eli jos joku on yhtä vapaamielinen ja seikailun haluinen sopeutuja kuin minä niin tervetuloa kämppääni. itsellä on ollut monia monia kämppiksiä ja hauskaa on aina ollut. en etsi näkymätöntä olentoa vaan oikeaa kimppakämppäKAVERIA jonka kanssa hengailla muutenkin ja jutella ja katsoa vaikka vanhat meikit silmillä aamusarjoja ja juoda teetä yhdessä yökkärissä sohvalla. kämppä on kolmio eli tavarat mahtuu kyllä. ja kämppis on oikeutettu kaikkiin huoneisiin niin kuin minäkin :) ainoa eriainen asia tällä kertaa on se, että itsestäni on tulossa yh äiti lokakuussa. sinullakin saa toki olla lapsi! minulla on myös koira. laitankin ilmoituksen sillä mielin, että jos löytyy joku yhtä avarakatseinen ja seikkailunhaluinen ihminen, joka tälläiseen kämppään haluaa niin tulee varmasti mukavaa asua yhdessä :) kämppä siis sijaitsee itä-helsingissä ja keskustaan pääsee koska vaan 20min. kämppä on hienoksi laitettu ja täällä on mukava ilmapiiri. senpä takia ei mies kämppiksiä tällä kertaa :P sähköpostin saa pyydettäessä.
avaramielinen kämppis hakusessa helsingin kämppääni
9
550
Vastaukset
- klgdxmnjhkl-h
Kuullostaa kivalta!! Millanen hinta ja mahtuisko pikkukoirakin asumaan? :)
- klfdtmhbtklfhh
jos mahtuis pistä mailii [email protected]
- varpui.nen
maili lähetetty
- AnyaAgo
Hei! Ootkohan vielä kämppiksen tarpeessa?
Itse jatkan opiskelut syyskuussa vuoden tauon jälkeen ja tarvitsen kodin syyskuusta lähtien kun nykyinen vuokrasopimus päättyy. Minulla ei ole vauvaa eikä koiraa, mutta olen erittäin avaramielinen ja minulla on erittäin paljon (reilut viisi vuotta) soluasumiskokemusta. Haluankin tällä kertaa löytää nimenomaan kodin, jossa ei tarvitse lukita huoneenovia erillisillä avaimilla.
Olen myös erittäin sosiaalinen ja hiemen ehkä siivoushullu; mutten ihan aina :) yritän kuitenkin pitää paikat suht. siistinä;
jos olet siis vielä kämppiksen tarpeessa; ota yhteyttä! ja laithan mikä on kuukausivuokra;
Ja kiitti etukäteen!
-Anna - varpui.nen
hei laitan viestiä :)
- nainen 25
laita meiliä minulle myös,niin voimme nähdä ja sopia kaikesta. asun tällä hetkellä myllypurossa. [email protected]
- varpui.nen
edelleen etsinät käynnissä" vuokra siis 350e 20e vesi per nenä. ja 64,5 neliötä!
- krizuh
olen muuttamassa jyväskylästä pääkaupunki seudulle nyt syyskuussa ja tarvitsisin asunnon. Ja kämppis tulisi tietenkin halvemmaksi =)
Tulen yleensä toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, ja ilmoituksesi kuulosti kiinnostavalta !
jos et ole vielä kämppäkaveria löytänyt niin ota yhteyttä: [email protected] - pomovaan
krizuh kirjoitti:
olen muuttamassa jyväskylästä pääkaupunki seudulle nyt syyskuussa ja tarvitsisin asunnon. Ja kämppis tulisi tietenkin halvemmaksi =)
Tulen yleensä toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, ja ilmoituksesi kuulosti kiinnostavalta !
jos et ole vielä kämppäkaveria löytänyt niin ota yhteyttä: [email protected]Avarakatseinen , ei miehiä hmm mihin se avarakatseisuus joutui ?
Ei mitään henkilökohtaista vaan päivän ajatus siitä ollaanko vai ei ja mitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808