niin tuota kun tääällä ei puhuta ollenkaan agilitystä?itse olen harrastanut agilityä ensin isoilla eläimillä ja nyt omalla koiran pennulla, onkos täällä siis muita agilityn harrastajia?
Vastaukset 4
Minä olen harrastanut jo 6- vuotiaasta asti Agilityä omalla bocfro nartulla. Tosiaan aloin kisata tänä vuonna äitini bisfrillä mutta eihän siitä mitään tullut. Nyt aloitan kisaamisen Auspailla ja sen jälkeen Bolognese narttu Zumba tai Pomeranian uros Lordi olisi tarkoitus pästä kentille.
- jenni-koira,minä
voiko saksanpaimenkoira harrastaa agilityä? olisin kiinnostunut siitä sakemannini kanssa.
VASTAILKAAPA!!!!!!!!!!!!!!!!!- 2 koiran omistaja
jenni-koira,minä: Kyllä,mikäli koira on lonkkakuvattu.
- näyttelyssä käynyt
test
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3571554- 1141226
- 1171117
- 117884
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22873- 111832
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i110492- 40488
- 18480
- 36433