yksinhuoltaja Martina saisi mitattua sossusta lähes kaiken mahdollisen. Lisäksi tulisivat Eskolle tuomitut elatusmaksut, jotka nekin, jos Esko olisi maksukyvytön, pistettäisiin veronmaksajien piikkiin.

      Kummaltakaan asianosaiselta ei ole olemassa vahvistusta, mutta omaa kieltään kertoo ehkä se, ettei kumpikaan heistä ole tilannetta kiistänytkään.

      Alunperin suullisesti sovittua, ja sikäli selvää, tilannetta saattaa mutkistaa se, että myös Esko on ilmeisesti löytänyt vierelleen lohduttajan. Miten Martina sen kestää, sen näyttää tulevaisuus.

      Uskoo ken tahtoo.

      • Lööppi unohtui

        Millaisen lööpin kirjoittaisit uutisellesi?

        Jos ero olisi vain julkisuustemppu, niin miksi kumpikin seurustelee uuden kumppanin kanssa?

        Ovatko he mukana juonessa? Aika hyvä paljastus toimittajalta.


      • Padat ja kattilat
        Lööppi unohtui kirjoitti:

        Millaisen lööpin kirjoittaisit uutisellesi?

        Jos ero olisi vain julkisuustemppu, niin miksi kumpikin seurustelee uuden kumppanin kanssa?

        Ovatko he mukana juonessa? Aika hyvä paljastus toimittajalta.

        Lööpiksi vaikka: Martinan avosuhde pelkkä kulissi?!

        Ja selvitystä farssin juonesta.

        Ero olisi alunperin ollut sovittu kerrotulla tavalla: julkisuus ja hyöty.

        Pelkästä erosta ei monia lööppejä olisi herunut, joten julkisuuden maksimoimiseksi kuvioon liitettiin räväkästi Martinan uusi miessalarakas. Kaveri ei välttämättä tiennyt peiteroolistaan.

        Kaikki menikin hyvin, mutta pahaksi onneksi Esko löysi itselleen mieluista seuraa.

        Uusi odottamaton tilanne kiristi välejä. Esko kertoi, ettei suullinen sopimus pitänyt ja sekoitti jo poliisitkin asiaan.


      • Padat ja kattilat
        Padat ja kattilat kirjoitti:

        Lööpiksi vaikka: Martinan avosuhde pelkkä kulissi?!

        Ja selvitystä farssin juonesta.

        Ero olisi alunperin ollut sovittu kerrotulla tavalla: julkisuus ja hyöty.

        Pelkästä erosta ei monia lööppejä olisi herunut, joten julkisuuden maksimoimiseksi kuvioon liitettiin räväkästi Martinan uusi miessalarakas. Kaveri ei välttämättä tiennyt peiteroolistaan.

        Kaikki menikin hyvin, mutta pahaksi onneksi Esko löysi itselleen mieluista seuraa.

        Uusi odottamaton tilanne kiristi välejä. Esko kertoi, ettei suullinen sopimus pitänyt ja sekoitti jo poliisitkin asiaan.

        Jatko OT.
        Vaikka tuo on sepitettä, niin vastaavaa on tehty myös IRL.
        Kannustimena tuo etuuksien paraneminen.


    • eteen

      Ensi kesänä teatteriin päälavalle leffarooli!

      Olen pienestä pitäen näytellyt ja tykännyt esiintymisestä. Nyt minut kutsuttiin ensi vuoden suurimpaan teatteriprojektiin ja olen erittäin innoissani tästä. Olen tiennyt tämän jo jonkinaikaa, mutta nyt saan vihdoin jakaa tämän teidän kanssa. Olen todella otettu kun pääsen samalle lavalle Suomen teatteirihuippujen kanssa. Olen käynyt paljon teatterissa ja pidät teatterista tosi paljon.

      Syksyksi minulle on kaavailtu elokuvaroolia, mutta siitä kerro sitten lähempänä. Kiireinen vuosi tulossa kaikkien muiden prokkisten ohella, mutta onneksi äitini on luvannut hoitaa Vikkeä harjoitusten ajan.

    • Kauheet ja muhkeat

      Suomen euroviisuvoittaja PLAGIAATTI!

      Suomen Uuden Musiikin Kilpailun voittajan Martina Aitolehden voittanut kilpailusävelmä on paljastunut plagiaatiksi. "Sex In The Sauna" -nimellä esitetty kappale on musiikkiasiantuntijoiden mukaan lähes täydelinen kopio Army Of Lovers -yhtyeen "Sexual Revolution" -kappaleesta.

      - Minulla ei ollut hajuakaan siitä, että siinä olisi ollut lainauksia mistään muusta biisistä, minä vain lauloin mitä levy-yhtiö pyysi, kertoi pettynyt Aitolehti.

      Voittajan hylkäämisen johdosta Eurovision laulukilpailun Suomen edustajaksi lähtee toiseksi tullut Martti Vainaa & Sallitut Aineet kappaleellaan Panomies.

      STT

    • nennatili.

      Martina pääsee loppukarsintaan ja hänet äänestetään voittajaksi; vastoin kaikkia ennusteita (kuten Lordi). Martinan viihteellinen ja energinen lavashow häikäisee koko euroopan - ja Martinasta tulee uusi tähti oman musiikkinsa aralla.

    • Padat ja kattilat

      Martina hyppäsi lavalta.

      Viikonvaihteessa Tenuperän perinteisissä Kesäntappajaisissa esiintynyt kohulaulaja Martina hyppäsi kesken "There were is will, there is a road"-hittikappaleensa kunnon rock-tyyliin yleisön päälle.

      - Se oli aivan huikea kokemus, kuin benzihyppy ilman köyttä, kertoo aina energinen Martina.
      - Kaikki tapahtui aivan spontaanisti, se oli täydellinen flow-kokemus, aivan mahtavaa! Yleisö kirkui ja eli täysillä mukana.
      - Ennen esitystä hiukan jännitti, mutta kun tuttu lääkäri arvioi, että tiukka toppi kyllä suojaa silikoneja vaurioilta, päätin uskaltaa, täsmentää Martina vielä kokemustaan.

      Toimituksen tavoittama tapahtuman turvallisuusvastaava palopäällikkö Armias Taivainen kommentoi hyppyä.
      - Aluksi katsoin, että mitä he*****iä, hyppääkö se tuosta, mutta kaikki meni lopulta ihan nappiin. VPK:n pojat olivat sovitusti vastaanottamassa, eikä edes laulu katkennut missään vaiheessa.

      Martina paljastaa, että paljon muutakin spontaania on luvassa, mutta niistä lisää myöhemmin syksyllä.

    • eksje

      Mikset hanki elämää mielummin?

    • fjklglönklfgls

      Esko tuli kaapista ulos!

      Rakaistuin tulisesti Jari Sillanpäähän manikyyrissä. Rakennekynnet irtosivat Jaria suudellessa.

      Lue lisää uudessa seiskassa.

    • Anonyymi

      Löytyi yksi vanhempi.

    • Anonyymi

      On toi pitkäaikainen stalkkeri sekaisin.

    • Anonyymi

      Eskolla paremmat riipputissit. Symmetriset

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3401
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      173
      1439
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1218
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1112
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      163
      793
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      739
    Aihe