Onko seksikäs mies aina homo?

Arvaa ellet tiedä

Joskus -70-luvulla miehetkin pukeutuivat seksikkäästi. Oli tiukkaa housua, paitaa, pitkää, mutta siistiä tukkalaitetta, värikkäitä vaatteita, joita vaihdetiin usein jne. Pannassa olivat jokapaikan beesväriset kuteet ja lököttävät ukkopöksyt sekä kolme numeroa liian suuret paidat ym. Pipo oli mitä epämuodikkain varuste kenellä tahansa, sitä käyttivät vain tosi juntit ja vain talvella. Mutta entäs nyt?

Jos mies käyttää tiukkoja housuja ja sopivaa paitaa, kirkkaita värejä, pitkää siistiä tukkaa ja on muutenkin huoliteltu, hänet luokitellaan homoksi tai ainakin biseksuaaliksi. Miksi ? Tyydyttääkö siis suomalaista naista vain epäsiisti, ukkopöksyinen Uuno Turhis beesvärisine takkeineen? Sellainenko on miehinen mies - puusta juuri alas laskeutunut - vieläkin? Voisiko olla niin,että Spede oli karmean oikeassa luodessaan Uuno Turhapuron hahmon? Että se olisikin todellisuutta - tänään? Uunohan oli varsinainen naistenmies, numero uno.

Jos siisti ja huoliteltu, seksikäs mies luokitellaan usein homoseksuaaliksi eli ei naisista kiinnostuneeksi, onko kyseessä ilmiö, jossa miestä kiinnostaa huoliteltu mies, mutta naista vain apinamies? Mitä se kertoo naisista?

46

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpsinpöpsin

Onko siisti huoliteltu nainen lesbo?

Ihan puppua koko kertomasi tarina.
      Minun mielestäni.

• ???*

Melko selvästi ohjaisin sinua kysymään tätä tuolta nuorten osiosta, sieltä saat päivitettyä tietoa, meitä ei moniakaan kiinnostaa Uunot eikä tällätyt.
      Me olemme jo niin omiin näkemyksiimme tottuneetr ettei hetkauta , siisti on aina miellyttävä piirre yleensäkin ihmisessä.
      Ihan en allekirjoita hyväksymistäni, meikkaaviin ja koristeltuihin miehiin, mutta totean etteihän mielipiteelläni ole merkitystä, olkoon nuorempien naisten huolena :))

• bessie*

Missä ihmeessä elit 70-luvulla, ja missä ihmeessä elät nyt?

Omalta kohdaltani voin varmuudella sanoa, että mies jota olen pitänyt seksikkäänä, ei ole koskaan, ikinä, osoittautunut homoksi.

En taida yleensä juurikaan ajatella, onko joku homo vai hetero, puhumattakaan että noin yksinkertaista luokittelua soveltaisin. Tietysti joskus käväisee jonkun henkilön kohdalla mielessä, että olisikohan, mutta ei nyt todellakaan siistin ja huolitellun olemuksen perusteella, hyvänen aika.
      Seksikkäänä en pidä ketään vain ulkonäön perusteella, vaikka silläkin on merkitystä.
      Riikinkukkomainen, ulkonäköönsä paljon huomiota kiinnittävä mies ei minusta yleensä ole seksikäs, vaikka en homona häntä pitäisikään.

• Ei kai seksikkyyskään vaatetuksesta ja jostain ulkonaisesta ole kiinni. Se kumpuaa jostain sisältä, jos sitä on. Paremminkin näkyy silmistä, eleistä ...

• Uunottaja

Se homottelu saattaa kummuta sieltä sisäisestä kateudesta. Homofoobikot ovat yleensä vähemmän hyvännäköisiä, likaisia, kaljamahaisia ja hienhajuisia örkkejä. Kateuksissaan nimittelevät siistejä puhtaita uroksia hinureiksi.

Toinen syy voi olla pelko läheisen, esim. veljen tai lapsen uskaltautumisesta julkihomoksi. Voimakkaalla kielteisellä asennoitumisella hän saattaa saada pelkonsa kohteen pysymään edelleen kaapissaan.

Uuno-verkkopaita vain naisille ilman rinuleita =D

• meeriamanda

Pitkään ravintolassa aikanaan työskenneenä oli melko selviö et poikaviinurit ...kuten heitä silloin nimitettiin olivat homoja. Entä sitten? Ihan loisto työkavereita olivatkin.
      He todella huolehtivat ulkoisesta lookistaan ihan eritavoin, entä sitten?

Olemme kukin luojamme aikaansaannoksia, olkoon jokainen onnellinen olossaan.
      Raamattua väärin tulkitsevat ovat pahimpia kivittelijöitä, mieti...mikä etuoikeus sinulla on ollut syntyä heteroksi? Miksi luoja sallii tälläistä ellei silläkin ole maailmassa paikkansa? Annetaan kaikkien olla omanlaisiaan, pidetään itsestämme huolta.

• Anonyymi

Suomalainen ihminen luulee että homot on jotain seksiä ja irstailevat niillä ajatuksilla , ei ymmärretä että homojen patårisuhde on ihan yhtä tavallinen kun heteroidenkin siis tavallista arkipäivää eikä aiinä pahenämmasi ole seksi mielessä kun on työ ja perhe hoidettava, katsottava että lapset saavat kaiken tarvitsevansa.
        Siis elävät ihan samanlaista perhe elämää kun muutkin .
        Jos olis hieman tietoa näillä uhoajilla siitä miten heidän elämänsä on ollut lapsesta asti koska ovat tunteneet itsensä erilaiseksi ymmärtämättä miksi.
        Ja siihen vielä junttien kommentit haavoittamaan heidän elämäänsä kaiken mailman keksityiltä jutuilla.
        Yksikin juntti sanoi että olkoot miten haluavat kunhan eivät tule minua yrittämään seksiin. Siinä on niin väärä käsitys kun olla voi. Miksi joku homo haluaisi jotain junttia vietellä, koska juntti ei ole homo, homot löytävät ihan omat puolisonsa samanlaisista kun ovat itselåkkin joten junttien heillä ei ole mitään kiinnostusta siinä mielessä kun he nyt luulevat.
        Antaisivat ihmisten olla sitä mitä ovat koska eivät tiedä tippaakaan mitä homous on , ainoastaan omat sairaat mielikuvituksensa . Joita pitävät tosina. Ihmisiä ollaan kaikki ei sen kummempaa.

• veteraani!

Eiväthän nuo veteraanit
      kovinkaan seksikkäitä
      olleet.
      Kuitenkin asemasodan
      aikana Suomessa oli oikea
      homoaalto.
      Juvonen on tehnyt aiheesta
      väitöskirjan, jotenka totta lie.

Tuulikki Juvosen väitöskirjasta:

Johdannoksi:
      Sota-aikana kuoleman läheisyys ja pelko sai miehet hakemaan turvaa toinen toisistaan. Homoseksuaalisesti suuntautuneille miehille sodan luoma tilanne oli tältä osin varsin mieluinen. Useilla miehillä oli rintamalla miessuhteita, mutta niistä ei sodan jälkeen ollut soveliasta puhua.

Yli kolmen miehen letkaa kutsuttiin suklaajunaksi.

• Meriläinen

Siis kuka luokittelee ja kenet?
      Mitä mikä kertoo naisista?
      Onko aloittajan mielestä naiset niitä homottelijoita.
      Minä en ainakaan, sillä olen elämässäni tuntenut paljonkin homoja, jo silloin kun vielä eivät niin näkyneet katukuvassa.

Seksikkyys ei ole pelkästään ulkoista, se on myöskin sisäistä.
      Ja usein vaikka minkälaista, riippuu ihmisestä.
      Kaverit voi hyvinkin pitää seksikkäänä miestä jossa minä en näe sellaista lainkaan ja päinvastoin.
      Usein jopa lehtien väittämät seksikkäimmät miehet ovat minusta kaukana seksikkäistä. Mutta Turhapurokaan ei kuulu niihin seksikkäisiin minusta.

Kenestä tämä kaikki nyt kertoo oikeasti ja mitä????? :)))

• Minusta tuntuu, että miehille homofobius on tavallisempaa kuin naisille. Liippaa kai jotenkin liian läheltä ja asettaa jotenkin puolustusasemiin tai jotain, mitä lie. Luulen, en tiedä. :)

• tinat kirjoitti:

Minusta tuntuu, että miehille homofobius on tavallisempaa kuin naisille. Liippaa kai jotenkin liian läheltä ja asettaa jotenkin puolustusasemiin tai jotain, mitä lie. Luulen, en tiedä. :)

@tinat

Luinpa tällaisen tieteellisen tutkimuksen loppupäätelmän.
        (YLE.fi)

Minä en pelkää homoja mutta tämän mukaisesti elän:

"Tie parempaan terveyteen ei välttämättä kulje peräsuolen kautta",

Uutinen koski kylläkin yleistynyttä peräsuolenhuuhtelu- trendiä.
        H.

• hunksz kirjoitti:

@tinat

(YLE.fi)

H.

Kelpaa selitykseksi juuri Sinun asenteellesi. :)) Ei huono!

• Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

@tinat

(YLE.fi)

H.

Niinhän nämä ajattelevat asioista, koska eivät tiedä mitään asioista.
        Mielikuvituksillaan hehkutellaan ja luullaan että homous on seksiä jotenkin, vaan kun ei ole se on suuntaus joka on jo lapsesta asti ihmisessä .

• Pers-Erkki.-

Nämä dressmanin miehet ovat suorastaan superh........

Ihan ilettää katsella noita dressmanin mainoksia.

Nykyisin homous on muotia ja media on tehnyt siinä
      kovan työn, että on saanut yleisen mielipiteen kääntymään
      myönteiseksi homoille.

• Homomerkki

Naimainen hihittelevä nauru ja jalan pito toisen jalan päällä istuessa ja naismainen yliherkkä reagointi joka tilanteessa on HOMON:n merkki.
      Onks muita merkkejä?

• miehekäs!

Muita merkkejä vois olla ehyet etuhampaat, eikä tatuointeja.
        Puhtaat vaatteet, ja käy suihkussa päivittäin.
        Tuommone uhokaan ei kuulu homoille. Muuten ihan
        mukavia ovat.

• lejanna

Urbaanilegenda, että homo on jollain lailla muista miehistä eriävä, ulkoisesti
      Ihan samanlaisia ovat, kuin muutkin, vaikka en heistä monta tunnekaan.
      Ja, tietylle palstaajalle vain tiedoksi, minun mieheni ei ole homo. :)))

Apua, kun alkoi naurattamaan, jummi jammi.

.

• Anonyymi

Ihan niin, eivät erottu mitenkään muista miehistä , sillä miehiähän hekin ovat. Joten joku tekee analyysiä väärillä perusteilla . Oikeastaan miksi ?
        Puhutaan ihmisten istumistavoista vaan niin että osaavat vanhemmat opettavat poikansa istumaan fiksusti eikä ottamaan tilaa toisilta levittelemällä jalkojaan
        Ennen kukaan ei vaan kehdannut miehille huomauttaa levittelystä, vaan nykyisin sanotaan.

• Mielestäni toisen sukupuolen seksikkyys on jokaisen henkilökohtainen oma arvio. Se mikä minusta on seksikästä miehessä ei välttämättä ole jollekin toiselle seksikästä.

en ole ikinä pitänyt homomiehiä seksikkäinä vaan naisellisina, enkä ole tuntenut heihin vetoa.

Joku kirjoitti jo silmistä, minulle seksikkyys lähtee silmistä.

• ?

Mistä niistä kolmesta?

• ? kirjoitti:

Mistä niistä kolmesta?

Meitä on moneksi, jotkut näkevät kuten ilmeisesti sinä näet seksiä persesilmässä, homo mikä homo.

• ?
        korpikirjailija kirjoitti:

Meitä on moneksi, jotkut näkevät kuten ilmeisesti sinä näet seksiä persesilmässä, homo mikä homo.

