avaramielinen kämppis hakusessa helsingin kämppääni

varpui.nen

eli jos joku on yhtä vapaamielinen ja seikailun haluinen sopeutuja kuin minä niin tervetuloa kämppääni. itsellä on ollut monia monia kämppiksiä ja hauskaa on aina ollut. en etsi näkymätöntä olentoa vaan oikeaa kimppakämppäKAVERIA jonka kanssa hengailla muutenkin ja jutella ja katsoa vaikka vanhat meikit silmillä aamusarjoja ja juoda teetä yhdessä yökkärissä sohvalla. kämppä on kolmio eli tavarat mahtuu kyllä. ja kämppis on oikeutettu kaikkiin huoneisiin niin kuin minäkin :) ainoa eriainen asia tällä kertaa on se, että itsestäni on tulossa yh äiti lokakuussa. sinullakin saa toki olla lapsi! minulla on myös koira. laitankin ilmoituksen sillä mielin, että jos löytyy joku yhtä avarakatseinen ja seikkailunhaluinen ihminen, joka tälläiseen kämppään haluaa niin tulee varmasti mukavaa asua yhdessä :) kämppä siis sijaitsee itä-helsingissä ja keskustaan pääsee koska vaan 20min. kämppä on hienoksi laitettu ja täällä on mukava ilmapiiri. senpä takia ei mies kämppiksiä tällä kertaa :P sähköpostin saa pyydettäessä.

9

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klgdxmnjhkl-h

      Kuullostaa kivalta!! Millanen hinta ja mahtuisko pikkukoirakin asumaan? :)

    • klfdtmhbtklfhh
      • varpui.nen

        maili lähetetty


    • AnyaAgo

      Hei! Ootkohan vielä kämppiksen tarpeessa?
      Itse jatkan opiskelut syyskuussa vuoden tauon jälkeen ja tarvitsen kodin syyskuusta lähtien kun nykyinen vuokrasopimus päättyy. Minulla ei ole vauvaa eikä koiraa, mutta olen erittäin avaramielinen ja minulla on erittäin paljon (reilut viisi vuotta) soluasumiskokemusta. Haluankin tällä kertaa löytää nimenomaan kodin, jossa ei tarvitse lukita huoneenovia erillisillä avaimilla.
      Olen myös erittäin sosiaalinen ja hiemen ehkä siivoushullu; mutten ihan aina :) yritän kuitenkin pitää paikat suht. siistinä;
      jos olet siis vielä kämppiksen tarpeessa; ota yhteyttä! ja laithan mikä on kuukausivuokra;
      Ja kiitti etukäteen!
      -Anna

    • varpui.nen

      hei laitan viestiä :)

    • nainen 25

      laita meiliä minulle myös,niin voimme nähdä ja sopia kaikesta. asun tällä hetkellä myllypurossa. [email protected]

    • varpui.nen

      edelleen etsinät käynnissä" vuokra siis 350e 20e vesi per nenä. ja 64,5 neliötä!

      • krizuh

        olen muuttamassa jyväskylästä pääkaupunki seudulle nyt syyskuussa ja tarvitsisin asunnon. Ja kämppis tulisi tietenkin halvemmaksi =)
        Tulen yleensä toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, ja ilmoituksesi kuulosti kiinnostavalta !

        jos et ole vielä kämppäkaveria löytänyt niin ota yhteyttä: [email protected]


      • pomovaan
        krizuh kirjoitti:

        olen muuttamassa jyväskylästä pääkaupunki seudulle nyt syyskuussa ja tarvitsisin asunnon. Ja kämppis tulisi tietenkin halvemmaksi =)
        Tulen yleensä toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, ja ilmoituksesi kuulosti kiinnostavalta !

        jos et ole vielä kämppäkaveria löytänyt niin ota yhteyttä: [email protected]

        Avarakatseinen , ei miehiä hmm mihin se avarakatseisuus joutui ?
        Ei mitään henkilökohtaista vaan päivän ajatus siitä ollaanko vai ei ja mitä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      654
      4814
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3519
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3241
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      169
      2498
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2329
    6. 255
      1899
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1467
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1363
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1359
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe