Käväisin tuossa hiljattain Suomenlinnassa katselemassa maisemia ja paikkoja ja silmiini osui paidaton miesjoukko joka teki siellä kivihommia, siis kunnosti muureja.
Olivatkohan he avolaitosvankeja?
Vartijoita tai työnjohtoa ei näkynyt mailla eikä halmeilla ja mietinkin että jos nuo näkemäni miehet olivat rangaistustaan kärsimässä, niin tuo on varmaan oikein mukava paikka lusia tuomio.
Miten Suomenlinnassa on vartiointi hoidettu, tehdäänkö huumetestejä?
Suomenlinna, onko paratiisi?
7
349
Vastaukset
- palkinto.
rikoksen tekemisestä taitaa paremminkin olla
- avotaloon....
Eivätköhän he ole olleet juuri näitä vankeja. Kundit saa palkkaa duunista ja
hyvän rusketuksen ja kun vapaus lopulta koittaa, niin misukat antaa lovee näille tatskatuille " jännille" miehille.
Suomessa rikoksenteko kannattaa, saattaa päästä töihin kun tekee kepposen vaikka siviilissä kukaan ei ottais hommiin.- kaivokseen .
töihin niin ei enää rusketu
- Veijo. Pervo
kaivokseen . kirjoitti:
töihin niin ei enää rusketu
Sinä ehkäpä olet kaivoksessa töissä. Vaativa ammatti. Suomenlinna on
hyvä paikka lusia. Meri ympärillä. Sieltä on moni kuuluisakin vanki
päässyt siviliin ja onnistunut paluussaan vapaaseen yhteiskuntaan.
Moni on myös palannut takaisin vankilaan.
- Nim.kokemusta.omaava
Ts on mukava paikka lusia. N
- sgdgdsgd
Hyvä paikka lusia Suokki. Pari kertaa ollut siellä
- L.Usija
Suomen häpeäpilkku pahempi paikka kuin Alkatraz jenkeissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512