Tuli tallanen mieleen, etta onkos kenellakaan ollut tatuointia mahassa tai kyljessa vaikka? Mahahan tosiaan kasva raskauden aikana joten oletan etta niin se tatuointikin. Onko palautunut samanlaiseksi vai hieman muuttunut?
Itsellani on tuossa kyljessa suht iso tatuointi, mutta en ole tai ole ollut raskaana, kunhan tassa mietiskelen :)
Enka usko etta kyljen tatuointi niin muuttuu, mutta venyyhan kylla se iho sieltakin.
Ois ihan kiva kuulla etta miten on tatuointien kayny :)
Tatuointi raskauden jalkeen
onko samanlainen
1
107
Vastaukset
- .,.
Minulla on melko iso tatuointi, joka ulottuu kyljestä hieman vatsankin puolelle, hieman hankala selittää missä tuo sijaitsee. Mutta niin, yhdestä kohtaa levähti hieman, eikä sitäkään huomaa ellei erikseen mainitse. Muuten säilyi hyvänä, mutta siitä huolimatta aion hieman muokkauttaa tuota kuvaa kunhan kaikki lapset tehty :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574