Nobody Know I'm A Lesbian, luki Axl Rosenkin t-paidassa, aikoinaan.
        Mie oun kyllä ihan vaan heteroksellinen tapaus.

• Meriläinen

Nyt oli vielä pakko tulla kysymään, näin kun tämä kysymysten päivä mulla päällä niin, mihin aloittaja on unohtanut nämä muut miehenkuvat, joita kait useimmiten miehet itse keksivät?
      Ja näitähän löytää tässä ihan alkuhätään muutama suomalainen miehen malli:))))

http://www.youtube.com/watch?v=fRobyssbCTs&feature=related

• Omalaatuinen teoria, vaikuttaa täysin kotikutoiselta.

Tutkittu sen sijaan on, että naiset tunnistavat homot paremmin kuin miehet ja parhaimmillaan naisten homotutka on ovulaation aikaan. Eivät siis hukkaa paukkuja vääräntyyppisten miesten houkutteluun...

• Anonyymi

Kas kun niissä tunnistamisessa ei ole mitään järkeä, minun mieheni oli komea ulkonäöltään ja jotkut jo olivat sanoneet että ei voi olla hetero, vaan kun oli saatiin lapset ihan heterotyyppisellä elämällä , joten jos mies on komea niin se ei tarkoita että olisi homo, kaikilla meillä on omanlaisensa ulkonäkö , toiset komeita ja toiset ei . Se ei tåroiku seksualisuudessa mitenkään .

• iines k

Tunnen homoja jotka ovat hyvännäköisiä ja juttelimmekin tyttöjen kans et miks just niin.
      Kelpaisivat naisillekkin noin ulkoisesti.Ja nämä tapaukset ovat vielä tosi kivoja ystävinä,naisillekkin.
      Ja sen kyllä jotenkin vaistoaa miehestä/miehistä,esim käytöksen perusteellakin jo,kävely,olemus kokonaisuudessaan.Harvoin olen erehtynyt.

Naapurissa asui homopariskunta,mies oli MIES ja tää toinen puolisko selvästi hiirulaisempi nainen,kulki perässä ja käyttäytyi naismaisesti,vakka ja kansi.

• Anonyymi

Kävely ?
        Ne homot joita minä tunnen ja heitä on paljon , kukaan ei kävele mitenkään erilailla kun muutkaan miehet ihan miesmäisesti kävelevät . Joten niitä luuloja aina on olemassa jos joku on vähänkään ystävällinen niin luullaan ettei ole hetero , kuulijat näyttävät vaan oman mielikuvitustensa tuloksia luokittelemalla ihmisiä.

• etuperonen

Perää antamaton mies ei ole homo!

• selviö

Tietenkin mies voi olla seksikäs, oli hän homo, bi tai hetero ja tottakai nainenkin samaten, oli hän lesbo, bi tai hetero. Seksikkyys on ominaisuus, jota ihmisessä on enemmän tai vähemmän - sen voi nähdä, tuntea ja aistia.

• Anonyymi

Lesbot ovat myös homoseksuaaleja

• Veksu!

Mistä mahtoivat rintamamiehet
      keksiä tuon homostelun?
      Onko se ehkä meillä kansallinen
      perinne?
      Mikä on vaikuttanut siihen,
      että meillä miehet siirtyivät
      homosteluun?
      Onko niin, ettei Suomalainen
      mies ole Suomi-neidon mielei-
      ne?
      Tätä olen miettinyt.

• Anonyymi

Voi hyvä Sylvi sentään. Se koka ei ole syntynyt homoksi ei mitenkää tule siksi . Sitä joko on tai ei. Äja vanhoillisten ihmisten mielikuvat ovat karmeita heistä , siinä näyttävät todella tyhmyytensä
        Oikein kunnolla.

• Arvaa ellet tiedä

Olisi kiva,jos jotkut kaikessa innokkuudessaan tuomita edes lukisivat aloituksen. Kirjoitin seitsenkymmenluvun miehistä tiukkoine housuineen ym. Ne olivat silloin muotia. Nyt ovat raappahousun näköiset housut ilmeisen muodikkaita niin vanhoilla kuin nuorilla.

