avaramielinen kämppis hakusessa helsingin kämppääni

varpui.nen

eli jos joku on yhtä vapaamielinen ja seikailun haluinen sopeutuja kuin minä niin tervetuloa kämppääni. itsellä on ollut monia monia kämppiksiä ja hauskaa on aina ollut. en etsi näkymätöntä olentoa vaan oikeaa kimppakämppäKAVERIA jonka kanssa hengailla muutenkin ja jutella ja katsoa vaikka vanhat meikit silmillä aamusarjoja ja juoda teetä yhdessä yökkärissä sohvalla. kämppä on kolmio eli tavarat mahtuu kyllä. ja kämppis on oikeutettu kaikkiin huoneisiin niin kuin minäkin :) ainoa eriainen asia tällä kertaa on se, että itsestäni on tulossa yh äiti lokakuussa. sinullakin saa toki olla lapsi! minulla on myös koira. laitankin ilmoituksen sillä mielin, että jos löytyy joku yhtä avarakatseinen ja seikkailunhaluinen ihminen, joka tälläiseen kämppään haluaa niin tulee varmasti mukavaa asua yhdessä :) kämppä siis sijaitsee itä-helsingissä ja keskustaan pääsee koska vaan 20min. kämppä on hienoksi laitettu ja täällä on mukava ilmapiiri. senpä takia ei mies kämppiksiä tällä kertaa :P sähköpostin saa pyydettäessä.

9

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klgdxmnjhkl-h

Kuullostaa kivalta!! Millanen hinta ja mahtuisko pikkukoirakin asumaan? :)

• klfdtmhbtklfhh
      • varpui.nen

maili lähetetty

• AnyaAgo

Hei! Ootkohan vielä kämppiksen tarpeessa?
      Itse jatkan opiskelut syyskuussa vuoden tauon jälkeen ja tarvitsen kodin syyskuusta lähtien kun nykyinen vuokrasopimus päättyy. Minulla ei ole vauvaa eikä koiraa, mutta olen erittäin avaramielinen ja minulla on erittäin paljon (reilut viisi vuotta) soluasumiskokemusta. Haluankin tällä kertaa löytää nimenomaan kodin, jossa ei tarvitse lukita huoneenovia erillisillä avaimilla.
      Olen myös erittäin sosiaalinen ja hiemen ehkä siivoushullu; mutten ihan aina :) yritän kuitenkin pitää paikat suht. siistinä;
      jos olet siis vielä kämppiksen tarpeessa; ota yhteyttä! ja laithan mikä on kuukausivuokra;
      Ja kiitti etukäteen!
      -Anna

• varpui.nen

hei laitan viestiä :)

• nainen 25

laita meiliä minulle myös,niin voimme nähdä ja sopia kaikesta. asun tällä hetkellä myllypurossa. [email protected]

• varpui.nen

edelleen etsinät käynnissä" vuokra siis 350e 20e vesi per nenä. ja 64,5 neliötä!

• krizuh

olen muuttamassa jyväskylästä pääkaupunki seudulle nyt syyskuussa ja tarvitsisin asunnon. Ja kämppis tulisi tietenkin halvemmaksi =)
        Tulen yleensä toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, ja ilmoituksesi kuulosti kiinnostavalta !

jos et ole vielä kämppäkaveria löytänyt niin ota yhteyttä: [email protected]

• pomovaan
        krizuh kirjoitti:

olen muuttamassa jyväskylästä pääkaupunki seudulle nyt syyskuussa ja tarvitsisin asunnon. Ja kämppis tulisi tietenkin halvemmaksi =)
        Tulen yleensä toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, ja ilmoituksesi kuulosti kiinnostavalta !

jos et ole vielä kämppäkaveria löytänyt niin ota yhteyttä: [email protected]

Avarakatseinen , ei miehiä hmm mihin se avarakatseisuus joutui ?
        Ei mitään henkilökohtaista vaan päivän ajatus siitä ollaanko vai ei ja mitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109