Hei! Olemme sittamassa tuttavan sekarotuista koiraa, mutta se ei suostu hihnan päähän, menee vaan sängyn alle ja murisee sieltä. Nakinpaloja hakee kun ei jätä liian kauas. Kauanko voi olla pissaamatta, osaako liriä lattialle, vai poksahtaako rakko ennen.. apua!
Koira ei pissaa sitterin kanssa - vuorokausi täyttyi jo!
3
137
Vastaukset
- Lirisee lorisee kulk
kyllä se lattialle lorauttaapi kun rakko on totaalisen täysi. Voit olla huoleti tästä. Älkääpä vainotko sitä hauvaa, ettei tule pipi vielä sormeen. Odotelkaa ihan rauhassa kunnes koira on valmis tulemaan sängyn alta itsekseen. Ja sitten pikkuhiljaa alatte leikkimään sen kanssa. Rauhallisia leikkejä ja pelejä. Lopuksi innostatte sen läksemään mäelle kanssanne. Edelleen rauhallisuutta eikä mitään suurta ryminää.
Jos ahdistuu siitä että teitä on kaksi tai useampi, niin muut poistuu takavasemmalle eli pihalle, ja virallinen sitteri ottaa homman haltuunsa.
Arka koira vaatii oman aikansa - suokaa se sille. - ftrgvre
Se pelkää. Onko omistaj kohdellut sitä huonosti, ei luota ihmisiin? Oletteko te kohdelleet sitä huonosti. Kaunako joutuu olemaan yksin?
- Sieri
Makupaloilla (nakeilla) voitte yrittää houkutella. Älkää ajako "nurkkaan" , se vaan pahentaa tilannetta. Puhukaa sille rauhallisesti ja iloiseen sävyyn. Ottakaa yhteys omistajaan jos mahdollista. Hänellä voipi olla neuvoja. Onnea yritykseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423