Katukuva on asuinseudullani on lohduton. Pääkaupungin miehet ovat kuin Ryysyranta-elokuvasta silloin joskus. Hyvinvointivaltion asukeilta he eivät näytä. Koska heteromies pukeutuu miellyttääkseen naarasta tietyssä tarkoituksessa, on vedettävä se johtopäätös, että naiset pitävät Ryysyranta-lookista.

Tosiaan, unohdin rouvien pukemat miehet. Jos ostaisivat edes vaatteet ukkokullilleen Dressmanista, mutta kun ei. Mitä vanhempi rouva miestään pukee - ja rouva vaatteet useinmiten valitsee - sitä tylsempää on jälki. Kell onni on,se onnen kätkeköön. Niinpä vanhemmat miehet ovatkin kuin puudeleita, samaan malliin leikattuja ja aika lailla kastroidun oloisia. Katsovat anova ilme naamallaan "äitiä", antaako luvan istua ja ojentaa tassua. Konkreettista kaulapantaa ei ole, mutta henkinen on ja se näkyy.

Miksi ihmeessä kuusikymppisen miehen pitäisi olla seksitön pukeutumisessaan? Kai hänkin edelleen mies on? Ja aihe on muka sellainen, että siitä tällä palstalla ei edes voi keskustella, kun on "niin paljon muuta", kuten eräs kommentoija älykkäästi asian ilmaisee. Höpöhöpö, kommentoija lienee jo vanhus. Silloin seksistä puhuttaessa "niin paljon muuta" tarkoittaa suomeksi, että seksiä ei ole. Kuusissakymmenissä sitä kyllä vielä on, sorry nyt vaan. Kannattaisi pysyä kommentoimassa siellä omassa ikäryhmässä kuin ärsyyntyä nuorempien touhuista.

Ihan piruuttani otin tämän aiheen, koska palsta on tylsääkin tylsempi, vanhuspalsta nykyään. Ne kai tänne eniten kirjoittelevat. No, olkaa nyt sitten vanhuksia, raappahousut vaan jalkaan, beesvärinen pusakka päälle ja toki lippalakki. Siinähän sitä seksiä jo onkin kotitarpeiksi, kun on niin "paljon sitä muuta".

Minusta tämä juttu kertoo naisista sen, että suomalaista miestä, siis kunnon urosta ei enää ole, on vain olmeja. Urokset ovat koristautuneet kautta historian naarasta miellyttääkseen - ja myös itseään. Eikä siinä silloin ole kysytty ikää.

Edesmennyt Harri Holkeri, jota arvostan suuresti, oli myös pukeutumisessaan herrasmies. Hyvin istuvat, tyylikkäät puvut ja aina huoliteltu olemus. Seksikäskin hän oli, iäkkäänäkin. Kelpaa esimerkiksi kaikille miehille, kuten myös rouville, jotka pukevat miehensä.

• aikaansaamaton!

Holkeri oli sellanen
      poliittinen nahjus!

• jocus*

Outoa! Minun mielestäni hän oli järkimies. Hän oli yhtenä luomassa hyvinvointivaltiota, jota nyky-Kataiset romuttavat.

• Anonyymi

Homoilu on sairasta

• Anonyymi

Ei mies ole homo välttämättä jos huolehtii ulkonäöstään se on eräiden mielestä väärin
      Mutta kyllä ainakin minun ympäristössä osaavat miehet pukeutua muodin mukaisesti vaikka ovat ihan vaan heteroita.
      Miehen vaatteista näkee millaisesta perheestä tulee.

• Anonyymi

Ihan totta vaatetus paljastaa mistä on lähtöisin . Mies joka itse ostaa vaatteensa on mies , se kun että nainen taluttaa häntä vaatekauppaan Ja siellä sitten valitsee mitä mies yllensä laittaa.
        Itse en ole koskaan valinnut vaatteita muille kun itselleni .se riittää.

• Anonyymi

Miten niin luokitellaan homoksi. Koskahan se luokittelu oikeastaan loppuu tästä maasta
      Kun aina mainitaan homot jonain erikoisena , he ovat ihan vaan samanlaisia ihmisiä kun kaikki muutkin , ainoa ero on seksuaalinen suuntaus, jonka ei pitäisi häiritä ketään toista ihmistä, ei kai heteroistakaan sanota että kun se on hetero niin tekee niin tai näin.
      Kaikki homot joita tunnen eivät erotu mitenkään ihmisjoukossa , mutta auomalainen eroittelee heitä aina vaan.
      Sanovat että ” en tykkää homoista” miten voi niin sanoa yleensä kun ei edes tunne yhtäkään.
      Minun homotuttavani ovat kaikki hyvissä työpaikoissa ja tekevät tärkeää työtä johon tarvitaan pitkä koulutus, ja pärjäilevät omillaan .
      Siis aika lopettaa tuo erottelu ihmisistä ja nähdä ettei homot ole mitään kummajaisia mitenkään, ainoastaan tavallisia ihmisiä .
      Mutta kun joillakin on joku sairas käsitys ihmisistä joita ei edes tunneta, niin ei kuulemma tykätä . Mistä muista ihmisistä niin sanotaan kun mitä toopet sanovat homoista ,
      Minun heterouttani ei uhkaa mitenkään se että joku toinen on homoseksuaalinen , mutta lääppivät heteroseksuaaliset miehet taas ovat kauhistus, kun luulevat olevansa oikeutettuja lääppimään ketä tahansa vaikka heillä on oma vaimo kotona , ja ilmeisesti kuvittelevat että lääppimisestä on heidän oikeutensa jotenkin . Aika nähdä asiat kuten ne ovat ja ymmärtää ettei kenenkään sukupuolinen suuntaus ole uhkana homofoobisille ihmisille .

• Anonyymi

hyiiiiii helvetti
        ennenhän ne homot asu ruotsissa nytkö niitä on tullu suomeenki,
        painusivat takasi rursiin,
        yököttää jos tv:ssä kuten salatuissa elämä sarjassa ne homot pussailee hyiiiiiiiii yöööööööök, pitäs tehdä laki ja kiletää TV: ssä niitten näyttäminen homous ei kuulu normaaliin elämään,

Mielipide !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hyiiiiii helvetti
        yököttää jos tv:ssä kuten salatuissa elämä sarjassa ne homot pussailee hyiiiiiiiii yöööööööök, pitäs tehdä laki ja kiletää TV: ssä niitten näyttäminen homous ei kuulu normaaliin elämään,

Mielipide !

jooooo se on luonnotonta touhua
        ei pitäisi näyttää julkisuudessa eikä varsikaan lapsille luonnottomuuksia, lapset ovat vasta kehitysvaiheessa
        lasten psyyke voi vaurioitua ijäksi luonnottomuuksien näkemisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hyiiiiii helvetti

Mielipide !

Höpön höpön niitä on suomessakin ollu kautta aikain, sinä vaan olet kulkenut laput silmillä etkä ole tunnistanut. Itse tunnistin jo kouluaikana maalla asuessa ja myöhemmin 70-luvulla hesaan muuttaessani. Koulu- ja työkavereinakin heitä on ollut ja muutakin kautta tuttuja ja täytyy todeta että ihmisiä siinä kuin muutkin. Kaikenlisäks esim illanvietoissa olleet naiselle parasta seuraa....tiedätkö / arvaatko miks?

• Anonyymi

Siirtysit sääkin tuonne ikänäköryhmään silmänvikaosastoon.

• Anonyymi

Seksikkäitä suomalaisia miehiä ei ole, paitsi Suomenruotsalaiset ja maahanmuuttajat.

• Anonyymi

Minä en nää pitkätukkaisissa miehissä mitään seksikästä, miehen pitää näyttää mieheltä eikä neitiltä

• Anonyymi

samaa mieltä
        hyiiiiii kaikille homoille,
        homous on luonnotonta toimintaa ihmisen elämässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      330
      8014
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      0
      2490
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      67
      2230
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1896
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1462
    6. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1307
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1301
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      174
      1264
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1240
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1127
    Aihe